niedrogi lancuch

Data: 2009-08-08 18:12:06
Autor: Titus Atomicus
niedrogi lancuch
Witam,
Czy obecnie w sklepach sa jakies niedrogie lancuchy do zabezpieczania rowerow?
Kiedys (ze 3 lata temu) dla siebie i znajomych kupilem w GoSport Citadele za 50zl chyba. Teraz w kategorii okolo 100zl widzialaem tylko jakis Kryptonite i podobny Author, ale one sa wygladaja na o polowe ciensze od tego Citadela - nie wzbudzaja zaufania. Lancuch ma byc do zabezpieczenia taniego holendra, wiec Kryptonite NYC to juz przesada...
TA

Data: 2009-08-08 20:32:02
Autor: jacek duma
niedrogi lancuch
[...]

trochę jesteś ironiczny, przecież tak wszystkim wciskasz bez opamiętania U-Locki ...

:]

I jak tu Ci wierzyć. Sprzeniewierzyłeś się jakimś łańcuchom :-P ;)

jd

Data: 2009-08-08 22:27:31
Autor: Titus Atomicus
niedrogi lancuch
In article <h5kgtt$r17$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
 jacek duma <dumaj@spam.pl> wrote:

> [...]
> TA

trochę jesteś ironiczny, przecież tak wszystkim wciskasz bez opamiętania U-Locki ...

E, nieprawda. Jestem po prostu antylinkowy.

I jak tu Ci wierzyć. Sprzeniewierzyłeś się jakimś łańcuchom :-P ;)

Ja mam akurat Abusa GranitPlusa do trekkinga a lancuch Citadela do taniego 'holendra'

TA

Data: 2009-08-08 23:14:08
Autor: jacek duma
niedrogi lancuch

E, nieprawda. Jestem po prostu antylinkowy.

i jesteś śmiertelnie poważny, realizując efekt całkiem odwrotny do zamierzonego. Gdzieś widziałem wątek w którym Ci to już ktoś wypomniał. Swoją drogą widząc na mieście przypięte rowery za grubą kasę (powyżej 1500 zł) linką z supermarketu za dychę aż mam ochotę ... porobić zdjęcia. :-)

Jednak ludzie już lepiej dbają o swoje rowery, w pracy widać że niektórzy używają nawet dwóch u-locków.

jd

Data: 2009-08-10 10:05:17
Autor: emil
niedrogi lancuch
[...]
Chińskie łańcuchy do skuterów/motorów, wyglądają solidnie (Grube ogniwa ale kiepska stal), koszt ~50zł, szukaj w sklepach z akcesoriami motocyklowymi.

Data: 2009-08-13 12:44:50
Autor: Titus Atomicus
niedrogi lancuch
In article <h5okbp$607$1@opal.futuro.pl>, emil <emilpromil@gmail.com> wrote:

> [...]
> Kiedys (ze 3 lata temu) dla siebie i znajomych kupilem w GoSport > Citadele za 50zl chyba. > Teraz w kategorii okolo 100zl widzialem tylko jakis Kryptonite i > podobny Author, ale one sa wygladaja na o polowe ciensze od tego > Citadela - nie wzbudzaja zaufania. Lancuch ma byc do zabezpieczenia > taniego holendra, wiec Kryptonite NYC to juz przesada...

Chińskie łańcuchy do skuterów/motorów, wyglądają solidnie (Grube ogniwa ale kiepska stal), koszt ~50zł, szukaj w sklepach z akcesoriami motocyklowymi.

No nie...
:-(
To ja zaluje, ze wtedy nie kupilem wiecej tych Cytadel. Moglbym trzymac jako lokate.

TA

niedrogi lancuch