Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   niemieckie przepisy odnosnie przeladowania

niemieckie przepisy odnosnie przeladowania

Data: 2011-01-22 01:20:04
Autor: P_ablo
niemieckie przepisy odnosnie przeladowania
witam

Czy może ktoś coś wie o zmianie przepisów odnośnie przeładowania w DE?
Zawsze bylo dopuszczalne 9%... Spedytor chce obciażyć mnie mandatem (260 eur) za przeładowany samochód moim towarem - na zleceniu stoi 1850 kg a faktycznie było 2 t...

--
Picasso

Data: 2011-01-22 15:56:16
Autor: Krzysiek Kielczewski
niemieckie przepisy odnosnie przeladowania
On 2011-01-22, P_ablo <op@op.pl> wrote:

Czy może ktoś coś wie o zmianie przepisów odnośnie przeładowania w DE?
Zawsze bylo dopuszczalne 9%... Spedytor chce obciażyć mnie mandatem (260 eur) za przeładowany samochód moim towarem - na zleceniu stoi 1850 kg a faktycznie było 2 t...

I dobrze Ci tak.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-01-22 16:06:19
Autor: P_ablo
niemieckie przepisy odnosnie przeladowania
Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <krzysiek.kielczewski@gmail.com> napisał w wiadomości news:slrnijls13.rcu.krzysiek.kielczewskikrzyk.sail-ho.pl...

I dobrze Ci tak.


A na jakiej podstawie twierdzisz, ze jest mi z tym dobrze?

--
Picasso

Data: 2011-01-22 17:17:16
Autor: Roman
niemieckie przepisy odnosnie przeladowania
A na jakiej podstawie twierdzisz, ze jest mi z tym dobrze?

-- Picasso

Pewnie dobrze by Ci było gdyby wziął to na siebie....chciałeś wytanić to teraz weź to dzielnie na klatę, zapłać bez miałczenia jaki to ten świat jest okrutny i ładnie przeproś za kłopoty....

Data: 2011-01-22 18:25:26
Autor: P_ablo
niemieckie przepisy odnosnie przeladowania
Użytkownik "Roman" <garmin5@wp.pl> napisał w wiadomości news:ihevu1$2s5$1news.dialog.net.pl...

Pewnie dobrze by Ci było gdyby wziął to na siebie....chciałeś wytanić to teraz weź to dzielnie na klatę, zapłać bez miałczenia jaki to ten świat
jest  okrutny i ładnie przeproś za kłopoty....

A skąd te wnioski, że "chciałem wytanić" ?
Roumiem, że masz niezbite dowody, iż było to działanie z premedytacją?
Oczywiście jesteś pewien, że to nie spedytor dał dupy i chcąc zarobić, łyknął zlecenie już wkalkulowując przeładowanie w możliwości samochodu przewoźnika ?
Każdmu może umknąć masa własna 7 palet (circa 175 kg) i właśnie na taką okoliczność należy zostawić ten margines...

--
Picasso

Data: 2011-01-22 20:07:39
Autor: Roman
niemieckie przepisy odnosnie przeladowania

A skąd te wnioski, że "chciałem wytanić" ?
Roumiem, że masz niezbite dowody, iż było to działanie z premedytacją?
Oczywiście jesteś pewien, że to nie spedytor dał dupy i chcąc zarobić, łyknął zlecenie już wkalkulowując przeładowanie w możliwości samochodu przewoźnika ?
Każdmu może umknąć masa własna 7 palet (circa 175 kg) i właśnie na taką okoliczność należy zostawić ten margines...


Ale to nie ja to napisałem:
"Spedytor chce obciażyć mnie mandatem (260
eur) za przeładowany samochód moim towarem - na zleceniu stoi 1850 kg a faktycznie było 2 t..."
A po za tym wszyscy się nauczyli przeładowywać, przekraczać itp a potem siędziwią jak niemiec zważy auto i trzeba zapłacic...podejrzewam, że gdyby było więcej niz jak to napisałeś 9%, to nie skończyło by się na mandacie a musieli by przeładowywać towar na inny samochód a wtedy było by drożej....
W sumie masa własna 7 palet jak napisałeś to "pikuś" każdemu fachowcowi by umknęła....można by na cięzarówki ładować z 10-15 ton więcej jakby zapominać o ich masie własnej....

Data: 2011-01-23 10:32:12
Autor: P_ablo
niemieckie przepisy odnosnie przeladowania
Użytkownik "Roman" <garmin5@wp.pl> napisał w wiadomości news:ihf9tb$82s$1news.dialog.net.pl...
A po za tym wszyscy się nauczyli przeładowywać,

Nie wszyscy - dla mnie nie ma najmniejszej roznicy czy ja wystawie na gieldzie oferte 1,8 t czy 2 t - stawka w obu przypadkach bedzie identyczna, bo licze na doladunek do duzego zestawu dla ktorego te 200 kg zazwyczaj nie robi roznicy.

BTW - sprawa wyjasnila sie po przeslaniu skanu protokolu z wazenia.
Przewoznik jechal osmiopaletowym kontenerem zarejestrowanym na 3,5 t DMC o ladownosci 1 t... Tak myslalem, ze to szukanie winnego na sile!

--
Picasso

Data: 2011-01-23 20:10:23
Autor: Roman
niemieckie przepisy odnosnie przeladowania
BTW - sprawa wyjasnila sie po przeslaniu skanu protokolu z wazenia.
Przewoznik jechal osmiopaletowym kontenerem zarejestrowanym na 3,5 t DMC o ladownosci 1 t... Tak myslalem, ze to szukanie winnego na sile!


Jak dla mnie to winni są wszyscy po kolei...
-Ty bo nie dopatrzyłeś się wagi palet....
-spedytor bo sprzedał ładunek za małemu przewoźnikowi...
-przewoźnik bo był pazerny i miał to w dupie i myślał, że sie uda...
-no i jeszcze ktoś kto to ładował na samochód....bo też miał to w dupie...

Co do ładującego auto to...mój koleś się na tym przejechał, bo też myślał, że da radę i jakos to będzie...ale niemiec w firmie od której miał odebrać towar (1800kg przy ładowności samochodu 1100) odmówił załadunku bo gdyby go zważyli gdzieś na drodze i było by przeładowane, to jemu też by dowalili....

niemieckie przepisy odnosnie przeladowania

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona