niech sobie zabiera majdan SLD albo walczy z bezrobociem

Data: 2010-01-08 18:21:15
Autor: cudoziemiec
niech sobie zabiera majdan SLD albo walczy z bezrobociem
Juz nie wspomne o dopominanie sie bezpieczenstwa na imprezach masowych.
I nawet nie chce wiedzieć kto głosuje na taką opozycje

Data: 2010-01-08 18:29:00
Autor: HanZOLO
 cudoziemiec <cudoziemiec@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
Juz nie wspomne o dopominanie sie bezpieczenstwa na imprezach masowych.
I nawet nie chce wiedzieć kto głosuje na taką opozycje

właśnie chciałem napisać taki temat , ale jak wysłałem to jakas awaria chyba a nie chciałem wysyłać po dziesięć postów to odczekałem...
No i JEST jakiś sam

Data: 2010-01-08 19:43:44
Autor: Andrzej Adam Filip
niech sobie zabiera majdan SLD albo walczy z bezrobociem [ zastępując PO :-) ]
" cudoziemiec" <cudoziemiec@gazeta.SKASUJ-TO.pl> pisze:
Juz nie wspomne o dopominanie sie bezpieczenstwa na imprezach masowych.
I nawet nie chce wiedzieć kto głosuje na taką opozycje

To kiedy według ciebie SLD (opozycja) ma wysłać PO+PSL (rząd) na
bezrobocie? :-)

Nie ma sprawy waĹźniejszej niĹź Polska.
  -- Witos, Wincenty (1874-1945)

Data: 2010-01-09 13:28:33
Autor:
Andrzej Adam Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a):
> [...]
> I nawet nie chce wiedzieć kto głosuje na taką opozycje

To kiedy według ciebie SLD (opozycja) ma wysłać PO+PSL (rząd) na

Wniosek taki ,ze  jeśli SLD chodzi tylko o zastąpienie PO to znaczy chce zwiekszyc bezrobocie nie mówiąc o tym zeby je zmniejszyc etc

--

niech sobie zabiera majdan SLD albo walczy z bezrobociem