nie zlozony pit38 za 2009 rok (strata), jakie konsekwencje?

Data: 2010-12-03 23:41:01
Autor: Johnny
nie zlozony pit38 za 2009 rok (strata), jakie konsekwencje?
Uzytkownik "donkq" nie siega pamiecia zbyt gleboko:

rok 2009 byl dla mnie stratny i nie zlozylem wtedy pitu38 bo myslalem
ze nie trzeba skoro i tak nie ma nic do zaplacenia.

Nic sie nie martw. Powiedz, ze myslales, ze skoro 2005, 2006, 2007 i 2008 byl dla Ciebie stratny, to sadziles, ze nabyles juz cos w rodzaju abonamentu, upowazniajacego do nieposwiadczania prawd oczywistych. Pozatem Skarbówka wie, y'nwestor gieldowy to szczególny sort menela, który pachnie wszystkim tylko nie pieniadzem ;-) Dadza Ci swiety spokój

Zdroofka Johnny

www.johnny.art.pl kwasne piwo, kaszanka i podejrzanej swiezosci konina

Data: 2010-12-03 23:46:16
Autor: skippy
nie zlozony pit38 za 2009 rok (strata), jakie konsekwencje?

Uzytkownik "Johnny" <johnny@plusnet.pl> napisal w wiadomosci news:4cf971fe$0$27046$65785112news.neostrada.pl...

Cytat miesiaca :)))

Data: 2010-12-04 08:40:51
Autor: Przemek
[...]

Johnyy!!

Az milo znow Cie poczytac!
Dla mlodszych kolegow- To historia tej grupy. polecam wam przeczytajcie jego opowiesci "z pamietnika inwestora gieldowego".
Czlowieka po zadnym kabarecie tak brzuch nie boli ze smiechu.

Przemek

Data: 2010-12-04 10:58:35
Autor: Jan Werbinski
nie zlozony pit38 za 2009 rok (strata), jakie konsekwencje?
Jak widać grupa wychodzi z dołka. :)

Nie wiem co się stało z tymi trolami PiS, bo ich zabanowałem. Pewnie zdechli zgłodu.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

nie zlozony pit38 za 2009 rok (strata), jakie konsekwencje?