nieZawojowałem

Data: 2009-10-11 10:23:05
Autor: Jacek
nieZawojowałem
W przypływie nieodpartej chęci pojeżdzenia po górach postanowiłem
pokręcić się w okolicach Zawoi. Prognozy w piątek nie były aż tak
tragiczne jak się to później okazało wiec w sobotę rano zapkowałem
rower i w drogę. Po około 3,5 od wyjazdu z Łodzi byłem na miejscu.
Wystartowałem ze Skawicy w kierunku Przełęczy Knurowskiej. Stamtąd
czerwonym szlakiem na Kiczorę i dalej do Przełęczy Krowiarki. Sama
trasa pomimo mocnych opadów bardzo przyjemna i jechało się świetnie..Na
szlaku nieliczni piechurzy, zero rowerów :) Z Przełęczy obrałem za cel
Schronisko w Markowych Szczawinach (wow! w końcu je wybudowali!) - ten
odcinek całkiem przyjemny utwardzany kamieniami.
Spod schroniska ostre darcie w dół czarnym szlakiem aż do Zawoi.
Końcówka to asfalt na którym najbardziej dało się odczuć padający
deszcz :/
Po wysłuchaniu prognoz na niedziele - odpuściłem dalsze rowerowanie.

Było miło ale niedosyt pogodowy pozostał. Ciekawe ile jeszcze
bezdeszczowych weekendów zostało w tym roku!?

Trasa:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=dzfqkmjsntmtnztx
Zdjęcia:
http://picasaweb.google.com/JacekStawicki/20091009PolandBeskidZachodniMTB

Data: 2009-10-11 20:10:28
Autor: Solar
nieZawojowałem
Jacek pisze:

Po wysłuchaniu prognoz na niedziele - odpuściłem dalsze rowerowanie.

Dlatego odpuściłem ten łikend. Ale mam parcie jeszcze na jakiś. Może za tydzień, może za 3.

"Pierwszym prorokiem był pierwszy nikczemnik, który spotkał grupę frajerów."
                                     Wolter

Data: 2009-10-12 12:35:22
Autor: Krees
nieZawojowałem

--   Solar             www.solar.blurp.org              GG 1834424
"Pierwszym prorokiem był pierwszy nikczemnik, który spotkał grupę
 frajerów."
                                     Wolter

Z jakiego serwisu pogodowego korzystacie? W przyszły weekend jadę do
Piwnicznej i zastanawiam się, czy brać ze sobą rower...

--   Pozdrawiam,
Krees

Data: 2009-10-12 07:31:06
Autor: Jacek
nieZawojowałem

http://new.meteo.pl

--
http://picasaweb.google.com/JacekStawicki

Data: 2009-10-12 11:53:14
Autor: Jedrus
nieZawojowałem
Ja w ten weekend zrobiłem podejście do sądeckiego. Z podobnymi
efektami - w sobotę jeszcze się dało pojeździć, mimo, że padało/lało
przez pół dnia i nie było za ciepło (10-12st), w niedzielę daliśmy
sobie spokój.

Pozdr.

Data: 2009-10-12 21:46:01
Autor: Niewe
nieZawojowałem
Krees pisze:
Z jakiego serwisu pogodowego korzystacie? W przyszły weekend jadę do
Piwnicznej i zastanawiam się, czy brać ze sobą rower...

Jak nie weźmiesz będziesz żałował. Zawsze tak jest :-P

Data: 2009-10-11 20:50:29
Autor: Maciek \"Sołtys\"
nieZawojowałem
Jacek pisze:
[...]

nie zapłaciłeś mandatu za wjazd do PN ?

--
Maciek "Sołtys"
Kraków

Data: 2009-10-11 21:34:10
Autor: Rzaq
nieZawojowałem

Użytkownik "Jacek"  napisał w wiadomości

Wystartowałem ze Skawicy w kierunku Przełęczy Knurowskiej. Stamtąd
czerwonym szlakiem na Kiczorę i dalej do Przełęczy Krowiarki.

Zahaczyłeś o Gorce? niezła pętelka ;)

--
Rzaq

Data: 2009-10-11 12:50:09
Autor: Jacek
nieZawojowałem
On Oct 11, 8:34 pm, "Rzaq" <r...@malpa.krowa.org> wrote:

Zahaczyłeś o Gorce? niezła pętelka ;)

:) Przełęcz Kucałowa

Data: 2009-10-13 08:33:08
Autor: Piotr Biernawski
nieZawojowałem
Zahaczyłeś o Gorce? niezła pętelka ;)

:) Przełęcz Kucałowa

no wlasnie cos z ta knurowska kolo zawoi to nie bardzo mi pasowalo ;)

pozdr
piotrek

nieZawojowałem