niedrasnieta subaryna wg polskiego handlarzyny...

Data: 2009-07-05 23:55:17
Autor: zinek
niedrasnieta subaryna wg polskiego handlarzyny...
http://otomoto.pl/subaru-impreza-wrx-super-stan-C9140199.html

"Dodatkowe informacje:
pierwszy właściciel, sprowadzony, bezwypadkowy

Opis pojazdu:
SAMOCHÓD W SUPER STANIE , WSZYSTKO DZIAŁA W 100% , GODNY UWAGI, POLECAM !!! "

wygladala tak...

http://img41.imageshack.us/i/subaryna4.jpg/
http://img89.imageshack.us/i/subaryna2.jpg/
http://img193.imageshack.us/i/subaryna3.jpg/
http://img41.imageshack.us/i/subaryna.jpg/

mam nadzieje, ze trafi na fanow nordic walking -
ktorzy mu wsadza pare kijkow w odbyt...
symultanicznie...

Data: 2009-07-05 23:05:11
Autor: Viking
niedrasnieta subaryna wg polskiego handlarzyny...

"zinek" <unknown@op.pl> wrote in message [cut]
zawsze mnie zastanawia skad wy wiecie ze to te same auta:)

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-07-06 00:36:59
Autor: zinek
niedrasnieta subaryna wg polskiego handlarzyny...

Uzytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:h2r82j$fgu$1inews.gazeta.pl...

"zinek" <unknown@op.pl> wrote in message
[cut]
zawsze mnie zastanawia skad wy wiecie ze to te same auta:)

po vinie ;)

Data: 2009-07-05 23:41:25
Autor: Viking
niedrasnieta subaryna wg polskiego handlarzyny...

"zinek" <unknown@op.pl> wrote in message
po vinie ;)

a po ilu flaszkach?;)

Data: 2009-07-06 00:44:42
Autor: zinek
niedrasnieta subaryna wg polskiego handlarzyny...

Uzytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:h2ra6i$n94$1inews.gazeta.pl...

"zinek" <unknown@op.pl> wrote in message
po vinie ;)

a po ilu flaszkach?;)

;)

Data: 2009-07-06 20:18:18
Autor: jerzu
niedrasnieta subaryna wg polskiego handlarzyny...
On Mon, 6 Jul 2009 00:36:59 +0200, "zinek" <unknown@op.pl> wrote:

po vinie ;)

O ile to nie jest przeszczep, co IMHO jest bardziej prawdopodobne.

Fiat Panda 1.1 55KM `06 -> Emperor Kenji+Sirio ML145

Data: 2009-07-06 00:21:32
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
zinek pisze:
mam nadzieje, ze trafi na fanow nordic walking -
ktorzy mu wsadza pare kijkow w odbyt...
symultanicznie...

A mnie ciekawi, czy Ty aby nie jesteś konkurentem, chętnie obsmarowującym dupy handlarzom.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] Czarna Laguna kombi - oklejona.

Data: 2009-07-06 00:36:46
Autor: zinek

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <kenickie@pudelkopoangielsku43.pl> napisał w wiadomości news:h2r8vf$ln2$1news.dialog.net.pl...
zinek pisze:
mam nadzieje, ze trafi na fanow nordic walking -
ktorzy mu wsadza pare kijkow w odbyt...
symultanicznie...

A mnie ciekawi, czy Ty aby nie jesteś konkurentem, chętnie obsmarowującym dupy handlarzom.

jestem raczej "nadzianym" klientem - znaczy takim cos sie nadzial na cos podobnego w przeszlosci.
i dlatego jestem ciety na takich.

Data: 2009-07-06 00:41:42
Autor: zinek

zinek pisze:
mam nadzieje, ze trafi na fanow nordic walking -
ktorzy mu wsadza pare kijkow w odbyt...
symultanicznie...

A mnie ciekawi, czy Ty aby nie jesteś konkurentem, chętnie obsmarowującym dupy handlarzom.

aha - tak mi sie nasunelo - czyli myslisz ze w tej sytuacji istnieje takie pojecie jak 'obsmarowanie" ?
bo ja mysle, ze koles ktory to sprzedaje jest tak kurwa wymazany gownem - ze olisadebe to przy nim albinos z kukluxklanu.

Data: 2009-07-06 06:56:10
Autor: vwojtas
[...]

Witam
Ja myślę, że taka sytuacja dotyczy nie tylko samochodów.
Mnie też to wkurwia, że trzeba być bardzo sprytnym i znać się na temacie żeby nie dac się naciać takim cwaniaczkom-polaczkom. Ja po szukaniu używanej furki przez kilka miesięcy i natykania się na podobne kwiatki, odpuściłem sobie i wziąłem coś z niższej półki ale nówke.

--
Pozdrawiam  VWojtas

Data: 2009-07-06 08:08:06
Autor: Adam Foton
[...]

