nieautoryzowana tr4ansakcja kartą - jeszcze raz

Data: 2012-02-03 23:54:06
Autor: Andrzej Lawa
nieautoryzowana tr4ansakcja kartą - jeszcze raz
W dniu 03.02.2012 22:36, froff pisze:

Teraz zatem osoba, która dysponuje kontem może sobie bez mojej wiedzy i
zgody włączyć ponownie automatyczne odnawianie i znowu obciążać moją
kartę! Może też do woli kupować na moje konto
inne produkty:

Bo zasada jest prosta - "wiecznych kluczy" do swojego sejfu nie daje się innym!

[ciach]

To jest dopiero kwiatek!
Wysłałem maila, w którym stanowczo domagam się usunięcia z ich systemu
danych mojej karty kredytowej. Ciekawe czy odpiszą i co. Tej sprawy im
nie odpuszczę.

Bank też może ci nie odpuścić - klient-pieniacz może być nieopłacalny, a w każdym regulaminie jaki widziałem wyraźnie dopuszczana jest możliwość natychmiastowej blokady karty używanej niezgodnie z regulaminem. I tak samo normą zdaje się być klauzula pozwalająca na używanie karty wyłącznie przez osobę, której tę kartę wydano - udostępniając komuś swoją kartę łamiesz regulamin czyli twoją umowę z bankiem.

Tupanie nóżką czy nadymanie się nic nie zmieni w fakcie, że źródłem problemu jesteś ty jako niekompetentny użytkownik i to nie tylko karty.

Generalnie robisz awanturę o to, że najpierw sam złamałeś umowę (dając komuś swoją kartę do wykorzystania), a potem źle zrozumiałeś inną (zupełnie jasną i prostą) umowę!

Chociaż z drugiej strony co ja się przejmuję... Dla mnie ludzie postępujący wbrew instrukcjom obsługi to tylko potencjalni klienci na jakąś mała chałturkę, bo prędzej czy później na pewno coś zepsują ;->

I potem będzie lament, żeby naprawić komputer, odzyskać dane... Czyli z czysto egoistycznego punktu widzenia - postępuj dalej jak postępujesz ;-> Jak nie ja to ktoś inny z Tajnego Klubu Czytających parę groszy sobie zarobi na twoim lenistwie ;->

nieautoryzowana tr4ansakcja kartą - jeszcze raz