niedojście do skutku umowy a notariusz

Data: 2009-11-27 03:11:48
Autor: przypadek
niedojście do skutku umowy a notariusz
Załóżmy że zawarłem z kimś umowę przedwstępna. Umowa przyrzeczona ma
być podpisana w kancelarii notarialnej. Okazuje się, że tekst
proponowany przez druga strone odbiega od postanowień umowy
przedwstępnej, odmawiam więc jej podpisania. Czy mogę domagać się od
notariusza (pewnie za opłata) sporzadzenia jakiegoś protokołu z tej
sytuacji? (żeby ułatwić dochodzenie w sadzie umowy przyrzeczonej)?

Pozdrawiam

Marcin Szawurski

Data: 2009-11-27 13:37:11
Autor: .B:artek.
niedojście do skutku umowy a notariusz
przypadek wyskrobał(a):
[...]

Notariusz w zakresie swych czynności spisuje też protokoły, więc jak najbardziej.

--
..B:artek.

Data: 2009-11-27 05:02:01
Autor: przypadek
niedojście do skutku umowy a notariusz
On 27 Lis, 13:37, ".B:artek." <ma...@nie.ma.i.nie.bylo.pl> wrote:
przypadek wyskrobał(a):

> [...]
> sytuacji? (żeby ułatwić dochodzenie w sadzie umowy przyrzeczonej)?

Notariusz w zakresie swych czynności spisuje też protokoły, więc jak

Notariusz co prawda nie może odmówić, ale czy może powiedzieć "proszę
przyjść za tydzień to spiszemy, dziś mieliśmy co innego podpisywać" ?
Czy też jest to traktowane na równi z odmowa?

Data: 2009-11-27 05:08:56
Autor: Wilczyca
On 27 Lis, 14:02, przypadek <przypa...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

przyjść za tydzień to spiszemy, dziś mieliśmy co innego podpisywać" ?
Czy też jest to traktowane na równi z odmowa?

Zdecydowanie spisze protokół od razu.

Data: 2009-11-27 16:35:19
Autor: .B:artek.
[...]

Protokół spisuje się na bieżąco, a nie w tydzień po, więc to będzie jakby odmowa.

--
..B:artek.

niedojście do skutku umowy a notariusz