niedrogi van?

Data: 2009-03-09 02:16:34
Autor: hamberg
niedrogi van?
- auta na litere "f" też, bo nie lubie nietypowych rozwiązań.

co masz na mysli piszac o nietypowych rozwiazaniach? Jak dla mnie to
rozwiazania zastosowane w autach na F sa najbardziej typowe ze
wszystkich (te same rozwiazania jezdza w fiatach/lanciach/peugeotach/
citroenach). Mam znajomego ktory jezdzil vw transporterem teraz sie
przesiadl na ulysee i jest zadowolony.

Maly hint: sprawdz statystyki awaryjnosci sharana.

Silniki oplowskie benz+lpg lub diesle chryslera. Bardziej niż na mocy zależy
mi na ekonomice.

juz Ci to napisali - nie mogles gorzej wybrac. Gownane wnetrze+duza
awaryjnosc+paliwozerny i awaryjny silnik diesla (VM).

niedrogi van?