Ja opisalem wprost, jakie defekty posiada moje 10-letnie auto (posiadam je od nowosci). Co sie potem nasluchalem, to juz moje....  Ze to pewnie "odwracacze uwagi" od glownych usterek, ze licznik krecony (jest 95tys),   przod bity (szczeliny wokol reflektorow). Cale szczescie znajomi i rodzina maja ochote. Musza przed zakupem poznac troche polskiej komisowo handlowej rzeczywistosci i moze wroca do mnie :)

AF

Data: 2009-07-06 08:54:13
Autor: vwojtas
niedrasnieta subaryna wg polskiego handlarzyny...

-
Użytkownik "Adam Foton" <usun_literki_k_adamkfotok@gmailk.comk> napisał w wiadomości news:h2s4c6$o7m$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja szukałem furki do 5 lat max. Wiem, że sa uczciwi sprzedawcy takcy jak Ty, ale ja widać nie trafiłem na takich. Przez telefon i na fotach wszystko jest cacy malina , a jak jade na miejsce (100- 200 km) to nawet czasem nie ma o czym rozmawiac, z daleka widac ze malowany przystanek.
Na ok 20 obejrzanych samochodów, 1 (słownie jeden) rokował nadzieje, że jest ok. Nie doszło do transakcji niestety bo facet napisał ze to była beznynka a na miejscu się okazałao że to klekot (szukałem benzyny).
Ogólnie rynek samochodów używanyc w PL jes bandycki i cwaniacki. W zdecydowanej większosci są to powypadkowe paździerze, które nie powinny juz być dopuszczane do ruchu.
Auta od pierwszych właściceli z dobrym rodowodem rozchodzą się jak ciepłe bułeczki i ciężko coś takiego kupić.

--
Pozdrawiam  VWojtas

Data: 2009-07-06 09:19:50
Autor: BaX
[...]

Jest też drugie dno, ludzie wabieni cenami tego szajsu co stoi po komisach doznają szoku jak się okazuje że faktycznie dobra sztuka musi kosztować 20% więcej. I bardzo często wybierają "bezwypadkowy" złom bo tańszy i "w elektryce".

Data: 2009-07-06 10:00:34
Autor: vwojtas

Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:h2s93a$4b1$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Zgadzam się z Tobą. Niestety nie jesteśmy zasobnym narodem, ale chyba też to ma coś z naszą mentalnością wspólnego, że zawsze musimy kupić jakąś okazję , najlepiej za pół ceny, a potem jest płacz i zgrzytanie zebami. Dobre rzeczy kosztuja, z gówna witaminy się nie zrobi. Uwierz mi że ja chciałem zapłacić cenę nieokazyjną, ale to co było mi oferowane to nawet nie jest ludożerka, to rzeźnia.
Oglądałem nawet 4 letniego Superba a przysalonowym komisie i co i kupa. auto po dzwonie i to niezłym. Okazało się ze znajomny jest tam agentem ubezpieczeń i sprzedał cała prawde to tym 'bezypadku i stan igła (co to w ogóle za okreslenie??).

--
Pozdrawiam  VWojtas

Data: 2009-07-06 10:17:34
Autor: sebo
vwojtas pisze:

[...]

Ja przez pol roku szukalem bmw w dobrej cenie, ale po ogladnieciu niesamowitej ilosci bezwypadkowych stanów idealnych od pierwszego wlasciciela rocznik '39 dalem sobie spokoj. Jeszcze ceny sprowadzonych byly o wiele nizsze (silnik powyzej 2l), niz to co bylo na mobile.de. a doliczyc trzeba przeciez tą chorą akcyzę.
Tak wiec w koncu przeplacilem troche, ale kupilem niebite ze spoko przebiegiem udokumentowanym, wymienilem klocki, olej, filtry i zadowolony smigam :)

Ludzie nie rozumieja, ze okazja to zazwyczaj wyklepany przystanek autobusowy, bo kto przy zdrowych zmyslach sprzedawal by zadbane auto z oryginalnym przebiegiem za jakies grosze?

pzdr.

Data: 2009-07-06 10:46:25
Autor: BaX
[...]

Bo BMW to na naszym rynku w ogóle chory temat, a powiedz jeszcze że chcesz np 330Ci to handlarzy wywalają gały jak by ufo zobaczyli bo "Panie to się nie da, nie opłaca i w ogóle"

Data: 2009-07-06 10:51:04
Autor: sebo
BaX pisze:

Bo BMW to na naszym rynku w ogóle chory temat, a powiedz jeszcze że chcesz np 330Ci to handlarzy wywalają gały jak by ufo zobaczyli bo "Panie to się nie da, nie opłaca i w ogóle"

No wlasnie szukalem 330i lub ci, ale suma sumarum stanelo na 325i
w pełnym m-pakiecie. Nie stać mnie na utrzymanie diesla ;)

pozdr.

Data: 2009-07-06 11:45:38
Autor: Mario
[...]

ktoś kto potrzebuje szybko kasy?

pozdrawiam
mario

Data: 2009-07-06 13:15:33
Autor: miklo
Dnia 06-07-2009 o 11:45:38 Mario <camaro94@spam.onet.pl> napisał(a):

ktoś kto potrzebuje szybko kasy?

