niedrogi van?

Data: 2009-03-09 07:37:53
Autor: omega_fan
niedrogi van?
- opel sintra (faworyt?)

Sintra to pomyłka. Odpuść sobie.
Bezpieczeństwo tragiczne, awaryjność również
http://www.euroncap.com/tests/opel_vauxhall_sintra_1999/62.aspx

- chrysler voyager 2

Jak wyżej. Dodatkowo masakryczne silniki diesla VM.

- opel zafira 1

Dobry typ, ale nie wiem czy będzie te 1,5 m podłogi.

- sharan/alhambra/galaxy?

Chyba najlepszy typ.

Silniki oplowskie benz+lpg lub diesle chryslera. Bardziej niż na mocy zależy mi na ekonomice.

Kup sobie diesla Chryslera (hehe czyli VM) i wtedy bedzie bardzo ekonomicznie,
jak auto bedzie stalo w warsztacie zamiast jezdzic ;)
http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=46&start=0

Ktore z tych aut kategorycznie odrzucić? Serwisowanie Voyagera bedzie droższe niż Opla?
Ceny ok 15 tyś pln. Wiem że to nie nie dużo, a auta mają 10 lat i wiecej, ale coś za coś.

Nie wiem czy za 15 tys kupisz ktorekolwiek z wymienionych przez siebie aut
w akceptowalnym stanie technicznym.

niedrogi van?