niegodna praca

Data: 2019-04-07 14:28:00
Autor: J.F.
niegodna praca

https://www.rp.pl/Sedziowie-i-sady/304059920-Prezes-sadu-pracowal-przy-winobraniu-Rzecznik-KRS-to-praca-niegodna-sedziego.html

"Prezes sądu pracował przy winobraniu. Rzecznik KRS: to praca niegodna
sędziego.

No i tak nie calkiem rozumiem ... zbieranie winogron nie godne
sedziego, czy wynagrodzenie czyni taka prace niegodna :-)

Swoja droga, jesli media dobrze napisaly, to sedzia tez mi sie zdaje
troche dziwny, ale tylko troszeczke :-)

J.

Data: 2019-04-07 14:36:05
Autor: A. Filip
niegodna praca (fizyczna)
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

Rzecznik KRS sporo racji ma ale słowa dobrał "niechlujnie" IMHO.

--
A. Filip

Data: 2019-04-07 23:56:15
Autor: J.F.
niegodna praca (fizyczna)
Dnia Sun, 07 Apr 2019 14:36:05 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):
[...]

Czytam, czytam i sam nie wiem.
Raz "sędzia może podjąć dodatkowo wyłącznie pracę naukową lub
dydaktyczną", co byloby podstawa do zakazu innej i nichlujnych slow
rzecznika.

"Swoje przyzwolenie na dodatkowe zatrudnienie sędziego Bracisiewicza
prezes Felińczak oparła na art. 86 par. 2 i 5 ustawy Prawo o ustroju
sądów powszechnych. Zgodnie z nimi sędziemu nie wolno podejmować
innego zajęcia ani sposobu zarobkowania, które przeszkadzałoby w
pełnieniu obowiązków sędziego, mogło osłabiać zaufanie do jego
bezstronności lub przynieść ujmę godności urzędu sędziego. "

I tu juz tego nie pisza, czyzby wiec chodzilo o ujme na godnosci ?

J.

Data: 2019-04-08 07:15:26
Autor: ń
niegodna praca (fizyczna)
Skoro do zawodu sędziego dochodzi się nie parając się wcześniej jakąkolwiek pracą, to niewątpliwą ujmą jest podjęcie pracy po otrzymaniu tytułu, nieprawdaż?

-- -- -
czyzby wiec chodzilo o ujme na godnosci?

Data: 2019-04-07 23:16:40
Autor: przemek.jedrzejczak
niegodna praca (fizyczna)
To jest niegodne sędziego, ja bym takiej zgody nie dał - skomentował w rozmowie z Onetem rzecznik nowej KRS, sędzia Maciej Mitera.

gdyby glupota mogla latac niektorzy byliby orlami :-)

Data: 2019-04-08 14:46:19
Autor: z
niegodna praca (fizyczna)
W dniu 2019-04-08 o 07:15, ń pisze:
Skoro do zawodu sędziego dochodzi się nie parając się wcześniej jakąkolwiek pracą, to niewątpliwą ujmą jest podjęcie pracy po otrzymaniu tytułu, nieprawdaż?

Ale już bycie ZŁODZIEJEM takiej ujmy nie przynosi bo to nie jest fizyczne i podpada pod "brać sprawy w swoje ręce" ;-)

Data: 2019-04-08 15:31:57
Autor: ń
niegodna praca (fizyczna)
Łatwiej, bo zgoda prezesa nie jest potrzebna ;-)

-- -- -
bycie ZŁODZIEJEM takiej ujmy nie przynosi

Data: 2019-04-08 16:19:01
Autor: Zbynek Ltd.
niegodna praca (fizyczna)
z napisał(a) :
[...]

Inni prawnicy, przesiadujący wiecznie pod sklepem spożywczym, nie chcieli wnieść znajomej mebli za 2 dychy na łebka. Bo przecież praca fizyczna hańbi ;-) I jeszcze może spadek poważania w środowisku.

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2019-04-09 06:37:24
Autor: ń
niegodna praca (fizyczna)
Zagadałem do gościa na kasie w markecie, inteligentnie wyglądał. Trafiłem, był po prawie na całkiem niezłej uczelni. no to teraz środowisko ma na gościa haka ;-)

-- -- -

Data: 2019-04-07 15:29:47
Autor: u2
niegodna praca
W dniu 07.04.2019 o 14:28, J.F. pisze:
"Prezes sądu pracował przy winobraniu. Rzecznik KRS: to praca niegodna
sędziego.

oderwał się od biurka, popracował fizycznie dla zdrowia, pozwiedzał świat, poznał prostych ludzi, kaska nie jest najważniejsza:)

--
George Orwell :

niegodna praca