Data: 2009-03-10 12:58:16 | |
Autor: Waldek Godel | |
niedrogi van? | |
Dnia Sun, 8 Mar 2009 23:10:17 +0100, Jacek Sowiński napisał(a):
- opel sintra (faworyt?) twoje wymagania są wewnętrznie sprzeczne, przemyśl je jeszcze raz. Jeżeli chodzi natomiast o typowość, to nie ma w Europie bardziej typowego rozwiązania niż eurovan Evasion/806/Ulysse/Zeta/Jumpy/Scudo/Expert w dodatku mających wiele wspólnych części z osobówkami -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan, rzecznik centrali ZUS. |
|
Data: 2009-03-10 14:52:19 | |
Autor: Przemek | |
niedrogi van? | |
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1xa0rfn9lnhmi$.dlglepper.institute.com... Dnia Sun, 8 Mar 2009 23:10:17 +0100, Jacek Sowiński napisał(a):Ale zawieszenie i wynikajace z tego wlasciwosci jezdne z malego ostawczaka - z tylu sztywna os ( no fakt pod katem kosztow obslugi lepiej to niz drazek skretny :) ) |
|
Data: 2009-03-10 19:01:19 | |
Autor: Waldek Godel | |
niedrogi van? | |
Dnia Tue, 10 Mar 2009 14:52:19 +0100, Przemek napisał(a):
Ale zawieszenie i wynikajace z tego wlasciwosci jezdne z malego ostawczaka - z tylu sztywna os ( no fakt pod katem kosztow obslugi lepiej to niz drazek skretny :) ) coś ci się poważnie pomyliło - żaden z nich nie ma sztywnej tylnej osi -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" - Maciej Witucki, prezes. |
|
Data: 2009-03-10 21:11:30 | |
Autor: Przemek | |
niedrogi van? | |
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:s932c34daw8l$.dlglepper.institute.com... Dnia Tue, 10 Mar 2009 14:52:19 +0100, Przemek napisał(a):3s na allegro : http://www.allegro.pl/item573237349_peugeot_806_tylna_belka.html http://www.allegro.pl/item565171226_fiat_ulysse_czesci_tylna_belka_os.html http://www.allegro.pl/item524040520_belka_tylnego_zawieszenia_citroen_evasion.html w dodatku z tylu bebny - jak w dostawczaku :) fajnie sie tym pewnie hamuje obladowanym na full i rozpedzonym na niemieckiej autostradzie w okolice 180km/h :) |
|
Data: 2009-03-10 20:46:16 | |
Autor: Waldek Godel | |
niedrogi van? | |
Dnia Tue, 10 Mar 2009 21:11:30 +0100, Przemek napisał(a):
http://www.allegro.pl/item573237349_peugeot_806_tylna_belka.html faktycznie, ja pomyliłem z mniejszymi jeszcze. w dodatku z tylu bebny - jak w dostawczaku :) fajnie sie tym pewnie hamuje obladowanym na full bardzo dobrze hamuje. tyle, że nie jestem pewien czy nawet te nieliczne wersje v6 tyle wyciagna -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" - Maciej Witucki, prezes. |
|
Data: 2009-03-10 22:24:28 | |
Autor: Przemek | |
niedrogi van? | |
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:12aq2k4oms50u.dlglepper.institute.com... Dnia Tue, 10 Mar 2009 21:11:30 +0100, Przemek napisał(a):jednak w 807 juz sa tarczowki :) Oczywiscie wiadomo ze vany nie bardzo sie nadaja do wyscigow bo i wysoko polozony srodek ciezkosci wiec kiepsko z szybkim pokonywaniem ostrych zakretow i duza powierzchnia boczna wiec i wrazliwosc na podmuchy boczne - ja swojego galaxiaka raz rozpedzilem w ramach testu po zakupie do 190 km/h (wg katalogu powinien pojsc 200 ale nie starczylo mi desperacji aby czekac az sie tak rozpedzi ) ale bynajmniej nie pale sie do powtorki - wg mnie dla vana bezpieczny max to 140km/h (a i tak tyle jezdze tylko jak jade sam z rodzina to tocze sie 100-110 ) pozniej ryzyko jest juz zbyt duze bo w razie wypadku wszystkie vany gniota sie jak cinqecento - zasluga krotkiej strefy zgniotu z przodu. pzdr |
|
Data: 2009-03-10 21:51:19 | |
Autor: Wojciech Smagowicz [ZIWK] | |
niedrogi van? | |
Przemek pisze:
Ale zawieszenie i wynikajace z tego wlasciwosci jezdne z malego ostawczaka - z tylu sztywna os ( no fakt pod katem kosztow obslugi lepiej to niz drazek skretny :) )Co masz do zarzucenia temu zawieszeniu? Poza tym, że jest odmienne od PLstandardu (czytaj VW) ? Mówię o tym konkretnie aucie i jego właściwościach jezdnych ? -- Wojciech Smagowicz http://www.ebaja.pl zabawki, które Twoje dziecko pokocha |
|
Data: 2009-03-10 22:08:17 | |
Autor: Przemek | |
niedrogi van? | |
Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <wsmag@o2.pl> napisał w wiadomości news:gp6k32$4hd$1inews.gazeta.pl... Przemek pisze:zawsze sztywna os to mniejszy komfort jazdy i gorsze wlasciwosci jezdne , za to wieksza ladownosc (dlatego jest to rozwiazanie ciagle stosowane w dostawczakach , pickupach i terenowkach) no i prostszy serwis bo mniej gum ktore sie wybijaja |
|
Data: 2009-03-10 21:13:14 | |
Autor: Waldek Godel | |
niedrogi van? | |
Dnia Tue, 10 Mar 2009 22:08:17 +0100, Przemek napisał(a):
zawsze sztywna os to mniejszy komfort jazdy i gorsze wlasciwosci jezdne , za to wieksza ladownosc LEPSZE właściwości jezdne przy obciążeniu - dlatego właśnie większa ładowność -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" - Maciej Witucki, prezes. |
|