niedojście do skutku umowy a notariusz

Data: 2009-11-27 03:32:27
Autor: przypadek
niedojście do skutku umowy a notariusz
Załóżmy że zawarłem z kimś umowę przedwstępna. Umowa przyrzeczona ma
być podpisana w kancelarii notarialnej. Okazuje się, że tekst
proponowany przez druga strone odbiega od postanowień umowy
przedwstępnej, odmawiam więc jej podpisania. Czy mogę domagać się od
notariusza (pewnie za opłata) sporzadzenia jakiegoś protokołu z tej
sytuacji? (żeby ułatwić dochodzenie w sadzie umowy przyrzeczonej)?

niedojście do skutku umowy a notariusz