niedop³ata co radzicie?

Data: 2010-04-06 14:15:44
Autor: iwona
niedop³ata co radzicie?
Witam
Wysz³a mi niedop³ata w PIT-37 w wysoko¶ci 3 z³... no i co teraz mam zrobiæ skarbowemu przelew?
Paranoja...

Niepewna

Data: 2010-04-06 13:16:35
Autor: Budzik
niedop³ata co radzicie?
U¿ytkownik iwona iwopuz@friko5.onet.pl ...

Witam
Wysz³a mi niedop³ata w PIT-37 w wysoko¶ci 3 z³... no i co teraz mam
zrobiæ skarbowemu przelew?
Paranoja...

ludzie sa fajni.
Jakby wysz³o 30, to by³oby ok.
Nie wiem jakiej odpowiedzi oczekujesz - ja bym wplaci³. Czy przelewem...? A  znasz jaki¶ prostszy sposób?

Data: 2010-04-06 14:24:49
Autor: elephanto
niedopłata co radzicie?
W dniu 2010-04-06 14:15, iwona pisze:
Witam
Wyszła mi niedopłata w PIT-37 w wysokości 3 zł... no i co teraz mam
zrobić skarbowemu przelew?
Paranoja...

Lub udac sie do USu i w kasie wplacic.

--
Adam

Data: 2010-04-06 14:30:20
Autor: iwona
niedopłata co radzicie?
A to musiałabym się zwolnić w pracy, bo kasy działają w moich godzinach pracy... no i to stanie w kolejce...
Już się cieszę...

Zafrasowana

Data: 2010-04-06 22:11:43
Autor: witek
niedopłata co radzicie?
iwona wrote:
A to musiałabym się zwolnić w pracy, bo kasy działają w moich godzinach pracy... no i to stanie w kolejce...
Już się cieszę...

to zrob przelew. :)

Data: 2010-04-06 14:56:15
Autor: Tomek
niedopłata co radzicie?
Dnia 06-04-2010 o 14:15:44 iwona <iwopuz@friko5.onet.pl> napisał(a):

Witam
WyszÅ‚a mi niedopÅ‚ata w PIT-37 w wysokoÅ›ci 3 zÅ‚... no i co teraz mam  zrobić skarbowemu przelew?

A w czym problem?

Paranoja...

Bo?

--
Tomek

Data: 2010-04-07 08:28:25
Autor: Piotr
niedopłata co radzicie?
[...]

poczekaj kilka lat, sami się do ciebie zgłoszą

Data: 2010-04-07 08:48:52
Autor: iwona
niedopłata co radzicie?

Użytkownik "Piotr" <a@b.c> napisał w wiadomości news:hph8m5$4sv$1inews.gazeta.pl...
[...]

No jest to jakieś wyjście:-)))
Może przepisy się zmienią i nie trzeba będzie uiszczać takich idiotycznych (czyta:j tańszych niż przelew) kwot:-)

Data: 2010-04-07 08:53:23
Autor: spp
niedopłata co radzicie?

http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/261412,kazda_doplate_z_pit_nalezy_wplacic_do_urzedu_skarbowego.html

--
spp

Data: 2010-04-07 14:22:56
Autor: iwona
niedopłata co radzicie?

http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/261412,kazda_doplate_z_pit_nalezy_wplacic_do_urzedu_skarbowego.html

No i tu nareszcie jakiÅ› konkret.
Ostatnio w skarbówce pani urzędniczka poinformowała mnie, że do 5 zł to nie ma co sobie głowy zawracać, bo skarbowy - jak byłaby nadpłata - też by nie zwrócił !?
A tu jak widać wg przepisów, nawet 1 zl robi skarbowemu różnicę.
Tylko od "widzi mi się" urzędnika zależy jak postąpi urząd, gdy się tego 1 zł nie zapłaci...
Dobrze wiedzieć na czym się stoi.

Bardzo wszystkim dziękuję, za żywą reakcję.

Pozdrawiam

Data: 2010-04-07 23:37:25
Autor: witek
niedopłata co radzicie?
iwona wrote:

[...]

do 5 zl, ale CZEGO?
zapytalas o jaki typ naleznosci rozprawiala?

Data: 2010-04-08 09:16:29
Autor: iwona
niedopłata co radzicie?

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:hpjmhn$o03$3inews.gazeta.pl...
iwona wrote:

[...]

No moja wina, nie dopytałam, domyślnie przyjęłam, że o PIT jej chodziło: nadpłatę lub niedopłatę.
Ale to już nie ma znaczenia.
Jak widać przepisy mówią jasno, że nie ma żadnych ulg i trzeba się uiścić bez względu na wysokość kwoty...
To, czy przy okazji starcimy czas lub czas i pieniądze, to już ustawodawcy jakby nie interesuje...
I najlepiej żeby każdy miał konto, telefon, ukończone studia prawnicze (żeby orientować się w przepisach) lub mieszkał obok skarbówki...:-)
Jak pracujesz to musisz tracić i płacić, taka kolej rzeczy:-)

pozdrawiam:-)

Data: 2010-04-08 09:35:26
Autor: Gotfryd Smolik news
niedopłata co radzicie?
On Thu, 8 Apr 2010, iwona wrote:

U¿ytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisa³
do 5 zl, ale CZEGO?
zapytalas o jaki typ naleznosci rozprawiala?

