niedrogi van?

Data: 2009-03-09 00:17:27
Autor: mirek
niedrogi van?
Użytkownik "Jacek Sowiński" <stoout@wp.pl> napisał w wiadomości news:gp1foj$bm3$1inews.gazeta.pl...
Przymierzam sie do zmiany auta na prorodzinne.
Z razji wykorzystania auto jako prywatne i służbowo-delegacyjne oraz zamiłowania do wszystkiego co duże (syndrom małego fiata) rozglądam sie za następującymi modelami:
- opel sintra (faworyt?)
- chrysler voyager 2
- opel zafira 1
- sharan/alhambra/galaxy?
- berlinga itp odpadają, potrzebuje 1,5-2 metra długiej płaskiej podłogi do wożenia mebli i stojaków.
- auta na litere "f" też, bo nie lubie nietypowych rozwiązań.
Silniki oplowskie benz+lpg lub diesle chryslera. Bardziej niż na mocy zależy mi na ekonomice.
Ktore z tych aut kategorycznie odrzucić? Serwisowanie Voyagera bedzie droższe niż Opla?
Ceny ok 15 tyś pln. Wiem że to nie nie dużo, a auta mają 10 lat i wiecej, ale coś za coś.
Dodam ze w kwestii designu Sintra i Voyager powalają mnie na kolana.

jak niedrogi to kup kia albo hyundai. Serwisowanie tanie , zakup też, bezawaryjnoćs lepsza niż europa i USA , ale poniżej japonczyków.
Mam dwa koreańce , jeden hyundai drugi kia i jakoś nie mogę ich zamęczyć , oba dochodza do 200 000 km i ciągfle ni poza eklploatacyjnymi sprawami.
jeden benzyna , drugi benzyna z lpg.Przez jakis czas kia sprzedawało benzynce od razu z zamontowanym gazem i ten gaz fajnie chodzi, od wyjścia z salonu do teraz nikt jeszcze przy nim nie grzebał poza wymiana filtra.

--
buy and sell your photos
http://photobank.net-poland.com

Data: 2009-03-09 01:07:10
Autor: Jacek Sowiński
niedrogi van?
Użytkownik "mirek" <foto280@wp.pl> napisał w wiadomości news:gp1jm7$uip$1news.onet.pl...
[...]

żonie (i mi też) nie podoba sie wschodni design :(
Jakoś nie jestem przekonany do ich technologii. Lubie sobie czasem podłubać pod maską a tam nie wiem czego sie spodziewać.

--
Stoout
prywatnie CC 700 '97 & Uniden 520 / Hustler

Data: 2009-03-09 07:50:04
Autor: kml
niedrogi van?

Użytkownik "Jacek Sowiński" <stoout@wp.pl> napisał w wiadomości news:gp1mjm$kn7$1inews.gazeta.pl...

żonie (i mi też) nie podoba sie wschodni design :(
Jakoś nie jestem przekonany do ich technologii. Lubie sobie czasem podłubać pod maską a tam nie wiem czego sie spodziewać.

Niczego. Samochody, jak każde inne tyle, że w środku gorsze materiały ale nie zawsze.

kml

Data: 2009-03-09 09:37:42
Autor: Hants
niedrogi van?
"Jacek Sowiński" <stoout@wp.pl> wrote in message news:gp1mjm$kn7$1inews.gazeta.pl...

Jakoś nie jestem przekonany do ich technologii. Lubie sobie czasem podłubać pod maską a tam nie wiem czego sie spodziewać.

Prostoty. To naprawde bardzo proste woly robocze w serwisowaniu. Pod maska najczesciej znajdziesz dobrze znane i dopracowane silniki innych producentow

Data: 2009-03-09 14:16:51
Autor: mirek
niedrogi van?
Uzytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisal w wiadomosci news:gp2o0c$9nm$1news.onet.pl...
[...]

dobrze powiedziane , samochody bez zbednych bajerów , ale za to proste w obsludze i bezawaryjne

Data: 2009-03-09 07:22:24
Autor: belan
niedrogi van?
Sintra nigdy nie była sprzedawana w Polsce, stąd jej umiarkowana
popularność, wszystkie Sintry w Polsce zostały sprowadzone.
Voygarem 3.8 AWD jeżdżę 2 lata. Średnie spalanie 13,5 l, przyjemność z
jazdy rekompensuje tę brzydką liczbę  ;) , jak na razie bezawaryjny.
Części można bezproblemowo sprowadzać z USA, dużo tańsze niż w
salonie.

Data: 2009-03-10 13:51:36
Autor: Przemek
niedrogi van?

Użytkownik "mirek" <foto280@wp.pl> napisał w wiadomości news:gp34s2$n40$1news.onet.pl...
[...]

Zanim kupilem galaxy rozwazalem tez i carnivala - nie mialem duzo kasy (ja mialem 13tys )
wiec w gre wchodzily tylko najtansze oferty z tych bezwypadkowych /nieuszkodzonych
-carnivale wcale nie byly tansze w zakupie za to jedna rzecz mi go zdyskwalifikowala po pobieznym sprawdzeniu -
rdza chrupie te auta jak stare komunistyczne pf126p czy polonezy - purchle i dziury w progach to byla norma w tanich egzemplarzach ,
nie ogladalem juz dalej bo to mnie odstraszylo od marki , dosyc sie juz nawalczylem w autach z rdza i wole kupic cos co w oczach nie rdzewieje

Data: 2009-03-12 23:02:19
Autor: Jacek Sowiński
[ot] Re: niedrogi van?
Użytkownik "Przemek" <pixi@dixi.pl> napisał w wiadomości news:gp5o97$ch$1mx1.internetia.pl...
Zanim kupilem galaxy rozwazalem tez i carnivala - nie mialem duzo kasy (ja mialem 13tys )
wiec w gre wchodzily tylko najtansze oferty z tych bezwypadkowych /nieuszkodzonych

Przemek, uderz do mnie na priva, mam pare pytanek o Galaxy itp.

Data: 2009-03-13 10:28:56
Autor: omega_fan
[ot] Re: niedrogi van?

"Jacek Sowinski" <stoout@wp.pl> wrote in message news:gpc0pd$skq$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zapraszam na forum Ford Club Polska, dzial Galaxy.
http://forum.fordclubpolska.org/forumdisplay.php?f=108

Data: 2009-03-18 20:41:27
Autor: Przemek
[ot] Re: niedrogi van?

Użytkownik "omega_fan" <omf@nomail.org> napisał w wiadomości news:gpd90q$i4k$1inews.gazeta.pl...

[...]

Wlasnie, tez tam sie (czasami ) udzielam :)

niedrogi van?