niemcy kolki w zeby i tempo 22

Data: 2017-11-12 08:29:10
Autor: Zenek Kapelinder
niemcy kolki w zeby i tempo 22
Jest jasna deklaracja PISu. Rzad PISu wystapi o reparacje wojenne od niemiec. Cos mi sie wydaje ze to juz niedlugo bedzie. Bedziemy sie taplali w kasie, szkoda ze ukryci folksdojcze i V kolumna tez sie na ta kase zalapia.

Data: 2017-11-12 08:52:19
Autor: jacekbialy80
niemcy kolki w zeby i tempo 22
My też musimy się śpieszyć, bo jeśli Rosja wystawi niemiaszkom rachunek za Rewolucję Październikową, to z Niemiec nie zostanie już nic.

Data: 2017-11-12 09:34:48
Autor: Zenek Kapelinder
niemcy kolki w zeby i tempo 22
Raczej to Rosja tez musi sie spieszyc jesli chce sie na jakis grosz zalapac.

Data: 2017-11-12 16:27:11
Autor: japanizer
On Monday, November 13, 2017 at 1:29:11 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Jest jasna deklaracja PISu. Rzad PISu wystapi o reparacje wojenne od niemiec. Cos mi sie wydaje ze to juz niedlugo bedzie. Bedziemy sie taplali w kasie,

Hurra, hurra, nareszcie!

PS. Kiedy dokładnie Merkel ma puścić do Polski przelew na 50 bln marek?

Data: 2017-11-12 16:45:53
Autor: Zenek Kapelinder
niemcy kolki w zeby i tempo 22
Nie badz bydlakiem i nie kpij z tego ze szesc milionow dwadziescia osiem tysiecy Polakow zginelo w czasie wojny. Nie kpij rowniez z dziesieciu milionow dwustu tysiecy Polakow ktorzy zostali niewolnikami i kazdy z nich srednio pracowal jako niewolnik trzy lata i szesc miesiecy. My niemcow nie okradniemy. Odbierzemy tylko pieniadze jakich nas pozbawili. To ze kwota duza nie wynika z naszej pazernosci tylko z wielkosci strat jakie spowodowali. Jak Ci spale samochod, zgwalce zone, zabije psa, ukradne pieniadze i na koniec wpierdol spuszcze to mi odpuscisz bo sasiadem jestem? Nie, bedziesz chcial odszkodowanie. I ja wtedy powiem ze Mietek mi jest winny kase to mozesz od niego odebrac. Idziesz na taki uklad?

Data: 2017-11-13 12:52:20
Autor: Presidente de San Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Nie badz bydlakiem i nie kpij z tego ze szesc milionow dwadziescia osiem tysiecy Polakow zginelo w czasie wojny.

Ale czemu piszesz tutaj ?
Pisz do pisowskich przygłupów że zorganizowali największy w Europie marsz
faszystowski w Warszawie.
Nie zapomnij narysować krzyża celtyckiego na liście i zrobić sieg heil przy
wysyłaniu :DDDDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-13 14:36:42
Autor: Totalna Opozycja

Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:tp1j0dh01lubmour66tredmgbtu420nvb14ax.com...
[...]

Wyłazi szydło z wora z tych PiS-owskich kundli!

CL

Data: 2017-11-13 05:48:14
Autor: Zenek Kapelinder
niemcy kolki w zeby i tempo 22
Zeby wkurwic takiego szwabskiego kundla jak ty. I mi sie to udaje.

Data: 2017-11-13 19:30:12
Autor: Presidente de San Escobar
niemcy kolki w zeby i tempo 22
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Zeby wkurwic takiego szwabskiego kundla jak ty. I mi sie to udaje.

Bo kiedyś faszyści byli trzymani krótko a teraz to twoi panowie i władcy.
Przyzwyczajaj się :DDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-12 17:58:20
Autor: japanizer
On Monday, November 13, 2017 at 9:46:37 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Kto kpi? Pisiorki kpią z Polaków zabitych w czasie wojny, i obiecują współczesnym idiotom takim jak ty mannę z nieba, która ma powstać z wojennej śmierci.

A wracając do tematu - to kiedy dokładnie Merkel ma puścić do Polski przelew na 50 bln marek?

Data: 2017-11-12 18:35:01
Autor: Zenek Kapelinder
niemcy kolki w zeby i tempo 22
Ty kpisz. Pewno tata mial stosowny tatuaz po pacha i stad kpiacy ton. Merkelowa ma tyle do powiedzenia co dluznik do ktorego przychodzi komornik. Jak sie beda chcieli dogadac to im sie troche stopa zyciowa obnizy. Jak nie beda chcieli sie dogadac to beda mieli kartki na podle zarcie. Doczekam czasow ze niemcy beda do polskiego rolnika do pracy przyjezdzali.

Data: 2017-11-12 19:31:13
Autor: japanizer
On Monday, November 13, 2017 at 11:35:02 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Ty kpisz. Pewno tata mial stosowny tatuaz po pacha i stad kpiacy ton. Merkelowa ma tyle do powiedzenia co dluznik do ktorego przychodzi komornik.

