Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   niedrogi van?

niedrogi van?

Data: 2009-03-10 12:58:16
Autor: Waldek Godel
niedrogi van?
Dnia Sun, 8 Mar 2009 23:10:17 +0100, Jacek Sowiński napisał(a):

- opel sintra (faworyt?)
- auta na litere "f" też, bo nie lubie nietypowych rozwiązań.

twoje wymagania są wewnętrznie sprzeczne, przemyśl je jeszcze raz.

Jeżeli chodzi natomiast o typowość, to nie ma w Europie bardziej typowego
rozwiązania niż eurovan Evasion/806/Ulysse/Zeta/Jumpy/Scudo/Expert w
dodatku mających wiele wspólnych części z osobówkami

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,
rzecznik centrali ZUS.

Data: 2009-03-10 14:52:19
Autor: Przemek
niedrogi van?

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1xa0rfn9lnhmi$.dlglepper.institute.com...
Dnia Sun, 8 Mar 2009 23:10:17 +0100, Jacek Sowiński napisał(a):

- opel sintra (faworyt?)
- auta na litere "f" też, bo nie lubie nietypowych rozwiązań.

twoje wymagania są wewnętrznie sprzeczne, przemyśl je jeszcze raz.

Jeżeli chodzi natomiast o typowość, to nie ma w Europie bardziej typowego
rozwiązania niż eurovan Evasion/806/Ulysse/Zeta/Jumpy/Scudo/Expert w
dodatku mających wiele wspólnych części z osobówkami

Ale zawieszenie i wynikajace z tego wlasciwosci jezdne z  malego ostawczaka  - z tylu sztywna os ( no fakt  pod katem  kosztow obslugi lepiej to niz drazek skretny  :)  )

Data: 2009-03-10 19:01:19
Autor: Waldek Godel
niedrogi van?
Dnia Tue, 10 Mar 2009 14:52:19 +0100, Przemek napisał(a):

Ale zawieszenie i wynikajace z tego wlasciwosci jezdne z  malego ostawczaka  - z tylu sztywna os ( no fakt  pod katem  kosztow obslugi lepiej to niz drazek skretny  :)  )

coś ci się poważnie pomyliło - żaden z nich nie ma sztywnej tylnej osi

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
"Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" -
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-03-10 21:11:30
Autor: Przemek
niedrogi van?

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:s932c34daw8l$.dlglepper.institute.com...
Dnia Tue, 10 Mar 2009 14:52:19 +0100, Przemek napisał(a):

Ale zawieszenie i wynikajace z tego wlasciwosci jezdne z  malego
ostawczaka  - z tylu sztywna os ( no fakt  pod katem  kosztow obslugi lepiej
to niz drazek skretny  :)  )

coś ci się poważnie pomyliło - żaden z nich nie ma sztywnej tylnej osi

--
 3s na allegro :

http://www.allegro.pl/item573237349_peugeot_806_tylna_belka.html
http://www.allegro.pl/item565171226_fiat_ulysse_czesci_tylna_belka_os.html
http://www.allegro.pl/item524040520_belka_tylnego_zawieszenia_citroen_evasion.html

w dodatku z tylu bebny  - jak w dostawczaku :)  fajnie sie tym pewnie hamuje obladowanym na full
i rozpedzonym na niemieckiej autostradzie w okolice 180km/h :)

Data: 2009-03-10 20:46:16
Autor: Waldek Godel
niedrogi van?
Dnia Tue, 10 Mar 2009 21:11:30 +0100, Przemek napisał(a):

http://www.allegro.pl/item573237349_peugeot_806_tylna_belka.html
http://www.allegro.pl/item565171226_fiat_ulysse_czesci_tylna_belka_os.html
http://www.allegro.pl/item524040520_belka_tylnego_zawieszenia_citroen_evasion.html


faktycznie, ja pomyliłem z mniejszymi jeszcze.

w dodatku z tylu bebny  - jak w dostawczaku :)  fajnie sie tym pewnie hamuje obladowanym na full
i rozpedzonym na niemieckiej autostradzie w okolice 180km/h :)

bardzo dobrze hamuje. tyle, że nie jestem pewien czy nawet te nieliczne
wersje v6 tyle wyciagna

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
"Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" -
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-03-10 22:24:28
Autor: Przemek
niedrogi van?

