niech mi ktoś powie że google to dobra nawigacja

Data: 2018-02-16 00:15:27
Autor: przemek.jedrzejczak
niech mi ktoś powie że google to dobra nawigacja
-- oczywiście w Zabrzu jest ulica Zgrzebnioka, tyle ze google domagają się imienia owego jegomościa. jak nie znasz imienia - nie nawigujesz.

to sa 2 rozne problemy:

1 na google street view widac:

ulica w Zabrzu to: Alfonsa Zgrzebnioka
ulica w Rudzie to: Zgrzebnioka

podanie prawidlowej (pelnej) nazwy kieruje do Zabrza czyli nieznalezienie adresu wynika z podania niepelnej nazwy ulicy

2 google dopasowuje ulice a olewa miasto po czym podaje wynik co jest oczywiscie nieprawidlowe np targeo.pl radzi sobie z tym bez problemu czyli gamonie z googla musza sie ogarnac :-)

co ciekawe (waze nalezacy do google) daje rade czyli https://www.waze.com/de/livemap

zabrze zgrzebnioka no match
zabrze alfonsa zgrzebnioka wynik prawidlowy

Data: 2018-02-16 12:45:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
przemek.jedrzejczak@gmail.com wrote:

co ciekawe (waze nalezacy do google) daje rade czyli

Dlatego warto mieć więcej ramek i więcej aplikacji...

Warto mieć: więcej niż jedną książkę,  więcej niż jedne spodnie,
 więcej niż jedne buty, więcej niż jeden długopis...

--
Eneuel

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

niech mi ktoś powie że google to dobra nawigacja