niedrogi telefon do muzyki

Data: 2010-10-21 09:58:58
Autor: SM
niedrogi telefon do muzyki
Witam, naczytalem sie na forach ale pisze tez tu:

Chcialbym telefon glownie do muzyki, aby sluzyl tez jako mp3 player
oraz radio.
Na glosnikach mi nie zalezy, tylko sluchawki.
Chcialbym wydac mozliwie jak najmniej. Jak trzeba to i 400, ale nie
chce przeplacac za funkcje, ktorych nie bede uzywal (gry itp.)
Czytalem o Nokii 5230, X3, SE Zylo 595. Ale sam juz nie wiem, X3
podobno tandetny bardzo. 5230 podobno niezly, ale nie ma nic tanszego
bez zbednych bajerow?

Data: 2010-10-21 20:33:30
Autor: z
niedrogi telefon do muzyki
On 21.10.2010 18:58, SM wrote:
[...]

W zasadzie mogę Ci polecić każdego SE którego używałem. Wszystkie miały korektor graficzny a to jednak podstawa.
Od K750 przez k800 do W995 (karta 8 giga i podobno dobre dobre słuchawki - mnie nie przekonały)
W zasadzie z tych nowszych to nic droşszego od C510 nie warto bo róşnicy nie zauwaşysz.
Baterie trzymały na tyle dobrze że można było grać mp3 przez 1,5 dnia nonstop.

Data: 2010-10-21 14:30:05
Autor: SM
niedrogi telefon do muzyki

> [...]

korektor graficzny a to jednak podstawa.
Od K750 przez k800 do W995 (karta 8 giga i podobno dobre dobre słuchawki
W zasadzie z tych nowszych to nic droższego od C510 nie warto bo różnicy
nie zauważysz.
Baterie trzymały na tyle dobrze że można było grać mp3 przez 1,5 dnia
nonstop.

ok, to ktory z tych SE? bo nie wiem co to znaczy od k750 :) czy
wlasnie ten k750?

Data: 2010-10-22 01:23:13
Autor: z
niedrogi telefon do muzyki
SM pisze:

Jak używany to poszukaj K800 i będziesz zadowolony (gratis bonus super zdjęcia) Jak nowy w abo to cokolwiek za 1 zł :-) Żona ma C510. Nie wiem czy jeszcze można dostać. Robi gorsze zdjęcia od K800 ale za to dużo lepsze filmy.

PS. Mam w awaryjny "zajeżdżony" D750 = K750 i nadal działa sprawnie.
Zmieniłem na k800 z powodu zdjęć. Dźwięk mi odpowiadał
Ważne żeby słuchawki były ok. W komisach pełno gu... za 20 zł. Muszą być przynajmniej te oryginalne z pudełka.
A i jeszcze styki w gnieździe żeby były w dobrym stanie. Jak masz dużo słuchać to może być irytujące. :-)

Data: 2010-10-22 16:58:11
Autor: Król Dopalaczy
niedrogi telefon do muzyki
W dniu 2010-10-21 18:58, SM pisze:
[...]