No właśnie. W 2004 sprzedawałem Fiata Brava z roku 2000. Byłem pierwszym  właścicielem, miałem nieco ponad 40tys przebiegu, wszystko było robione na  czas, FV na wszystko z ASO, bezwypadek. I nikt nie chciał wierzyć :D A mi  się po prostu 3 dziecko urodziło i musiałem kupić coś większego, bo się  fotelik nie mieścił :D W każdym razie wszyscy dookoła uważali, że na bank  walony i klepany. A mi się po prostu spieszyło, bo już zadatkowałem Opla  Omegę kombiaka i musiałem wyciągnąć gotówę za Fiaciora w 2 tygodnie :D

--
pozdrawiam,
miklo

Data: 2009-07-06 16:02:00
Autor: sebo
Mario pisze:

Ludzie nie rozumieja, ze okazja to zazwyczaj wyklepany przystanek autobusowy, bo kto przy zdrowych zmyslach sprzedawal by zadbane auto z oryginalnym przebiegiem za jakies grosze?

ktoś kto potrzebuje szybko kasy?

no tak, to jest jedyny powód.

pzdr.

Data: 2009-07-06 22:24:17
Autor: radxcell
*sebo* wrote in <news:h2sbuu$nt0$1inews.gazeta.pl>:
Tak wiec w koncu przeplacilem troche, ale kupilem niebite ze spoko
przebiegiem udokumentowanym, wymienilem klocki, olej, filtry i
zadowolony smigam :)

nie przeplaciles. zaplaciles wartosc rynkowa. bo ceny z allegro to wartosc
rynkowa zlomu. ja kupujac samochod zaplacilem o 60% wiecej niz ceny najtanszych
"tych modeli" z Allegro. i nie uwazam ze przeplacilem.

pozdr, rdx

Data: 2009-07-06 10:25:07
Autor: BaX
[...]

Ja pół roku szukałem po tym jak przez pół roku przeglądałem by być zorientowanym w cenach tego co mnie interesowało. Fakty jednoznacznie wskazywały że ceny "igieł, bezwypadków i okazji" u nas są brane z dupy bo są niższe niż to co stoi za granicą. Po doliczeniu opłat, zarobku sprowadzającego wychodziło na to że wszyscy handlarze robią w karitasie. Wycieczke po kilkunastu okolicznych komisach dopełnila obrazu, syf i dwa metry mułu. Dramat, jak ludzie w ogóle to kupują.

Data: 2009-07-06 11:02:26
Autor: Adam Foton
[...]

U nas nawet placac wiecej nie masz gwarancji, ze to nie jest 'przystanek', a wpadka wtedy bolesniejsza.

Rozmawialem z firma, ktora sprowadza samochody 'pewne'. Po przegladach rzeczoznawcy, na zdjeciach pokazuja skazy, opisuja rodzaje napraw, daja gwarancje 'niezawodnosci'.

Zaproponowalem im, ze zaplace wiecej za dobra sztuke. I co sie okazalo ? Ze podsylaja mi oferty na to samo co jest w ogloszeniach, tylko ze drozej. Zaczalem wiec drazyc szczegoly tej gwarancji 'niezawodnosci' - nie miala ona ZADNEGO sensu: "przed sprowadzeniem wysylamy opisy usterek, klient ma pewnosc co kupuje". A kiedy poprosilem o referencje, telefony do ich klientow, kontakt zamilkl. Do dzis widzialem w ich ofercie kilka  sztuk, ktore mogly mnie interesowac, ale juz sie nie odezwali.

AF

Data: 2009-07-06 22:22:12
Autor: radxcell
*vwojtas* wrote in <news:h2s7l2$28m$1nemesis.news.neostrada.pl>:
Ja szukałem furki do 5 lat max. Wiem, że sa uczciwi sprzedawcy takcy jak Ty,
ale ja widać nie trafiłem na takich.

bo nie szukales skody :)
http://www.toya.net.pl/~majkel/zabezp/filozofia/o_sprzedawaniu.htm

pozdr, rdx

Data: 2009-07-10 19:22:07
Autor: JoAsienka
Pewnego pięknego dnia vwojtas napisał/a:

-
[...]

jak Ty, ale ja widać nie trafiłem na takich. Ogólnie rynek samochodów używanych w PL jest bandycki i cwaniacki. W
zdecydowanej większosci są to powypadkowe paździerze, które nie
powinny juz być dopuszczane do ruchu.
Auta od pierwszych właściceli z dobrym rodowodem rozchodzą się jak
ciepłe bułeczki i ciężko coś takiego kupić.

