niech żyje Creative(.pl)

Data: 2010-02-06 08:37:38
Autor: Pszemol
niech żyje Creative(.pl)
"WS" <wsondej@poczta.onet.pl> wrote in message news:hkhohm$bea$1news.dialog.net.pl...
Problem i soft i hard, ale po kolei. Kupiłem kartę X fi Elite pro. Po zainstalowaniu w Win 7 okazało się, że działa tylko jeden kanał audio.

Czemu w takim razie nie oddasz jej do sklepu?

Data: 2010-02-06 18:49:24
Autor: WS
niech żyje Creative(.pl)

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:hkj9o2.7h4.0poczta.onet.pl...
[...]

A, to cała historia. Właściwie musiałbym oddać do sklepu nie tyle karte dźwiękowa, co Windowsa 7. Z powodów, których tu wyłuszczac nie będę, codziennie nagrywam sporo różnych kanałów tv i wycinam z nich krótkie dźwięki. Mam w komputerze 3 karty TV umożliwiające jednoczesne rejestrowanie 4 kanałów, z piątego moge jeszcze rejestrować sam dźwięk. Jakos to na XP dość sprawnie działa. Ale, zwiedziony zachwtami nad W7 ( byłem Vistoodporny),  kupiłem W7 Pro (64).  No i padaczka zupełna - aplikacje telewizyjne to jedna wielka tragedia. Jedynie Beyond TV jako tako daje radę. Tryby zgodności sytuacji nie poprawiają. Szybko wróciłem do XPka, uzywając siódemki, jak juz pisałem, do montazu i konwersji video albo edycji dźwięku rejestrowanego na XP.  Różnica szybkości jest rzeczywiście duża. Na XP inkryminowana karta działa bez zastrzeżeń, pod W7 jest kaleką. Czyli - na XP jestem z niej zadowolony, ale chcialem i na Win 7. Pewnie gadżeciarz jestem, ale gadżeciarze to ludek nieagresywny. Gdyby z Creative'a napisali do mnie zamydlając oczy uprzejmym - *przykro nam, mamy nadzieję* itp, odpuściłbym. Dałem cytat z korespondecji tutaj, bo to (moim zdaniem) przypadek skrajnego niekupieckiego cynizmu. To jest słabo zawoalowana, zupełnie nie  aksamitna forma stwierdzenia "spadaj na drzewo burasie." Niektórzy wypowiedający sie w tym wątku (Przemek) z ochotą podchwycili ten ton. Jest firma, jest jej produkt, jest z nim kłopot. Szukałem porady, pokazano mi środkowy palec. Dziękuję *bosskg* za rzeczowość, pozdrawiam, WS

Data: 2010-02-07 12:19:40
Autor: Przemek
niech żyje Creative(.pl)
WS wrote:

A, to cała historia. Właściwie musiałbym oddać do sklepu nie tyle
karte dźwiękowa, co Windowsa 7. aksamitna forma stwierdzenia "spadaj na drzewo burasie." Niektórzy
wypowiedający sie w tym wątku (Przemek) z ochotą podchwycili ten ton.

Hmm widze ze moje stwierdzenie jakoby ta karta byla przeznaczona dla bogatych snobow zabolalo ....
Moze napisz kiedy ta karte kupiles bo na razie usilujesz stworzyc wrazenie ze karta swiezo kupiona i
nie dziala pod win7   "Problem i soft i hard, ale po kolei. Kupiłem kartę X fi Elite " a tymczasem jak
 pisalem creative zakonczylo sprzedaz tego modelu  kilka lat temu , wiec albo twoja karta ma juz kilka lat  i powinnes napisac "posiadam karte
X fi Elite" albo kupiles "lezak magazynowy" z wyprzedazy . Zwazywszy ze zostala wypuszczona w 2005  jak dlugiego wsparcia sie spodzewales?
Akurat karty dzwiekowe (te bardziej zaawansowane) to mieszanka hardware i software i podejrzewam ze opracowanie sprzetowej strony
to z 50 % kosztow opracowania konstrukcji  ,reszta to soft ,testy calosci itp - a przy nowym systemie ktos te koszty musi poniesc od nowa ,
oczywiscie nie Ty tylko producent i to bez jakiejkolwiek nadziei na zwrot ..Zreszta podobny problem jest z innym niszowym sprzetem np jakimis drogimi
skanerami czy drukarkami.
 pzdr

