niech żyje Creative(.pl)

Data: 2010-02-05 20:23:44
Autor: Giecze
niech żyje Creative(.pl)
WS wrote:

Problem i soft i hard, ale po kolei. Kupiłem kartę X fi Elite pro. Po zainstalowaniu w Win 7 okazało się, że działa tylko jeden kanał audio.
Firma Creative nie jest zobowiązana do wspierania produktu dla
wszystkich systemów operacyjnych. Nie jest też zobowiązana do wydawania
oprogramowania dla nowych systemów operacyjnych. Wydane sterowniki i
oprogramowanie dla nowych systemów operacyjnych jest dobrowolną wolą
firmy Creative.

Czytam na ich stronie:
Minimum System Requirements:
MicrosoftŽ WindowsŽ XP Service Pack 2 (SP2)

Więc nie rozumiem o co ci chodzi?

Na pocieszenie pozostaje "Elite" i "Pro" ;)

Grzegorz

Data: 2010-02-05 23:49:22
Autor: Animka
niech żyje Creative(.pl)
W dniu 2010-02-05 20:23, Giecze pisze:
WS wrote:

Problem i soft i hard, ale po kolei. Kupiłem kartę X fi Elite pro. Po
zainstalowaniu w Win 7 okazało się, że działa tylko jeden kanał audio.
..
[...]

Jakby były sterowniki pod Vistę, to by działało, ale jak widzę z tego co napisałeś - nie ma. Poszukaj jednak na google, może ktoś napisał czy zmodyfikował i zamieścił na stronie.

--
animka

Data: 2010-02-06 12:42:05
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
niech żyje Creative(.pl)

WS wrote:

[...]

A rozumiesz słowo MINIMUM?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-06 23:35:47
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
niech żyje Creative(.pl)

W dniu 2010-02-06 12:59, qwerty pisze:
[...]

No o ile to napisano, to dobrze. Nie wgryzałem się w stronę, a tylko w
wypowiedź i cytat.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-06 13:58:55
Autor: Giecze
niech żyje Creative(.pl)
Przemysław Adam Śmiejek wrote:

> Minimum System Requirements:
> MicrosoftŽ WindowsŽ XP Service Pack 2 (SP2)

A rozumiesz słowo MINIMUM?

Dla ścisłości, przy OSach powinni pisać o wspieranych systemach. Trudno
oczekiwać, że to kryterium daty wydania (wtedy i Windows 2050 się
załapie).

Grzegorz

Data: 2010-02-06 23:35:42
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
niech żyje Creative(.pl)
W dniu 2010-02-06 13:58, Giecze pisze:
[...]

Czyli wracamy do błędu Creativa a nie WSa.
--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-07 11:02:05
Autor: Giecze
niech żyje Creative(.pl)
> [...]

> oczekiwać, że to kryterium daty wydania (wtedy i Windows 2050 się
> załapie).

Czyli wracamy do błędu Creativa a nie WSa.

Zwał jak zwał, nie sądzę aby to obligowało Creative'a do zaspokajania
kaprysów WS dot. W7, nawet jeśli karta nazywa się Elite Pro ;)

Sugerowanie się napisami na pudełku i rozciąganie ich na wszystkie nowe
OSy (nieobecne na rynku w czasie przemiery sprzętu) jest naiwne, a
pretensje WS bezpodstawne.

Grzegorz

Data: 2010-02-08 10:23:17
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
niech żyje Creative(.pl)
W dniu 2010-02-07 11:02, Giecze pisze:
[...]

Co nie znaczy, że nie można ostrzec innych przed ryzykiem związanym ze
współpracą z ww producentem.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-02-08 14:16:42
Autor: Giecze
niech żyje Creative(.pl)
> [...]

> kaprysów WS dot. W7, nawet jeśli karta nazywa się Elite Pro ;)

Co nie znaczy, że nie można ostrzec innych przed ryzykiem związanym ze

Nie widzę jakiegoś ponadnormatywnego ryzyka. Proponuję ostrzec przed
kupowaniem "kota w worku".

Grzegorz

niech żyje Creative(.pl)