ta ja chyba mam więcej szczęścia niż rozumu - dwa razy kupowałam używkę, oba razy od I właściciela, samochody na mnie czekały (były ogłoszenia, ale nikt się nie zdecydowal) i jeden, lat 20 = prawdziwy przebieg ( 128tys km :)), wsiadłam i od razu mogłam bez wkładu finansowego jechac, naprawdę dziadek do kościoła nim jeżdził, przejechałam nim 5 lat, jakieś 60 tys km i puściłam dalej, zadowolonemu kolesiowi z Łodzi (ja mieszkam pod Trojmiastem) - przyjechal prawie w ciemno i wzial od razu. Drugie autko - 8 letnie - od I wlasciela, nie wlozylam zlotowki, zapłacilam 60% ceny rynkowej i jaki byl tak mi facet opowiedzial - zadnej sciemy (przynajmniej ja przez prawie 3 lata nie zdazylam zauwazyc) - ale zgadza sie, ogladalam daleko od domu "do drobnych poprawek lakierniczych" - ciezko bylo skumac marke samochodu :)
Teraz sobie marzę o Suzuki Jimny, nie ze skorzanym dachem...
JoAsienka **gg 1489928
Człowiek staje się mądry z wiekiem.
Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

Data: 2009-07-06 08:59:56
Autor: Tadeusz

Użytkownik "vwojtas" <> napisał w wiadomości ne.pl...

Mnie też to wkurwia, że trzeba być bardzo sprytnym i znać się na temacie żeby nie dac się naciać takim cwaniaczkom-polaczkom.

ej tam zaraz polaczków: zawód sprzedawcy używanych samochodów
cieszy się najniższym zaufaniem społecznym w zasadzie na całym świecie :)

Tadeusz

Data: 2009-07-06 08:47:00
Autor: Kapsel
Mon, 6 Jul 2009 00:41:42 +0200, zinek napisał(a):

bo ja mysle, ze koles ktory to sprzedaje jest tak kurwa wymazany gownem - ze olisadebe to przy nim albinos z kukluxklanu.

Zakrztusiłeś mnie kawą :D

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-07-06 11:38:41
Autor: zinek

Użytkownik "Kapsel" <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ex15h096ao7s.dlgkapselek.net...
Mon, 6 Jul 2009 00:41:42 +0200, zinek napisał(a):

bo ja mysle, ze koles ktory to sprzedaje jest tak kurwa wymazany gownem - ze
olisadebe to przy nim albinos z kukluxklanu.

Zakrztusiłeś mnie kawą :D

przepraszam, to niechcacy ;)

Data: 2009-07-06 08:00:38
Autor: pluton
niedrasnieta subaryna wg polskiego handlarzyny...

A mnie ciekawi, czy Ty aby nie jesteś konkurentem, chętnie
obsmarowującym dupy handlarzom.

A niech się podgryzają, jeżeli tylko klient na tym wygrywa.

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-07-06 11:43:13
Autor: zinek
niedrasnieta subaryna wg polskiego handlarzyny...

Użytkownik "pluton" <zielonadupa@poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci news:h2s427$8d4$1news.onet.pl...

A mnie ciekawi, czy Ty aby nie jesteś konkurentem, chętnie
obsmarowującym dupy handlarzom.

A niech się podgryzają, jeżeli tylko klient na tym wygrywa.

Z pierwsza czescia sie nie zgadzam [bo podgryzam nco najwyzej z pozycji klienta], z druga jak najbardziej tak.
Chodzi o to zeby klient wygrywal. Tym bardziej w kraju gdzie 95% aut to przystanki.

Data: 2009-07-06 08:02:55
Autor: pluton
niedrasnieta subaryna wg polskiego handlarzyny...
pierwszy właściciel, sprowadzony, bezwypadkowy

Przeciez latwo zbadac grubosc lakieru.
Na co liczyl sprzedawca ? Na jakiegos super jelenia ?

pozdawiam
pluton

Data: 2009-07-06 08:19:34
Autor: mateusx6

Użytkownik "pluton" <zielonadupa@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h2s46e$8ml$1news.onet.pl...
pierwszy właściciel, sprowadzony, bezwypadkowy

Przeciez latwo zbadac grubosc lakieru.
Na co liczyl sprzedawca ? Na jakiegos super jelenia ?

pozdawiam
pluton

jasne... czy naprawde myslisz ze w dzisiejszych czasach miernik lakieru na kims robi wrazenie? Sam widzialem, jak zostala zrobiona pewna audica... az strach sie bac jak dobrze potrafia teraz takie rozbitki ponaciagac :(

Data: 2009-07-06 10:16:39
Autor: DoQ
mateusx6 pisze:

[...]

Tym bardziej ze miernik lakieru nie stwierdzi czy samochod jest powypadkowy.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2009-07-06 08:58:43
Autor: kml
[...]

Oczywiście, że tak tym bardziej że ludzie nie uczą się na błędach i ciągle jest im szkoda dać za porządny przegląd przed kupnem te ~250 pln a potem płacz i czarna rozpacz.

kml

Data: 2009-07-06 10:38:29
Autor: CUT_INZ
kml pisze:
[...]

GÓWNO TO DAJE!
Ja pojechałem kiedyś ze znajomym do Mercedesa w Gdańsku z W211 z 2006r.