To już wiadomo do kogo Kaczyński wyśle komornika po niemieckie reparacje? Do Ślązaków może? Wiadomo, że to ukryta opcja niemiecka, można by im przewietrzyć materace, może się w nich uzbiera 50 bilionów marek?

Na Mazurach zostało kilkunastu Niemców po wojnie, może do nich?

Data: 2017-11-13 17:53:53
Autor: silvio balconetti
Am 13.11.2017 um 02:58 schrieb japanizer@japanizer.org:
[...]

Przed paru dniami jeden z kolegow zwrocil uwage na artykul Michalkiewicza. Gosc ma fijola na punkcie Zydow, ale czasem uda mu sie trafic chyba w sedno?

>Prezes Kaczyński najwyraźniej doszedł do wniosku, że podkomisja pod egidą ministra Macierewicza pracuje na biegu jałowym i poza kolejnymi ,,hipotezami" niczego już nie jest w stanie mu dostarczyć w charakterze narzędzia do emocjonalnego rozhuśtywania opinii publicznej. To rozhuśtywanie wytwarza rodzaj politycznej energii, która nie tylko pomogła PiS-owi wygrać wybory, ale przyczynia się też do utrzymywania wysokich i rosnących notowań w sondażach. Pan prezes Kaczyński jest jednak politykiem doświadczonym i inteligentnym, toteż zrozumiał, że w takiej sytuacji trzeba stopniowo wygaszać ekscytację katastrofą smoleńską, bo w przeciwnym razie wygaśnie ona samoistnie i zawczasu pomyśleć o innym samograju, który byłby w stanie rozhuśtywać emocje w przyszłości. Pomysł z ,,dążeniem" do uzyskania od Niemiec reparacji wojennych godny jest wirtuoza intrygi, za jakiego uważam pana prezesa Kaczyńskiego, po pierwsze dlatego, że w społeczeństwie polskim poczucie krzywdy doznanej od Niemców jest nadal bardzo żywe, po drugie dlatego, że ,,łatwiej przeżyć śmierć ojca, niż utratę ojcowizny", więc nawet mglista perspektywa uzyskania jakichś pieniędzy za darmo, zawsze wzbudza zainteresowanie i emocje, a po trzecie - że między uzyskaniem takich reparacji a ,,dążeniem" do ich uzyskania jest ogromna różnica - mniej więcej taka sama, jak między ujawnieniem prawdy, a dążeniem do niej. ,,Dążyć" można w nieskończoność, to znaczy - konkretnie do momentu wymyślenia kolejnego narzędzia do rozhuśtywania opinii publicznej.<

Jaki pojdzie teraz przekaz dnia? Moze Ukraina?
Czyli opinia publiczna bedzie dostawala newsy dotyczace reparacji, pozniej wlaczy ktos kwestie ukrainska, a jakis rozbitek wspomni jeszcze o Smolensku. Acha, moze byc jeszcze o zlym Zachodzie co nie rozumie i szczuje, podpuszczany przez krajowych klamczuchow i donosicieli.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2017-11-13 14:32:45
Autor: jacekbialy80
niemcy kolki w zeby i tempo 22
Michalkiewicz to typowy klerykalny trefniś z minionej epoki - skoro nam wolno, to pośmiejmy się trochę.

Data: 2017-11-13 00:37:21
Autor: jacekbialy80
niemcy kolki w zeby i tempo 22
No... Nie będzie to szybko i nie zależy to od Niemiec. Najpierw w Polsce musi nastąpić kilka po sobie kadencji rządów prawicy, a przynajmniej rządów bez takich dywersyjnych partii jak SLD i PO, gdyż negocjacje będą żmudne. No bo wyobraźmy sobie, że wraca jakieś czerwone gówno i na ciche zlecenie Niemiec oficjalnie zrzeka się naszych roszczeń. Przecież Niemców to niewiele kosztuje (aż dziw, że dotąd nie opłacili nikogo w tej konkretnej sprawie).

Data: 2017-11-13 00:47:05
Autor: japanizer
On Monday, November 13, 2017 at 5:37:22 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
No... Nie będzie to szybko i nie zależy to od Niemiec.

A od kogo? Kto ma zapłacić, jak nie Niemce?

Najpierw w Polsce musi nastąpić kilka po sobie kadencji rządów prawicy

No to wiadomo - wasze marzenie - kilka rządów pisowskiej targowicy po sobie, i Polska znów przestanie istnieć na mapach świata.

Data: 2017-11-13 00:58:57
Autor: jacekbialy80
niemcy kolki w zeby i tempo 22
Ty weź sobie obetrzyj pianę z buzi i czytaj uważnie, jeśli chcesz odpowiedzieć na czyjś post.

Data: 2017-11-13 01:05:10
Autor: japanizer
On Monday, November 13, 2017 at 5:58:58 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Ty weź sobie obetrzyj pianę z buzi i czytaj uważnie, jeśli chcesz odpowiedzieć na czyjś post.

