niedrogi van?

Data: 2009-03-09 09:13:46
Autor: atman
niedrogi van?
szukam podobnego auta i teraz oglądałem:
- Daewoo Tacuma:  robi dobre wrażenie optyczne,
  dużo miejsca z tyłu, średni bagażnik nic nie wiem o silnikach.
  Nawet jakby kosztował poniżej 10 k to bym nie brał ze względu
  na naprawdę niską jakość wykonania (tylne światła trzymają się na gumie do
żucia;)
  i blachę z papieru; (-)
- Ford Galaxy, duży bagażnik, miejsca z tyłu na nogi też dużo,
  motor diesla 1,9TDi wydaje się też z porządku, robi wrażenie
  solidnego auta; ogólnie (+)
- VW Sharan, niby to samo co Galaxy ale nie to samo.
   Coś jest schrzanione z siedzeniami z tyłu auta,
   siedzi się bardzo wysoko, jak na koźle.
   Kolana miałem prawie pod brodą a głowa dotyka podsufitki. (-)
-  Alhambra nie dotykałem bo cena wysoka a ponoć trzeba szukać powyżej
   2001 roku bo ponoć `ma błędy młodości` (-)
-  Kia Carnival, samochód-autobus i o to mi chodzi ;)
   wykonanie, wystrój wnętrza - duży pozytyw aż się ie chciało wychodzić z
salonki,
   wewnątrz masa pomysłowych rozwiązań, półki, schowki, skrydki na okulary
   ruchomy składany stolik,  konfigurowane siedzenia, nawiewy i lampki  dla
   pasażerów, bardzo przyjemna welurowa tapicerka, hamulec ręczny w nodze
   Auta nie kupię ze względu na wysokie pojemnośći
   a co za tym zgon finansowy przy biurku panienki od OC. (-)
-  Volvo V70, to jest TO !, pasuje mi dosłownie wszystko,
    jakość wykonania I-wsza klasa, miejsca z tyłu + bagażnik bardzo dużo.
    Brakuje mi wiedzy na temat silikow, szukam motoru do 2 litrów i nie wiem
    czy Volvo takie robi.

    Chciałem zobaczyć też Hodę HR-V ale czytałem że do bagażika
    nie wejdzie nawet skrzyka jabłek, zostaje CR-V lecz cena powala.
    Jakby ktoś chciał popykać po klawiaturze na temat podobych aut to fajnie
;)

Data: 2009-03-09 09:42:02
Autor: omega_fan
niedrogi van?
[...]

S/G/A to jest ten sam samochód, robiony w tej samej fabryce przez tych
samych ludzi. Jedyne różnice (przed liftingiem) to silniki benzynowe 2.0 i 2.3 - w
Fordzie sa fordowskie. Po lifcie Ford ma jeszcze inna kierownice i przyciski na desce
i kolor podswietlenia. Jezeli widzisz jakies roznice w siedzeniach itp to idz do okulisty :)

Data: 2009-03-09 01:55:37
Autor: przemek.jedrzejczak
niedrogi van?
//VW Sharan, niby to samo co Galaxy ale nie to samo. Coś jest
schrzanione z siedzeniami z tyłu auta,
>   siedzi się bardzo wysoko, jak na koźle.Kolana miałem prawie pod brodą a głowa dotyka podsufitki. (-)

to samo jest w Alhambrze, chyba w drugim rzędzie miały siedzieć tylko
dzieci, na krótkich trasach jeszcze ujdzie ale po 700 km to już
porażka

P.

Data: 2009-03-09 10:04:27
Autor: atman
niedrogi van?

Użytkownik <przemek.jedrzejczak@gmail.com> napisał w wiadomości news:6db282cf-e305-4938-8bd7-002722c50c31d19g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

to samo jest w Alhambrze, chyba w drugim rzędzie miały siedzieć tylko
dzieci, na krótkich trasach jeszcze ujdzie ale po 700 km to już

Dodam że w Sharanie
jest tak twardo i sztywno jak na cmetarnej płycie
700 km i dzieci tego nie przeżyją.
W Galaxy według mnie jest jednak inaczej, lepiej.

Data: 2009-03-09 11:23:00
Autor: omega_fan
niedrogi van?
Dodam że w Sharanie
jest tak twardo i sztywno jak na cmetarnej płycie
700 km i dzieci tego nie przeżyją.
W Galaxy według mnie jest jednak inaczej, lepiej.

Jeeeez... następny mądry.
Jak może być inaczej, skoro to jest ten sam samochód?

Data: 2009-03-09 12:02:13
Autor: tor
niedrogi van?
Jeeeez... następny mądry.
Jak może być inaczej, skoro to jest ten sam samochód?

Sa roznice. Poczytajcie sobie test tych aut w bodaj motorze z zeszlego tyg. Sa roznice , bo jednak zastosowali troche inne rzeczy we wnetrzu. Do tego Sharan ma najwieksza ladownosc i cos tam jeszcze. Ogolnie najbardziej polecali Galaxy z silnikiem 2.3 benzyna albo 1.9tdi , ze wzgl nawyposazenie i komfort

Data: 2009-03-09 21:19:57
Autor: Przemek
niedrogi van?

> [...]

to samo jest w Alhambrze, chyba w drugim rzędzie miały siedzieć tylko
dzieci, na krótkich trasach jeszcze ujdzie ale po 700 km to już

Wez mnie nie rozsmieszaj - jako opcja sa foteliki zintegrowane z dzieciecymi pewnie na takim  rozlozonym probowales usiasc :)
- z siedziska z przodu wystaje petelka z tasmy jak za nia pociagniesz to siedzisko jedzie do gory i pojawia sie  plastikowe miejsce na nogi dla dzieciaka - zastepuje to podstawke , dodatkowo dla mlodszych,mniejszych dzieci mozna z oparcia wyciagnac czesc z pasami

http://www.allegro.pl/item572834388_fotel_dzieciecy_galaxy_sharan_alhambra_skora.html

fotele dzieciece nawet nie rozlozone maja ta zalete w stosunku do normalnych ze maja regulacje przod tyl i dzieki temu mozna zrobic
wiecej miejsca na nogi dla siedzacych w 3 rzedzie kosztem tych z 2 rzedu (tam miejsca i tak jest wystarczajaco)

niedrogi van?