nieeduża obudowa desktop/slim

Data: 2011-06-19 10:31:02
Autor: Marek
nieeduża obudowa desktop/slim
Mam komputer z procesorem E7500, 2 * DVD+FDD+czytnik kart+ grafika
HD3460+karta TV. Obudowa mini tower. Chciałbym to zamienic na jakąś desktop
aub slim, bo chcę upchac do biurka w leżacej pozycji. Z jedengo napedu DVD
mgę zrezygnowac, wtedy będzie:

czytnik kart (w zatoce 5.25 lub 3.5"), a może obudowa z czytnikiem ?
DVD
FDD
W środku:
plyta ;
HDD, ewentualnie 2* HDD
Karty: graficzna karta TV (przy okazji: jaką niedrogą kartę do zgrywania materiału SD z
przyzwoitą jakością i wejsciami RGB /composite możecie mi polecić ?

Calość ma być dość cicha, niebrzydka, bez futurystycznych kształtów.
Komputer jest do normmalnej pracy,czasem edycja  zdjęć , czasem obróbka
video.

Komputer będzie pod drukarką, szerokośc drukarki 44 cm, czyli obudowa
powinna być o podobnej szerokości.Alternatywena lokalizacja: na biurku,
jako podstawka pod monitor, wtedy to raczej slim. Nie musi mieć zsilacza
(raczej nie powinna mieć) bo mam go w aktualnej obudowie.

nieeduża obudowa desktop/slim