niełatwa zagadka filmowa

Data: 2010-02-10 17:33:19
Autor: Ensitherum
niełatwa zagadka filmowa
raczej dla wytrawnych kinomanów. naturalnie o ile nie korzystać z
internetowych podpowiedzi. co Å‚Ä…czy Adolfa DymszÄ™ i Aleca Guinessa?

Data: 2010-02-10 22:14:35
Autor: Moon
niełatwa zagadka filmowa
Ensitherum wrote:
raczej dla wytrawnych kinomanów. naturalnie o ile nie korzystać z
internetowych podpowiedzi. co Å‚Ä…czy Adolfa DymszÄ™ i Aleca Guinessa?

zodiakalny Baran :)

moon

Data: 2010-02-11 07:49:29
Autor: Bartek Duda
niełatwa zagadka filmowa
W dniu 2010-02-10 22:14, Moon pisze:
Ensitherum wrote:
raczej dla wytrawnych kinomanów. naturalnie o ile nie korzystać z
internetowych podpowiedzi. co Å‚Ä…czy Adolfa DymszÄ™ i Aleca Guinessa?

zodiakalny Baran :)

To jest jasne, ale pewnie Ensitherum chodziło o dwa filmy- "Szlachectwo zobowiązuje" i "Sprawa do załatwienia". Których, oczywiście, nic nie łączy.
B-k

Data: 2010-02-11 14:28:28
Autor: Robson
niełatwa zagadka filmowa
Bartek Duda pisze:

[...]

A mnię się wydaje, drodzy koledzy, iż chodzi o to, że oboje wymienieni posiadają imiona na A.

--
==R==

Data: 2010-02-11 17:57:34
Autor: Quentin
niełatwa zagadka filmowa

Użytkownik "Robson" <r0bs0n@b0cznica.0rg> napisał:
A mnię się wydaje, drodzy koledzy, iż chodzi o to, że oboje wymienieni posiadają imiona na A.

A idź, zabrałeś mi odpowiedź!

Data: 2010-02-11 20:16:21
Autor: Robson
nie³atwa zagadka filmowa
Quentin pisze:

A mniê siê wydaje, drodzy koledzy, i¿ chodzi o to, ¿e oboje wymienieni posiadaj± imiona na A.
A id¼, zabra³e¶ mi odpowied¼!

Widzê jakowo¿, ¿e Pan Szanowny równie¿ jest mi³o¶nikiem obu. Chod¼my na x muzê, wymienimy pogl±dy! ;)

--
==R==

Data: 2010-02-11 14:54:38
Autor: Ensitherum
niełatwa zagadka filmowa
W dniu 2010-02-11 07:49, Bartek Duda pisze:
To jest jasne, ale pewnie Ensitherum chodziło o dwa filmy- "Szlachectwo
zobowiązuje" i "Sprawa do załatwienia".

dokładnie o to chodziło. widziałeś oba te filmy czy przeczytałeś gdzieś
o tym?

Data: 2010-02-11 20:29:16
Autor: Bartek Duda
niełatwa zagadka filmowa
W dniu 2010-02-11 14:54, Ensitherum pisze:
[...]

Akurat ostatnio oglądałem "Sprawę do załatwienia...", a "Szlachectwo..."- dobrych kilka lat temu.
B-k

Data: 2010-02-12 11:02:05
Autor: Ensitherum
niełatwa zagadka filmowa
W dniu 2010-02-11 20:29, Bartek Duda pisze:
Akurat ostatnio oglądałem "Sprawę do załatwienia...", a
"Szlachectwo..."- dobrych kilka lat temu.

to tak jak ja:) 'Sprawa' jest b.słabo znana. taki sentymentalny powiew
stalinowskiego absurdu. nakręcona w tym samym roku 'Przygoda na
Mariensztacie' wcale nie jest zabawniejsza.

Data: 2010-02-11 15:15:20
Autor: Ensitherum
niełatwa zagadka filmowa
W dniu 2010-02-10 22:14, Moon pisze:
zodiakalny Baran :)

możliwe, ale przede wszystkim obaj zagrali 8 różnych ról w jednym
filmie. Guiness w 'Szlachectwo zobowiÄ…zuje' Dymsza w 'Sprawie do
załatwienia'.

Data: 2010-02-11 15:32:52
Autor: Tiber
niełatwa zagadka filmowa
Silly, silly Ensitherum nabazgrału:

zodiakalny Baran :)

możliwe, ale przede wszystkim obaj zagrali 8 różnych ról w jednym
filmie. Guiness w 'Szlachectwo zobowiÄ…zuje' Dymsza w 'Sprawie do
załatwienia'.

A Eddie Murphy w "Grubym i chudszym 2", a Michael Keaton w "Mężach i
żonie" ;)

--
tbr

Data: 2010-02-11 15:40:25
Autor: lukawar
niełatwa zagadka filmowa
[...]

O filmach ekipy Pythonów nie wspomianając ...

Data: 2010-02-11 15:46:43
Autor: Tiber
niełatwa zagadka filmowa
Silly, silly lukawar nabazgrału:

[...]

A tak, chwilowa niepoczytalność. Idle i śp. Palin w Gralu po dziewięć,
Palin w Brianie dwanaście...

--
tbr

Data: 2010-02-11 16:34:52
Autor: flower
niełatwa zagadka filmowa
Użytkownik "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
Silly, silly lukawar nabazgrału:

> O filmach ekipy Pythonów nie wspomianając ...

A tak, chwilowa niepoczytalność. Idle i śp. Palin (...)

