niekorzystna zmiana w abonamencie tel - czy coś w tej sprawie można zrobić?

Data: 2013-09-05 09:38:34
Autor: m4rkiz
niekorzystna zmiana w abonamencie tel - czy coś w tej sprawie można zrobić?
<norbert.neubauer@gmail.com> wrote in message news:a9ac7f1a-6816-4ad5-8969-e2e02f87c711googlegroups.com...
2. Około 15 sierpnia
coś mnie podkusiło i telefonicznie zmieniłem abonament (sam abonament, bez
telefonu), na proFirma.

natomiast wczoraj przyszło do
mnie tradycyjną pocztą pismo informujące o dokonanej przeze mnie zmianie
abonamentu.

Zgodnie z literą tej ustawy (tak przynajmniej zrozumiałem), mogę w ciągu 10
dni odstąpić od zawartej umowy. Zastanawiam się jakie tego będą konsekwencje
dla zaistniałej sytuacji.

moment potwierdzenia zawarcia umowy to nie moment zawarcia umowy

umowa zostala zmieniona ok. 15 sierpnia i od wtedy jest swiadczona na nowych
warunkach

Data: 2013-09-05 09:41:10
Autor: m4rkiz
"m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> wrote in message news:l09fuc$jvn$1dont-email.me...
[...]

plus, dalej nie zmienia to faktu ze dane zostaly pobrane a oplaty naliczone,
ew. odstapienie nawe gdyby bylo mozliwe bedzie dotyczylo tylko jej swiadczenia
w przyszlosci

Data: 2013-09-05 02:25:32
Autor: norbert.neubauer
niekorzystna zmiana w abonamencie tel - czy coś w tej sprawie można zrobić?

Dziękuję za odpowiedź

niekorzystna zmiana w abonamencie tel - czy coś w tej sprawie można zrobić?