niedor?czone pismo

Data: 2011-02-15 03:23:33
Autor: witek
niedor?czone pismo
On 2/14/2011 4:03 AM, Waldek wrote:
Witam,
otrzymałem awizo, iż mam polecony do odbioru na poczcie. Moja praca
wymaga 4 tygodniowych wyjazdów. Zawsze wszelkie przesyłki polecone
wydawano żonie. Niestety tym razem nie wydano jej listu ponieważ jest on
z Sądu.
Obawiam się ,że może to być nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym,
toczę spór z firmą. Niestety nie mam sygnatury akt..nie jestem nawet
pewien jakie to pismo. Zakładają jednak, że to nakaz , to mam 2 tygodnie
na to aby napisać odwołanie? Co zrobić w takiej sytuacji?

upoważnić żonę do odbioru pism.

niedor?czone pismo