niedrogie opony zima lato 26

Data: 2014-10-23 14:18:22
Autor: JDX
niedrogie opony zima lato 26
On 2014-10-23 12:44, DeK wrote:
[...]
Rower używany jest na dojazdy do pracy. Tzw. "góral niskobudżetowy".
Cenowo nie za drogie, lepiej tańsze niż droższe ale w miarę przyzwoite.
Co koledzy by polecili?
Jeśli chodzi o zimę w mieście, to IMO *niekolcowane* opony nawet z
najwyższej półki będą do bani. Na zimę tylko kolcowane. A jak brakuje
kasy, to w sieci można znaleźć opisy i filmiki jak sobie takowe zrobić
ze zwykłych opon i garści blachowkrętów. Osobiście nie próbowałem, ale
podobno działają dobrze.

Data: 2015-03-12 14:01:35
Autor: 666
niedrogie opony zima lato 26
Tak i nie.
Zima krótka, miasta sa odśnieżane, kolce są mało sensowne na czarnym asfalcie czy suchym chodniku.
Z bólem zawiadamiam, że okolcowanych Schwalbe nie zakładałem od 2 lat :-((
Zanim zszedłem do piwnicy, to już śniegu nie było, a po odśnieżonym chodniku dało się jeździć na letnich, byle ostrożnie.
To, co mogę polecić to po prostu dwa komplety kół i rano patrzymy za okno.
Lub dwa rowery ;-)
Ale dobra opona zimowa nieokolcowana też powinna załatwić sprawę (aż nie mogę uwierzyć, po czym jeżdżą seryjne Kendy dostarczane razem z Giantem Sedona), mniej szkoda jeździć po suchym.

-- -- -