niemcy panie tzva, niemcy

Data: 2009-12-04 15:33:21
Autor: Mariusz Merta
niemcy panie tzva, niemcy
akurat leci w tej chwili film o ostatnich dniach hitlera w bunkrze
zazwyczaj kiedy robię coś innego to nie włączam telewizorni
ale, dzisiaj jakoś tak się złożyło...w pewnym momencie zauważyłem jak
wzorowa niemka
pani goebbles zamordował swoje dzieci...
pamie tzva, to niemcy wywołali wojnę i wpedzili ludzkość w koszmar....
a pan piszesz, że najbardziej antysmeiccy byli Ukraińcy Polacy i
Łotysze...
no gdyby nie pan to pewnie bym pomyślał, że sławetną konferencję w
Vannese
nt. ostatecznego rozwiązania kwestii żydowskiej zorganizowali w/w
Ukraińcy, Łotysze i Polacy.
Pewniekim haydrich to Polak, himmler to Łotysz zaś eichmann to
Ukrainiec.
Nie będę udawał, że nie wiem o ukraińskich ss mannach ale panie tzva
nie pieprz pan głupot tak jak zieloni nt tzw globalnego ocieplenia...
proszę uważać, bo każde gw...o wypływa
właśnie wypłynęło łgarstwo nt w/w globalnego ocieplenia
więc może przynajmniej pomyśli pan zanim zacznie pleść trzy o trzy...
no to heil merkel
mariusz merta

niemcy panie tzva, niemcy