Powiedzieli mi, że zderzak tylni był malowany, ale nie klejony i nie wymieniany. Brak zmieniarki która powinna być. Zapłaciliśmy 350zł.

Jak się później okazało auto z niewiadomych przyczyn było całe rozbierane. Każda śruba była ruszana, kable sztukowane. Lewe drzwi wymieniane.

Co na to ASO Mercedes? Oni nic niepokojącego nie zauważyli.

--
Opel Corsa C 1,8 16V GSI '02
Honda VFR 800A V-TEC '08

NIE JESTEM Z WARSZAWY

Data: 2009-07-06 10:53:27
Autor: Agent

Użytkownik "CUT_INZ" <cut@cut.pl> napisał w wiadomości news:h2sdrh$tje$1mx1.internetia.pl...
kml pisze:
[...]

I może nic nie było. Kumplowi niedawno 2 x rozbierali całego Aurisa na części pierwsze bo szukali przyczyny awarii elektryki tylnego światła stopu.

Data: 2009-07-06 13:14:05
Autor: kml
[...]

A od kiedy wizyta w ASO jest gwarancją pewnej informacji?

kml

Data: 2009-07-06 14:22:23
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Mon, 6 Jul 2009 13:14:05 +0200, kml napisał(a):

Co na to ASO Mercedes? Oni nic niepokojącego nie zauważyli.

A od kiedy wizyta w ASO jest gwarancją pewnej informacji?

 Gwarancją nie jest, ale co proponujesz zamiast tego?

 Posiadanie zaufanych mechaników specjalizujących się każdej możliwej
marce?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-07-06 15:51:46
Autor: kml

Użytkownik "Borys Pogoreło" <borys@pl.edu.leszno> napisał w wiadomości news:zdstian8cb42.vdrhufq886js$.dlg40tude.net...
[...]

Dobry wywiad środowiskowy albo zaprzyjaźnionego handlarza ;)

kml

Data: 2009-07-06 20:52:40
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Mon, 6 Jul 2009 15:51:46 +0200, kml napisał(a):
[...]

I dlatego właśnie ludzie kupują nowe auta - bo niestety, ale nie da się
kupić używanego auta i nie zostać oszukanym :(
Nawet jak znajdzie się uczciwy sprzedawca, to najpierw dorwą go handlarze
którzy następnie oferowane auto podpicują by było atrakcyjniejsze.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-07-07 08:09:29
Autor: kml

Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości news:slrnh54p0o.qqa.joshuatau.ceti.pl...

[...]

Powiem tak, mój znajomy kupił powypadkowe "fabrycznie nowe" auto w salonie więc ja uważam, że nowe czy nie WSZYSTKO i ZAWSZE trzeba sprawdzać....

kml

Data: 2009-07-07 08:10:55
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Tue, 7 Jul 2009 08:09:29 +0200, kml napisał(a):
[...]

Ale to nie jest norma tylko wyjątek. Co więcej, gdy coś takiego wyjdzie -
salon ma tak przehuśtane że zrobi wszystko by uniknąć problemów. Mój znajomy
też dostał z salonu poobijane auto - skończyło się tak że przyjęli je
z powrotem i oddali kasę. Jakoś nie słyszałem o podobnej akcji gdy ktoś
kupił używaną ruinę ;) A jeszcze inna sprawa że te salonówki "powypadkowe"
z reguły miały conajwyżej stłuczkę parkingową lub przygodę na lawecie...

więc ja uważam, że nowe czy nie WSZYSTKO i ZAWSZE trzeba sprawdzać....

Sprawdzać trzeba umić - a to jest coś co potrafią nieliczni, niestety.
Idąc do salonu po prostu minimalizujesz ryzyko kupna auta rozbitego, z przebiegiem 2x większym niż zadelkarowany, z silnikiem w rozsypce
"załatanym" na moment sprzedaży jakimś płynem. No i masz gwarancję - owszem,
przy dużym pechu może się okazać że auto będzie co chwila trafiało do
serwisu ale przynajmniej nie będziesz za to płacił ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-07-07 16:51:47
Autor: kml

Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości news:slrnh560of.6m9.joshuatau.ceti.pl...

[...]

Powiem tak, nawet nie wiesz ile salonów, importerów etc posiada "nieistniejące" lakiernie i blacharnie i tam się cuda cudeńka dzieją.

[...]

Żebyś się nie zdziwił. Znam przypadek pewnego samochodu gdzie 3 razy padła skrzynia a za 4 raze została cofnięta gwarancja na całe auto "bo pan jeździć nie potrafi". Cała seria skrzyń w tych samochodach była obarczona wadą fabryczną ale zdaje się, że tamto aso nie potrafiło sobie dać z tym rady.

Salon, nie salon trzba być czujnym jak w komisie :(

kml

Data: 2009-07-07 19:41:02
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Tue, 7 Jul 2009 16:51:47 +0200, kml napisał(a):
[...]

