niedrogi van?

Data: 2009-03-09 18:14:33
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
niedrogi van?
Jacek Sowiński pisze:
- auta na litere "f" te¿, bo nie lubie nietypowych rozwi±zañ.

Ktore z tych aut kategorycznie odrzuciæ? Serwisowanie Voyagera bedzie dro¿sze ni¿ Opla?
Ceny ok 15 ty¶ pln. Wiem ¿e to nie nie du¿o, a auta maj± 10 lat i wiecej, ale co¶ za co¶.
Dodam ze w kwestii designu Sintra i Voyager powalaj± mnie na kolana.

Zawsze w podanej kwocie możesz poszukać Lancii Zeta do '99 (nie jest na f. ;) )
Silnik Diesla 2.1 TD - z klasyczną pompą wtryskowa, później zastąpiony przez 2.0 JTD już z CR ma 109 KM co do w tym aucie wystarcza, a nie jest tak czuły na jakość paliwa. Wnętrze w miarę nowoczesne, choć design się nie wszystkim się podoba. Może być nawet 7 pełnowymiarowych foteli - nawet z tyłu dorosły podróżuje wygodnie. Całkowicie płaska podłoga, Fotele łatwe do wymontowania nawet przez kobietę, Można wnętrze urządzić na wiele różnych sposobów.
Z dodatkowych zalet - elementy podwozia są przewymiarowane - wg norm dla aut dostawczych co na naszych drogach też ma znaczenie.
--
                      Wojciech Smagowicz
                      http://www.ebaja.pl

niedrogi van?