No moja wina, nie dopyta³am, domy¶lnie przyjê³am, ¿e o PIT jej chodzi³o: nadp³atê lub niedop³atê.

  Ale to nie jest kryterium.
  Chodzi o to, czy to by³a kwota g³ówna czy "przyleg³o¶æ", odsetki znaczy.

Jak widaæ przepisy mówi± jasno, ¿e nie ma ¿adnych ulg i trzeba siê ui¶ciæ bez wzglêdu na wysoko¶æ kwoty...

  Przecie¿ w³a¶nie wy¿ej "witek" wyja¶nia (pytaniem) - s± "ulgi", pytanie
o szczegó³ow± kwalifikacjê nale¿no¶ci, czy ¿e "od PIT" to za ma³o :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-04-08 22:23:39
Autor: witek
niedopłata co radzicie?
iwona wrote:

[...]

jak ci sie pralka zepsuje to o rade prosisz fachowca.
dlaczego tego samego nie robisz w przypadku prawa?

Data: 2010-04-09 11:12:01
Autor: iwona
niedopłata co radzicie?

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:hpm6jf$raf$5inews.gazeta.pl...
iwona wrote:

[...]

A to dobre porównanie:-)))
Jak mi się pralka zepsuje to kupuję nową, bo naprawa się kompletnie nie opłaca.
Nawiasem mówiąc starą pralkę z serii pierwszych automatycznych miałam aż do zeszłego roku, a wymieniłam ją tylko dlatego, że zachcialo mi się mniejszej.
Piszę o tym, bo kiedyś jak robiono jakąś rzecz to po to, żeby starczyła na lata, a teraz, żeby nakręcała gospodarkę tzn. najlepiej zaraz po gwarancji zepsuła się i żeby trzeba było kupić nową.
Nijak ma się to prawników, którzy biorą pieniądze za to co każdy mieszkaniec kraju powinien mieć w zasiegu ręki za darmo, od dziecka, jak czytanie i pisanie, bo jak przestrzegać czegoś, czego państwo nie nauczyło...?
Nie da się, więc trać i płać...

Data: 2010-04-09 11:32:17
Autor: Piotrek
[OT] Re: niedopłata co radzicie?
On 2010-04-09 11:12, iwona wrote:
[...]
[...]

No offense, ale regulowania własnych należności *co do grosza* to raczej powinni nauczyć rodzice a nie państwo.

Piotrek

Data: 2010-04-09 11:47:28
Autor: iwona

Użytkownik "Piotrek" <piotrek@pisz.na.berdyczow.info> napisał w wiadomości news:hpmsto$f06$3nemesis.news.neostrada.pl...
On 2010-04-09 11:12, iwona wrote:
[...]
[...]

Oczywiście!!!
I właśnie dlatego chciałam się upewnić czy 3 zł to jeszcze należność czy też może kwota, która z uwagi na swoja wysokość ulega jednak jakiemuś umożeniu, a tego rodzice to już nie nauczą no chyba, że to prawnicy na bieżąco z przepisami, a tak to jednak trzeba się zawsze dokładnie dowiedzieć co i jak, i to najlepiej za kasę u doradcy podatkowego:-))

Data: 2010-05-02 21:12:01
Autor: ąćęłńóśźż
[OT] Re: niedopłata co radzi cie?
Słyszałem coś o "granicznych" 5 zł, ale nie wiem, czy to prawda.

-- -- -

| I właśnie dlatego chciałam się upewnić czy 3 zł to jeszcze należność czy też może kwota, która z uwagi na swoja wysokość ulega
jednak jakiemuÅ›

Data: 2010-05-02 22:43:27
Autor: witek
ąćęłńóśźż wrote:
Słyszałem coś o "granicznych" 5 zł, ale nie wiem, czy to prawda.

odsetkach, nie podatkach.

Data: 2010-04-07 08:56:03
Autor: cef
niedopłata co radzicie?
iwona wrote:

Może przepisy się zmienią i nie trzeba będzie uiszczać takich
idiotycznych (czyta:j tańszych niż przelew) kwot:-)

Przpisy w tym zakresie są w porządku, Ty masz jakieś "złe" konto.

Data: 2010-04-07 09:04:48
Autor: m
niedopłata co radzicie?

Użytkownik "iwona" <iwopuz@friko5.onet.pl> napisał w wiadomości news:hphakd$kui$1nemesis.news.neostrada.pl...
Może przepisy się zmienią i nie trzeba będzie uiszczać takich idiotycznych (czyta:j tańszych niż przelew) kwot:-)

Zmień bank na taki z darmowymi przelewami.
Gdzie przelewy do US są płatne? Podaj bank który nalezy omijac.

niedop³ata co radzicie?