Pewnie niejeden. Ale nadal mniej niż 99%, jak to jest w przypadku zakupu
używanego samochodu od handlarza :)

[...]

Czyli aso próbowało się wykręcić - jeśli użytkownik ma głowę na karku,
spokojnie z tego wybrnie. Z reguły kilka listów do centrali europejskiej
rozwiązuje sprawę. Jak ktoś jest ciura to wszyscy go wykiwają - salon,
ubezpieczyciel a na koniec handlarz któremu to auto sprzeda.

Salon, nie salon trzba być czujnym jak w komisie :(

Trzeba po prostu walczyć o swoje. Przy nowym aucie masz możliwość, przy
używanym w zasadzie nie masz.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-07-07 22:09:16
Autor: kml

Użytkownik "Jacek Osiecki" <joshua@ceti.pl> napisał w wiadomości news:slrnh5796e.fba.joshuatau.ceti.pl...

[...]

W moim odczuciu to jest to samo tylko, że w innej skali.

[...]

Nie wiem czy aso czy imoporter się nie wykręcił. Bardzo mi się podobał motyw jak w znajomym samochodzie też jebnęła skrzynia i aso nabrało wody w usta i próbowało przeczekać co zrobi klient i przetrzymali go. Jak jeździł na przeglądy i nie był się w stanie zapisać w terminie to mówili, że spoko wodza a jak przyszło do reklmacji to od razu "a tu 2 tys po terminie, a tu też 3" ale na pytanie co ma zrobić klient jak nie ma terminu powiedzieli "trzeba odstawić samochód żeby nie jeździł" nawet jak się nim codziennie na życie zarabia. Właściciel był dupa i nie wywalczył swojego ale samo podejście salonu bylo "cudowne".

Salon, nie salon trzba być czujnym jak w komisie :(

Trzeba po prostu walczyć o swoje. Przy nowym aucie masz możliwość, przy
używanym w zasadzie nie masz.

No z tym nowym to ja bym się tak nie rozpędzał a raczej powiedział, że "powinno być łatwiej" ;)

kml

Data: 2009-07-07 08:46:07
Autor: Mario
Jacek Osiecki pisze:
[...]

da się :-)
Nigdy nie kupowałeś auta od znajomego?

pozdrawiam
mario

Data: 2009-07-07 07:57:18
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Tue, 07 Jul 2009 08:46:07 +0200, Mario napisał(a):
Jacek Osiecki pisze:
I dlatego właśnie ludzie kupują nowe auta - bo niestety, ale nie da się
kupić używanego auta i nie zostać oszukanym :(
da się :-)
Nigdy nie kupowałeś auta od znajomego?

Kupować nie kupowałem - ale zgadza się, to jest jeden wyjątek kiedy można
być w miarę pewnym co do stanu kupowanego auta. Choć niektóre doświadczenia
pokazują że czasami i tak można się przejechać (i to nie w pozytywnym tego
słowa znaczeniu ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-07-07 23:01:47
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Mon, 6 Jul 2009 20:52:40 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

I dlatego właśnie ludzie kupują nowe auta - bo niestety, ale nie da się
kupić używanego auta i nie zostać oszukanym :(

Ciekawe, ciekawe. A ja jakoś jednak kupiłem trzy razy.

--
     ___________ (R)

Data: 2009-07-09 20:49:39
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Tue, 7 Jul 2009 23:01:47 +0200, Adam Płaszczyca napisał(a):
[...]

Ty kupiłeś, ale przeciętny Kowalski zostanie na 99% oszukany.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-07-12 23:52:50
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Thu, 9 Jul 2009 20:49:39 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

Ciekawe, ciekawe. A ja jakoś jednak kupiłem trzy razy.

Ty kupiłeś, ale przeciętny Kowalski zostanie na 99% oszukany.

Każdy, kto szuka nie samochodu, a bezwypadkowości, małego przebiegu,
ładnego lakieru i niskiej ceny.

Czyli każdy dureń.

--
     ___________ (R)

Data: 2009-07-06 15:26:07
Autor: Holden Caulfield
niedrasnieta subaryna wg polskiego handlarzyny...
Oczywiście, że tak tym bardziej że ludzie nie uczą się na błędach i ciągle jest im szkoda dać za porządny przegląd przed kupnem te ~250 pln

Te kwote trzeba przemnozyc przez ilosc aut sprawdzanych przed kupnem, w
koncu nie od razu trafimy na auto, z ktorym wszystko jest w porzadku.
To ile to bedzie, 10 x 250? 20 x 250?

