nielegalne wejscie w posiadanie billingu

Data: 2009-03-07 09:19:44
Autor: piotrliwszic
nielegalne wejscie w posiadanie billingu
On 7 Mar, 18:13, "basti78" <ba...@o2.pl> wrote:
witam

ktos wszedł w posiadanie billingu, tresci smsow

w nagrania chyba nie bo to juz nie takie proste

wiem kto

co grozi takiej osobie za nielegalne wyciaganie danych innych osob?

pzdr

czyli według Ciebie operator komórkowy zachowuje na serwerze smsy i
nagrywa Twoje rozmowy?
tak nie jest,
nagrywać to mogą Cię przeróżne służby państwowe po wydaniu przez sąd
odpowiedniego postanowienia

Data: 2009-03-08 05:15:13
Autor: ant
piotrliwszic wrote:
czyli według Ciebie operator komórkowy zachowuje na serwerze smsy i
nagrywa Twoje rozmowy?
tak nie jest,

Cieszę się, że w to wierzysz.

nagrywać to mogą Cię przeróżne służby państwowe po wydaniu przez sąd
odpowiedniego postanowienia

Mogą służby, może operator. To że może/nie może nie znaczy,
że tego nie robi. Prawo w Polsce kreują politycy, a kto im
jeszcze wierzy? Naiwniaki?

Data: 2009-03-08 05:43:44
Autor: piotrliwszic
On 8 Mar, 05:15, ant <a...@nowhere.tld> wrote:
piotrliwszic wrote:
> czyli według Ciebie operator komórkowy zachowuje na serwerze smsy i
> nagrywa Twoje rozmowy?
> tak nie jest,

Cieszę się, że w to wierzysz.

> [...]

Mogą służby, może operator. To że może/nie może nie znaczy,
że tego nie robi. Prawo w Polsce kreują politycy, a kto im

Nie muszę w to wierzyć, po prostu pracuje w takim miejscu, iż wiem
że rozmowy nie są nagrywane przez operatora. Co do służb to potrzebne
jest
postanowienie sądu.
I myślisz, że taki polityk nie ma co robić i właśnie nagrywa rozmowy
Kolwaskiego.
Po za tym to, że ustawodawcą jest sejm, nie znaczy, że on stosuje to
prawo.
Na szczęście są jeszcze sądy, choć oczywiście może ktoś nie wierzyć w
ich suwerenność,
co dla mnie jest przejawem choroby zwanej Maciarewiczem.

nielegalne wejscie w posiadanie billingu