Data: 2010-02-08 12:32:49
Autor: Wiesław
niech Ĺźyje Creative(.pl)
Dnia 07-02-2010 o 12:19:40 Przemek <pixi@dixi.pl> napisał(a):

pisalem creative zakonczylo sprzedaz tego modelu  kilka lat temu , wiec
albo twoja karta ma juz kilka lat  i powinnes napisac "posiadam karte
X fi Elite" albo kupiles "lezak magazynowy" z wyprzedazy .

Jak na "leżak magazynowy", jest ich całkiem sporo :D
http://www.skapiec.pl/site/cat/5/comp/78450

--
Wiesław
Opera Mail

Data: 2010-02-08 13:28:14
Autor: WS
niech Ĺźyje Creative(.pl)

Użytkownik "Wiesław" <nawu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:op.u7s3ozy01wn7mbwiesiek-pc...
[...]

No właśnie. Komputronik tez ma ten "leĹźak" w ofercie. Ja kupiłem ją  w styczniu 2010.
WS

Data: 2010-02-08 20:05:16
Autor: Przemek
niech żyje Creative(.pl)
WS wrote:
[...]

No właśnie. Komputronik tez ma ten "leżak" w ofercie. Ja kupiłem ją  w
styczniu 2010.
 To pretensje mozesz miec do sprzedawcy ze jajeczko lekko nieswieze :) ..Zobacz w jakim dziale ta karta jest na stronie creative -
http://pl.europe.creative.com/products/productarchive.asp?category=924&subcategory=926&product=14064&nav=-1

jak by nie bylo  wystepuje u producenta jako produkt archiwalny :)

Data: 2010-02-09 09:36:21
Autor: Przemek
niech żyje Creative(.pl)
Wiesław wrote:
[...]

Skapca traktujesz jako wyznacznik czy towar jest produkowany ? To co powiesz o tym
http://www.skapiec.pl/site/cat/1/comp/3314  , pewnie nocna zmiana fab amd w Dreznie robi lewizne :)
A tak na powaznie to swiadczy tyllko o tym ze creative ma dobrych handlowcow i potrafilo wyczyscic sobie magazyny przed zakonczeniem produkcji
- pewnie zrobili dobra cene w hurcie albo promocje dwie w cenie jednej i wiele sklepow sie zlapalo , teraz te sklepy probuja wyprzedac ten towar oczywiscie nikt nie zaznacza ze towar juz nie jest juz produkowany  bo kto by to kupil :) Jak creative nie zrobi dobrych sterownikow pod 7 (a sadzac po ofercie na ichstronie powoli odpuszczaja sobie rynek kart dzwiekowych , szczegolnie tych drozszych
http://pl.store.creative.com/products/welcome.aspx?catid=1 ) to przewiduje gwaltowny spadek cen tych kart  - sprzedawcy beda starali sie wypchnac je na sile zanim towar stanie sie zupelnie niesprzedawalny.

Data: 2010-02-08 12:54:40
Autor: Wiesław
niech żyje Creative(.pl)
Dnia 06-02-2010 o 18:49:24 WS <wsondej@poczta.onet.pl> napisał(a):

Właściwie musiałbym oddać do sklepu nie tyle karte dźwiękowa, co  Windowsa 7.

Ludziska jednak sobie jakoś radzą.
Próbowałeś - SB X-Fi Series Support Pack 2.0 ?
http://forum.pclab.pl/t512339.html

--
Wiesław
Opera Mail

Data: 2010-02-08 13:33:54
Autor: WS
niech żyje Creative(.pl)

Użytkownik "Wiesław" <nawu@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:op.u7s4pet3hw27kqwiesiek-pc...
[...]

Tak, zastosowałem. wyraźnie poprawia to co jest na wyjściu. Mój problem, to nieaktywne kanały wejściowe. Jak przyznaje Creative    - cytat z korrspondencji - "Niestety nie ma mozliwosci zmiany ustawienia na Audio Creation mode dlatego kanaly sa niedostepne. ").

Pozdrawiam, WS

niech żyje Creative(.pl)