Zdaje się że nie minęło Ci do końca :-)

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2010-02-12 09:29:45
Autor: Tiber
niełatwa zagadka filmowa
Silly, silly flower nabazgrału:

A tak, chwilowa niepoczytalność. Idle i śp. Palin (...)

Zdaje się że nie minęło Ci do końca :-)

Fuck!

--
tbr

Data: 2010-02-11 20:19:38
Autor: Robson
nie³atwa zagadka filmowa
Tiber pisze:

¶p. Palin

Przebóg! Kiedy zmar³? ;P

--
==R==

Data: 2010-02-12 07:25:55
Autor: JanKo
nie³atwa zagadka filmowa
¶p. Palin
Przebóg! Kiedy zmar³? ;P

[']
Niewa¿ne, dobry by³ ch³op... :'-(

Data: 2010-02-12 08:14:25
Autor: diego_maradona
nie³atwa zagadka filmowa
W dniu 2010-02-12 07:25, JanKo pisze:
¶p. Palin
Przebóg! Kiedy zmar³? ;P

[']
Niewa¿ne, dobry by³ ch³op... :'-(

a nie mieli¶cie na my¶li Grahama Chapmana?

ps.
witam na grupie

Data: 2010-02-12 01:10:16
Autor: Moon
niełatwa zagadka filmowa
Tiber wrote:
[...]

Eddie Murphy to też zodiakalny Baran :)
w Nutty Professor grał 7 postaci.

moon

Data: 2010-02-12 09:29:00
Autor: flower
niełatwa zagadka filmowa
Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości
Tiber wrote:
> Silly, silly Ensitherum nabazgrału:

> A Eddie Murphy w "Grubym i chudszym 2", a Michael Keaton w "Mężach i
> żonie" ;)

Eddie Murphy to też zodiakalny Baran :)
w Nutty Professor grał 7 postaci.

W czasach VHS oglądałem jakąś komedię z Sellersem, też coś koło 7 ról miał,
w tym Hitlera.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2010-02-12 09:32:11
Autor: Rais
nie³atwa zagadka filmowa
flower pisze:
U¿ytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci
> [...]
Tiber wrote:
Silly, silly Ensitherum nabazgra³u:

zodiakalny Baran :)
mo¿liwe, ale przede wszystkim obaj zagrali 8 ró¿nych ról w jednym
filmie. Guiness w 'Szlachectwo zobowi±zuje' Dymsza w 'Sprawie do
za³atwienia'.
A Eddie Murphy w "Grubym i chudszym 2", a Michael Keaton w "Mê¿ach i
¿onie" ;)
Eddie Murphy to te¿ zodiakalny Baran :)
w Nutty Professor gra³ 7 postaci.

W czasach VHS ogl±da³em jak±¶ komediê z Sellersem, te¿ co¶ ko³o 7 ról mia³,
w tym Hitlera.

Bosz... Jak±¶...

"Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb"
(Doktor Strangelove lub jak przesta³em siê martwiæ i pokocha³em bombê)

--
pzdr

Data: 2010-02-12 09:58:06
Autor: flower
nie³atwa zagadka filmowa
U¿ytkownik "Rais" <raistand@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
flower pisze:
> [...]

"Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb"
(Doktor Strangelove lub jak przesta³em siê martwiæ i pokocha³em bombê)

Nie, JAK¡¦ inn±. Tamto osadzone by³o w jakim¶ klasztorze ¿eñskim, w Austrii
albo w Niemczech, i to chyba przed wojn±.
O, pewnie to:
http://www.imdb.com/title/tt0070855/ , "
Soft Beds, Hard Battles".
--
"¯a³uj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2010-02-12 10:00:51
Autor: Rais
nie³atwa zagadka filmowa
Tiber wrote:
[...]

To ja przepraszam...

--
pzdr

Data: 2010-02-16 12:45:41
Autor: Seoman
nie³atwa zagadka filmowa
Rais wrote:
W czasach VHS ogl±da³em jak±¶ komediê z Sellersem, te¿ co¶ ko³o 7
ról mia³, w tym Hitlera.
Bosz... Jak±¶...
"Dr. Strangelove

Bosz... Hitlera w Dr Strangelove?

Pozdrawiam :>
Seoman

Data: 2010-02-12 09:31:39
Autor: Tiber
niełatwa zagadka filmowa
Silly, silly Moon nabazgrału:

A Eddie Murphy w "Grubym i chudszym 2", a Michael Keaton w "Mężach i
żonie" ;)

Eddie Murphy to też zodiakalny Baran :)
w Nutty Professor grał 7 postaci.

Tak, w dwójce dokładnie osiem.

--
tbr

Data: 2010-02-15 13:31:46
Autor: Titus Atomicus
nie(C)(C)atwa zagadka filmowa
In article <hl14em$jee$1@news.onet.pl>,
 "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl> wrote:

Silly, silly Ensitherum nabazgra(C)(C)u:

> [...]
> za³atwienia'.

A Eddie Murphy w "Grubym i chudszym 2", a Michael Keaton w "Mê¿ach i

A Micheal J. Fox w 'Powrotach do przyszlosci'?

TA

Data: 2010-02-16 23:15:13
Autor: kalina
nie(C)(C)atwa zagadka filmowa
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world, dnia [2010-02-15 13:31] napisa³(a) tak:

[...]

A Fox to nie do¶æ, ze ró¿ne, to jeszcze potrafi³ tam zagraæ jedn± postaæ dwóch w ró¿nych miejscach w tym samym czasie!

--
kalina

niełatwa zagadka filmowa