niech rząd w Kijowie nie zabija własnych o bywateli

Data: 2014-05-03 03:38:37
Autor: stevep
niech rząd w Kijowie nie zabija własnych o bywateli
W dniu .05.2014 o 20:36 Fritz <fritz@gmail.com> pisze:

Premier Rosji wezwał rząd w Kijowie do wstrzymania operacji wojskowej na  wschodzie Ukrainy. Dmitrij Miedwiediew na swojej stronie w portalu  Facebook nazwał operację antyterrorystyczną "zabójstwem własnego kraju".

W opinii Miedwiediewa, jeśli rządzący w Kijowie nie przestaną zabijać  własnych obywateli, to "straszny" może być los ich kraju. "Użycie siły  na południowo-wschodniej Ukrainie to przestępstwo i znak bezsilności" -  cytują opinię Miedwiediewa rosyjskie agencje.

~bobo 37 minut temu

Banderowcy zwykle atakują nocą

A debile jak ty całą dobę.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-05-03 07:26:37
Autor: micsz
W dniu sobota, 3 maja 2014 03:38:37 UTC+2 użytkownik stevep napisał:
> [...]

> W opinii Miedwiediewa, jeśli rządzący w Kijowie nie przestaną zabijać  > własnych obywateli, to "straszny" może być los ich kraju. "Użycie siły  > na południowo-wschodniej Ukrainie to przestępstwo i znak bezsilności" -  > cytują opinię Miedwiediewa rosyjskie agencje.

 Odjebaj się wreszcie. A swoją drogą co ma debilizm do gadania całą dobę? Nic i kto tu jest szwabskim mongołem?

-- -- -

Data: 2014-05-04 04:28:24
Autor: stevep
W dniu .05.2014 o 16:26 <micsz@onet.pl> pisze:

> [...]

 Odjebaj się wreszcie. A swoją drogą co ma debilizm do gadania całą  dobę? Nic i kto tu jest szwabskim mongołem?

Spierdalaj na drzewo do pobratymców.

--
stevep
-- -- -

niech rząd w Kijowie nie zabija własnych o bywateli