A tak w ogóle to co pisiorki świętowały 11 listopada, skoro według najnowszych wytycznych z Nowogrodzkiej Polska odzyskała niepodległość dopiero w roku 1989? Chyba pisiorki świętowały coś innego, niż reszta Polaków, tylko nie za bardzo wiadomo co.

Data: 2017-11-13 01:15:42
Autor: jacekbialy80
niemcy kolki w zeby i tempo 22
Ty myślisz, że tam tylko pisiorki świętowały? Ty módl się za tych  'pisiorków', żeby jak najdłużej w Polsce rządziły!  Bo jak przyjdą po nich inni, to inaczej z wami zatańczą...

Data: 2017-11-13 01:23:17
Autor: japanizer
On Monday, November 13, 2017 at 6:15:43 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Ty myślisz, że tam tylko pisiorki świętowały? Ty módl się za tych  'pisiorków', żeby jak najdłużej w Polsce rządziły!  Bo jak przyjdą po nich inni, to inaczej z wami zatańczą...

Ale czytasz ze zrozumieniem czasami? Gdzie ja napisałem, że świętowały tylko pisiorki?

Tak więc prostszym językiem:

Napisałem, że Polacy świętowali odzyskanie niepodległości.

Pisiorki/targowiczanie nie wiadomo co świętowali, bo według najnowszej wykładni z Nowogrodzkiej, Polska odzyskała niepodległość dopiero w roku 1989, a być może nawet w 2015 roku.

Data: 2017-11-13 03:14:24
Autor: jacekbialy80
niemcy kolki w zeby i tempo 22
A gdzie ja pytałem, co ty pisaleś?

Data: 2017-11-13 12:53:30
Autor: Presidente de San Escobar
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

Pisiorki/targowiczanie nie wiadomo co świętowali,

Wiadomo - oni świętowali coś faszystowskiego jak to ruskie sprzedawczyki :DDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-13 06:42:03
Autor: jacekbialy80
niemcy kolki w zeby i tempo 22
No właśnie... Peerelek to przynajmniej na mapach był, a teraz łunia nas każe wymazać ze szkolnych atlasów, żeby kaczor-dyktator nie straszył po nocach muzułmańskich dzieci..
Pozdrawia
_kolektyw

Data: 2017-11-13 05:30:01
Autor: Zenek Kapelinder
niemcy kolki w zeby i tempo 22
W takich sprawach nie ma negocjacji. Co negocjowac? Moze ze zamordowali milion mniej? Liczba zamordowanych jest znana i odnotowana w ONZ. Liczba roboczogodzin przepracowanych przez polskich niewolnikow tez jest znana. Ilosc pozyczonej na swiecie kasy na prowadzenie wojny jest znana tak samo znany jest koszt kampani wrzesniowej. Najwazniejsze jest to zeby po otrzymaniu reparacji nie wybrac do wladzy dzisiejszej opozycji rozszerzonej o czerwone bydlo. Bo przekreca kase.

Data: 2017-11-13 06:32:15
Autor: jacekbialy80
niemcy kolki w zeby i tempo 22
Najlepiej, gdyby Polska załatwiła to z Niemcami polubownie. A jeśli nie, no to będą długie procesy, ale czas działa na korzyść, bo czerwone bydło zaczyna wymierać.

Data: 2017-11-13 06:40:27
Autor: japanizer
On Monday, November 13, 2017 at 11:32:16 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Najlepiej, gdyby Polska załatwiła to z Niemcami polubownie. A jeśli nie, no to będą długie procesy, ale czas działa na korzyść, bo czerwone bydło zaczyna wymierać.

To jest jasne, że pisiorki liczą na zatrudnienie przez kolesi do pracy, która nigdy nie da efektów i nigdy się nie skończy. Coś jak doskonale płatna praca w tzw. "komisji smoleńskiej" Maciarewicza, czy znajomków nowopowołanej prezes ZUS:

http://wyborcza.pl/7,155287,22615850,zus-hojny-dla-znajomych-na-liscie-umow-zlecen-doktorantki.html

  "Wyborcza" dotarła do listy umów-zleceń o wartości od kilku do ponad 120 tys.   zł podpisanych w ZUS w 2016 r. Na niej obecni wiceprezesi Zakładu, doktorantki   i współpracownicy prezes ZUS z pracy na Uniwersytecie Warszawskim oraz w   Instytucie Pracy i Spraw Socjalnych.

Data: 2017-11-13 19:31:15
Autor: Presidente de San Escobar
[...]

Dojna zmiana :DDDDDDDDDDDDDDD
Czeszą Trefnych Doldowych Podwójniaków równo z glebą :DDDDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-13 19:30:35
Autor: Presidente de San Escobar
[...]

Nie śmiej się z faszystów :DDD

Data: 2017-11-13 12:25:02
Autor: Presidente de San Escobar
[...]

Jakie plany ? Kiedy podać numer konta do przelewu? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]