niedrasnieta subaryna wg polskiego handlarzyny...

Data: 2009-07-05 23:05:11
Autor: Viking
niedrasnieta subaryna wg polskiego handlarzyny...

"zinek" <unknown@op.pl> wrote in message [cut]
zawsze mnie zastanawia skad wy wiecie ze to te same auta:)

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-07-06 00:36:59
Autor: zinek
niedrasnieta subaryna wg polskiego handlarzyny...

Uzytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:h2r82j$fgu$1inews.gazeta.pl...

"zinek" <unknown@op.pl> wrote in message
[cut]
zawsze mnie zastanawia skad wy wiecie ze to te same auta:)

po vinie ;)

Data: 2009-07-05 23:41:25
Autor: Viking
niedrasnieta subaryna wg polskiego handlarzyny...

"zinek" <unknown@op.pl> wrote in message
po vinie ;)

a po ilu flaszkach?;)

Data: 2009-07-06 00:44:42
Autor: zinek
niedrasnieta subaryna wg polskiego handlarzyny...

Uzytkownik "Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:h2ra6i$n94$1inews.gazeta.pl...

"zinek" <unknown@op.pl> wrote in message
po vinie ;)

a po ilu flaszkach?;)

;)

Data: 2009-07-06 20:18:18
Autor: jerzu
niedrasnieta subaryna wg polskiego handlarzyny...
On Mon, 6 Jul 2009 00:36:59 +0200, "zinek" <unknown@op.pl> wrote:

po vinie ;)

O ile to nie jest przeszczep, co IMHO jest bardziej prawdopodobne.

Fiat Panda 1.1 55KM `06 -> Emperor Kenji+Sirio ML145

niedrasnieta subaryna wg polskiego handlarzyny...