Data: 2009-07-06 14:56:18
Autor: Blyskacz
Holden Caulfield wrote:

To ile to bedzie, 10 x 250? 20 x 250?
Do aso/mechanika to sie zabiera tylko te, ktore przejda wstepna selekcje - znalezienie 10 egzemplarzy porzadanego modelu spelniajacych powyzszy warunek jest imo bardzo trudne ;)
Jak kupuje sie auto za kilka kzl to pewnie nie warto sie brudzic, ale jak za kilkadziesiat i samemu nie ma sie wiedzy/sprzetu to jednak imho warto zaplacic...

pozdrawiam Blyskacz

--
Samochody dziela sie na Volvo i pozostale :-)
Volvo V70R 2.5 299KM AWD 03' LPG z "popsuta kierownica" ;)

Data: 2009-07-06 09:50:36
Autor: scob
[...]

to powiedz mądralo, co znalazłby Twój świetny miernik lakieru na tym samochodzie, zakładając że do naprawy zostały użyte oryginalne blachy i pomalowany został cały samochód..?

Data: 2009-07-06 10:07:10
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
scob pisze:
[...]

Co by znalazł? Grubość lakieru niezgodną z fabryczną normą. Tylko najpierw trzeba by poznać tę ostatnią.

Data: 2009-07-06 10:07:42
Autor: mateusx6
[...]

dokladnie, ludzie ciagle mysla ze naprawiane sa samochody za pomoca spachli.... Zreszta ostatnio widzialem jak znajomy sprzedawal audice a6 poszla z calym nowym przodem, facet mierzyl mierzyl.. i uwierzyl ze bezwypadkowa... :(

Data: 2009-07-06 10:30:52
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
mateusx6 pisze:
[...]

Widać miał do dupy miernik. Fabryczne lakiery nakładane są znacznie cieńszą warstwą. Dowolny lakiernik raczej nie jest w stanie takiej uzyskać przy malowaniu. Chyba, że ma automat lakierniczy prosto z fabryki.

Data: 2009-07-06 11:16:14
Autor: mateusx6
[...]

a najgorsze jest to, ze fabryczny lakier tez czasami nie jest sobie rowny.. ciekawe jakby zareagowal facet w salonie jak przed kupnem nowego samochodu by sie wyskoczylo z miernikiem :)

Data: 2009-07-06 10:33:25
Autor: Massai
mateusx6 wrote:

> [...]

rowny.. ciekawe jakby zareagowal facet w salonie jak przed kupnem
nowego samochodu by sie wyskoczylo z miernikiem :)

A bo to rzadko się zdaża?
Są warsztaty które mają umowy z salonami, co ciekawe mają wysokie płoty
i na teren się postronnych nie wpuszcza, a i ludziom z ulicy samochodów
się nie robi.

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-07-06 11:41:30
Autor: zinek

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <kenickie@pudelkopoangielsku43.pl> napisał w wiadomości news:h2scls$a1q$1news.dialog.net.pl...
mateusx6 pisze:
[...]

Widać miał do dupy miernik.

nie - po prostu nowy przod byl kupiony w kolorze ... oryginalnym

Data: 2009-07-06 12:12:54
Autor: mateusx6

mateusx6 pisze:
[...]

dokladnie, koszt wiadomo zdecydowanie drozszy... ale reszta to same plusy

Data: 2009-07-06 14:56:32
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 06 Jul 2009 10:30:52 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

Widać miał do dupy miernik. Fabryczne lakiery nakładane są znacznie cieńszą warstwą. Dowolny lakiernik raczej nie jest w stanie takiej uzyskać przy malowaniu. Chyba, że ma automat lakierniczy prosto z fabryki.

ee?? fabryczne są nakładane zanurzeniowo, w malowaniu sprayem. Jeżeli
odczyścisz metal do gołej blachy, to owszem, jesteś w stanie uzyskać
cieńszą warstwę. Tylko, że to nie bardzo ma sens.
Grubość w zdecydowanej większości przypadków daje szpachla i malowanie na
zmatowioną tylko warstwę fabryczną.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-06 23:14:03
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Waldek Godel pisze:
[...]

Nie jesteś w stanie, bo przy malowaniu pistoletem musisz dać jakiś podkład. Chyba nie pryśniesz bezpośrednio na blachę koloru.

Grubość w zdecydowanej większości przypadków daje szpachla i malowanie na
zmatowioną tylko warstwę fabryczną.

No a jak wymienisz element na zamiennik, który dostajesz jako czarny mat? Jaką grubość ma owa czerń?

Data: 2009-07-06 22:38:29
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 06 Jul 2009 23:14:03 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

Nie jesteś w stanie, bo przy malowaniu pistoletem musisz dać jakiś podkład. Chyba nie pryśniesz bezpośrednio na blachę koloru.

twierdzisz, że fabryczne nie mają podkładu? serio? ale masz jakieś
wsparcie?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-07 00:22:01
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Waldek Godel pisze:
[...]

Echh, nie zrozumieliśmy się.
Pisałeś o oczyszczeniu do gołej blachy, tak? No ok. TO czyścimy, potem podkład i lakier. Myślisz, że warstwa "podkład+lakier(iluś warstwowy)" wykonana przez lakiernika na gołej blasze, będzie zbliżona grubością do tej, którą (również na gołej blasze) uzyskasz w fabryce? Ja śmiem wątpić.

Data: 2009-07-07 08:16:22
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 07 Jul 2009 00:22:01 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisał(a):

[...]

Ja myślę, że może być cieńsza nawet. Bo lakiernik (a przynajmniej dobry
lakiernik) natryskuje cieniutkie warstwy, a w fabryce wjeżdza w wanne, dup
podkład, dup kolor, dup klar i koniec.
Jedyną różnicę może dać ocynk, bo lakiernik musi dobrze pomalować
(zakładając, że jest lakiernikiem który to robi), a fabryka ma kilka
technologii do wyboru, choć pewnie i tak zanurzeniową wybierze, bo przecież
nie ocynkowanie blachy - to by odpadło na prasach robiących wytłoczki

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-07 12:24:19
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-07-07 09:16,  *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

Do drugiego przecinka dobrze, dalej - już sam wiesz (chyba ;) ).

[...]

:) Blachy przyjeżdzają ocynkowane - zaręczam :)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2009-07-07 16:38:45
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 07 Jul 2009 12:24:19 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

:) Blachy przyjeżdzają ocynkowane - zaręczam :)

Wiesz.. ja widziałem te "ocynkowane" blachy jadące w zwojach pociągami do
Tychów i Gliwic. I co ci powiem, to ci powiem, ale jak ocynk ma tak chronić
przed rdzą to ja nie wiem po cholerę to w ogóle cynkują
--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-07 20:58:29
Autor: Mirek Ptak
[...]

Ochroni, ochroni :)
Cynkowanie w fabryce samochodów było by zdecydowanie nieopłacalne i chyba nawet niemożliwe na większą skalę.

Data: 2009-07-07 20:03:03
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 07 Jul 2009 20:58:29 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

Ochroni, ochroni :)
Cynkowanie w fabryce samochodów było by zdecydowanie nieopłacalne i chyba nawet niemożliwe na większą skalę.

No widzisz.. ale jakoś na wagonach nie ochroniło, bo szpule blachy były
najzwyczajniej ordynarnie pordzewiałe.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-07-07 22:34:19
Autor: Mirek Ptak
[...]

W takim razie nie była to blacha samochodowa.

Data: 2009-07-07 22:46:41
Autor: jerzu
niedrasnieta subaryna wg polskiego handlarzyny...
On Tue, 07 Jul 2009 22:34:19 +0200, Mirek Ptak
<nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote:

W takim razie nie była to blacha samochodowa.

Może to była specjalna blacha samochodowa do produkcji Fiatów ;-))

Fiat Panda 1.1 55KM `06 -> Emperor Kenji+Sirio ML145

Data: 2009-07-07 22:52:37
Autor: Mirek Ptak
*jerzu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

W takim razie nie była to blacha samochodowa.

Może to była specjalna blacha samochodowa do produkcji Fiatów ;-))

Może jechała bardziej na południe - Rumunia i Dacia? ;)

Data: 2009-07-08 09:10:11
Autor: mateusx6
niedrasnieta subaryna wg polskiego handlarzyny...
W takim razie nie była to blacha samochodowa.

Może to była specjalna blacha samochodowa do produkcji Fiatów ;-))

a moze to te z forda.... :P Bo moj fiacik z 2000r.. jakos rdzy nie widzi, no ale pewnie moje byly z innego transportu... haha..

Data: 2009-07-07 09:44:21
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-07-07 00:22,  *Marcin "Kenickie" Mydlak* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Teraz nie bardzo wiem, z której Cię ugryźć :) - bo rzeczywiście nie bedzie - bedzie cieńsza :), ale może właśnie o to Ci chodziło :)

Data: 2009-07-07 09:59:13
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2009-07-06 15:56,  *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

ee?
http://www.youtube.com/watch?v=12K3jOXmxdg
To jeden przykład jaki udało mi się znaleźć - w Gliwicach np. wygląda to trochę inaczej - roboty/automaty są innego typu, ale aplikacja podkładu, bazy i bezbarwnego zdecydowanie nie jest zanurzeniowa ;)

[...]

Tu pełna zgoda :)

Data: 2009-07-06 09:03:30
Autor: Tadeusz

Użytkownik "zinek" <> napisał w wiadomości pl...
[...]

czepiasz się: przecież w realiach PL to zwykła szkoda parkingowa :) :)

Tadeusz

Data: 2009-07-06 09:30:03
Autor: Agent

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:h2r859$ham$1mx1.internetia.pl...
[...]

Wygląda trochę tak jak ten Peugeot 206 z reklamy co go przerabiał z jakiegoś grata przy pomocy słonia :)

Data: 2009-07-06 14:57:35
Autor: lleksem
niedrasnieta subaryna wg polskiego handlarzyny...

Wygląda trochę tak jak ten Peugeot 206 z reklamy co go przerabiał z jakiegoś grata przy pomocy słonia :)
Nie z grata, tylko z Hindustana Ambasadora, mogla to byc nawet nowka
ten hindustan.

Tomek

niedrasnieta subaryna wg polskiego handlarzyny...