niedogodności VW Banku

Data: 2016-03-30 05:11:54
Autor: nowyjestem
niedogodności VW Banku
widząc kolejne wzrosty TOiP w wielu bankach
postanowiłem ptzyjrzeć się VW Bankowi jako
ewentualnemu bankowi do prowadzenia kont
firmowych dla sp.j., sp.k.,fundacji
i dla "s.c. spółek osobowych"

interesuje mnie, z jakimi niedogodnościami
i trudnościami mogę się zetknąć. Co Was,
dotychczasowych klientów VW wkurza, utrudnia
życie, na co uważać itd.

interesują mnie konkretne narzekania na VW Bank

Data: 2016-03-30 14:23:45
Autor: radekp@konto.pl
niedogodności VW Banku
Wed, 30 Mar 2016 05:11:54 -0700 (PDT), w
<6fff6366-65bb-493f-b0dd-394b3b07b557@googlegroups.com>, nowyjestem@poczta.pl
napisał(-a):

interesuje mnie, z jakimi niedogodnościami
i trudnościami mogę się zetknąć. Co Was,
dotychczasowych klientów VW wkurza, utrudnia
życie, na co uważać itd.

interesują mnie konkretne narzekania na VW Bank

W sumie nie ma na co narzekać.

Interfejs trochę przaśny, ale po tym co zaserwował mBank, to chyba zaleta.

Jeżeli potrzebujesz drukować potwierdzenie, to lepiej nastaw się na drukowanie
następnego dnia -- nie wiem jaki jest algorytm, iż czasem są dostępne po
jakiejś chwili, a czasem nie.

Logowanie maskowanym hasłem -- to też może być wada.

A reszta działa -- na szczęście nie ma jakichś udziwnień.

Ogólnie mogę polecić (kart VW nie mam).

Data: 2016-03-30 06:36:31
Autor: nowyjestem
niedogodności VW Banku
> interesują mnie konkretne narzekania na VW Bank

W sumie nie ma na co narzekać.

widzę dość dziwny formularz rejestrowy np. spółka "cywilna/prawna" ;) domyślam się
że pod pojęciem "prawna" chodzi o osobową...

zastanawiam się jak wygląda kwestia rozpoznawania
przez bank czy powinien dokonywać egzekucji na koncie

docierają do mnie sygnały że niektóre banki np. "nie rozumieją" że spółka zoo to nie to samo
co jednoosobowa działalność gospodarcza i potrafią
za niezapłacony mandat drogowy blokować środki
na rachunku spółki zoo ;) na szczęście nie ma zbyt wiele aż tak kretyńskich banków (ale niestety są).

ciekawi mnie czy VW Bank sprawia takie problemy

najbardziej interesuje mnie ewentualna odpowiedź
kogoś kto miał egzekucję na rachunku osobistym
w VW Banku posiadając tam jednocześnie konto
zarządzanej przez siebie spółki zoo - czy bank
wtedy zablokował środki i na firmowym i osobistym
ci było nieprawidłowe czy prawidłowo tylko na osobistym

niedogodności VW Banku