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:12aq2k4oms50u.dlglepper.institute.com...
Dnia Tue, 10 Mar 2009 21:11:30 +0100, Przemek napisał(a):

http://www.allegro.pl/item573237349_peugeot_806_tylna_belka.html
http://www.allegro.pl/item565171226_fiat_ulysse_czesci_tylna_belka_os.html
http://www.allegro.pl/item524040520_belka_tylnego_zawieszenia_citroen_evasion.html


faktycznie, ja pomyliłem z mniejszymi jeszcze.

w dodatku z tylu bebny  - jak w dostawczaku :)  fajnie sie tym pewnie hamuje
obladowanym na full
i rozpedzonym na niemieckiej autostradzie w okolice 180km/h :)

bardzo dobrze hamuje. tyle, że nie jestem pewien czy nawet te nieliczne
wersje v6 tyle wyciagna

jednak w 807 juz sa tarczowki  :)
Oczywiscie wiadomo ze vany nie bardzo sie nadaja do wyscigow bo i wysoko polozony srodek ciezkosci
wiec kiepsko z szybkim pokonywaniem ostrych zakretow i duza powierzchnia boczna wiec i wrazliwosc na podmuchy boczne -
ja swojego galaxiaka raz rozpedzilem w ramach testu po zakupie do 190 km/h (wg katalogu powinien pojsc 200 ale nie starczylo
 mi desperacji aby czekac az sie tak rozpedzi ) ale bynajmniej nie pale sie do powtorki - wg mnie dla vana bezpieczny max to
140km/h  (a i tak tyle jezdze tylko jak jade sam z rodzina to tocze sie 100-110 ) pozniej ryzyko jest juz zbyt duze bo w razie
 wypadku wszystkie vany gniota sie jak cinqecento - zasluga krotkiej strefy zgniotu z przodu.


pzdr

Data: 2009-03-10 21:51:19
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK]
niedrogi van?
Przemek pisze:

Ale zawieszenie i wynikajace z tego wlasciwosci jezdne z  malego ostawczaka  - z tylu sztywna os ( no fakt  pod katem  kosztow obslugi lepiej to niz drazek skretny  :)  )
Co masz do zarzucenia temu zawieszeniu? Poza tym, że jest odmienne od PLstandardu (czytaj VW) ?
Mówię o tym konkretnie aucie i jego właściwościach jezdnych ?

--
                      Wojciech Smagowicz
                      http://www.ebaja.pl
              zabawki, które Twoje dziecko pokocha

Data: 2009-03-10 22:08:17
Autor: Przemek
niedrogi van?

Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <wsmag@o2.pl> napisał w wiadomości news:gp6k32$4hd$1inews.gazeta.pl...
Przemek pisze:

Ale zawieszenie i wynikajace z tego wlasciwosci jezdne z  malego ostawczaka  - z tylu sztywna os ( no fakt  pod katem  kosztow obslugi lepiej to niz drazek skretny  :)  )
Co masz do zarzucenia temu zawieszeniu? Poza tym, że jest odmienne od PLstandardu (czytaj VW) ?
Mówię o tym konkretnie aucie i jego właściwościach jezdnych ?

zawsze sztywna os to mniejszy komfort jazdy i gorsze wlasciwosci jezdne , za to wieksza ladownosc
 (dlatego jest to rozwiazanie ciagle stosowane w  dostawczakach , pickupach i terenowkach)
no i prostszy serwis bo mniej gum ktore sie wybijaja

Data: 2009-03-10 21:13:14
Autor: Waldek Godel
niedrogi van?
Dnia Tue, 10 Mar 2009 22:08:17 +0100, Przemek napisał(a):

zawsze sztywna os to mniejszy komfort jazdy i gorsze wlasciwosci jezdne , za to wieksza ladownosc
 (dlatego jest to rozwiazanie ciagle stosowane w  dostawczakach , pickupach i terenowkach)

LEPSZE właściwości jezdne przy obciążeniu - dlatego właśnie większa
ładowność

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
"Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" -
Maciej Witucki, prezes.

niedrogi van?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona