[play] niemozliwy ACR...

Data: 2010-03-02 17:38:07
Autor: MarekM
[play] niemozliwy ACR...
W dniu 2010-03-02 16:32, Paweł pisze:

diabli mnie ostatnio przeniesli do pleja i chcialem przy okazji sprawdzic
co w temacie ACR-a maja do powiedzenia. napisalem wiec zgloszenie via web
i otrzymalem odpowiedz:
[...]
zainteresowalo mnie stwierdzenie "o ile będzie to technicznie możliwe"
wplecione w odpowiedz mlodszego konsultanta ds. olewania klientow.

jesli mnie oczy nie myla, to w tekscie ujednoliconym ustawy dostepnym
na stronie sejmu: http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20041711800
takiego zwrotu nie widze.

czy myslicie ze mnie perfidnie oklamali? :)

Oczywiście że tak. Zresztą, sam napisałeś, że to konsultant ds. olewania
klientów. Wyszukał w internecie stary tekst ustawy, zinterpretował
odpowiednio, uznał, że taka odpowiedź wystarczy żebyś się odczepił i
odpowiedział.

Nie wiem, z jakiego powodu prezentacja miałaby być niedostępna przed
rozpoczęciem połączenia przychodzącego - przecież zanim rozpoczniesz
połączenie, na Twoim telefonie prezentuje się numer. Jeżeli prezentuje
się tekst "Numer zastrzeżony", to operator wie o tym fakcie zanim
połączenie się rozpocznie, więc ma prawny obowiązek udostępnić możliwość
blokady takich połączeń przychodzących.

Marek

Data: 2010-03-02 18:36:41
Autor: Paweł
[play] niemozliwy ACR...
MarekM wrote:

[...]

otwarlem kolejny case, zobaczymy co wyskrobia za ilestam dni...

Data: 2010-03-10 14:48:45
Autor: Paweł
[play] niemozliwy ACR...
Paweł wrote:

otwarlem kolejny case, zobaczymy co wyskrobia za ilestam dni...

no i mam, usiadzcie wygodnie, zapnijcie pasy :)

(...) Szanowny Panie Pawle, informujemy, że ponownie zapoznaliśmy się
ze zgłoszoną sprawą. Na wstępie przepraszamy za błąd popełniony podczas
odpowiedzi na zgłoszenie numer 15397130. Przepisy, na które w powyższym
piśmie się powołaliśmy dotyczyły Ustawy Prawo Telekomunikacyjne sprzed
Nowelizacji z 6 lipca 2009 roku. Zapewniamy, że nie było to działanie
celowe. Odnośnie do kwestii blokady połączeń od użytkowników posiadających
aktywną blokadę prezentacji numeru informujemy, że zgodnie z Ustawą z dnia
(...tu cytat z aktualnej ustawy...). Na podstawie powyższych zapisów
informujemy, że prostym środkiem umożliwiającym eliminację oraz blokadę
połączeń przychodzących jest użycie „czerwonej słuchawki”. Prezentacja
identyfikacji linii wywołującej jest dostępna przed rozpoczęciem połączenia.
Świadczy o tym widoczny numer telefonu użytkownika dzwoniącego lub
informacja o telefonującym użytkowniku prywatnym na wyświetlaczu telefonu.
Dzięki temu może Pan wybrać czy odebrać dane połączenie czy nie używając
przycisków znajdujących się w telefonie. Jest to jedyna w tej chwili
możliwość selekcji połączeń przychodzących. Mamy nadzieje, że powyższe
pismo w pełni odpowiada na poruszoną przez Pana kwestię. (...)

maja konsultanci poczucie humoru...

Data: 2010-03-10 14:06:20
Autor: Olgierd
[play] niemozliwy ACR...
Dnia Wed, 10 Mar 2010 14:48:45 +0100, Paweł napisał(a):

Na podstawie powyższych zapisów
informujemy, że prostym środkiem umożliwiającym eliminację oraz blokadę
połączeń przychodzących jest użycie „czerwonej słuchawki”

Zajebiste.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[reklama] dobry fotograf w mieście Wrocław ==> http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-03-10 15:26:04
Autor: Paweł
[play] niemozliwy ACR...
Olgierd wrote:

[...]

tez mnie rozbawila radosna tworczosc mlodsego konsultanta,
tylko ze moja czerwona sluchawka, to nie jest srodek po stronie
operatora do odrzucania polaczen. zobaczymy co rzecznik prasowy
odpisze na robienie sobie jaj z powaznych pytan klientow
o ustawowe obwiazki operatora :)

Data: 2010-03-10 21:03:40
Autor: brum
[play] niemozliwy ACR...
[...]

nie oczekiwalbym cudow
problem z tym akurat obowiazkiem ustawowym polega na braku precyzyjnego zapisu, a dokladnie na braku specyfikacji uslugi
o ile w przypadku telefonii stacjonarnej nie ma zwykle "czerwonej sluchawki" i odrzucanie polaczen nalezy do operatora, o tyle w gsm ta czerwona sluchawka jest i niestety, wlasnie z powodu braku specyfikacji, uke toleruje to jako realizacje acr
dla normalnie myslacego czlowieka taki acr to zaden acr, ale w swietle przepisow moga sie tym wykpic

patrzac od strony operatora taka usluga to same problemy:
- trzeba wdrozyc, utrzymywac, zarzadzac (koszty), a przychodow nie ma
- odrzucone polaczenie to brak oplaty za polaczenie (sieciowe) lub za interkonekt
jedynym argumentem "za" jest swiadczenie uslugi przez konkurencje, ale na razie to jeszcze slaby powod

Data: 2010-03-10 12:43:10
Autor: Ircys
niemozliwy ACR...
On 10 Mar, 21:03, "brum" <brumb...@onet.eu> pisze...
[...]

Skd takie sensacyjne wiadomoci o uke?

Ircys

Data: 2010-03-11 06:22:51
Autor: brum
niemozliwy ACR...
Skd takie sensacyjne wiadomoci o uke?

ze zrodla

Data: 2010-03-12 05:08:25
Autor: Ircys
niemozliwy ACR...
On 11 Mar, 06:22, "brum" <brumb...@onet.eu> pisze...
>Skd takie sensacyjne wiadomoci o uke?

ze zrodla

jaki papier, dokument jest na to czy tylko "guchy telefon"?

Ircys

Data: 2010-03-19 15:25:01
Autor: Paweł
[play] niemozliwy ACR...
Paweł wrote:

Olgierd wrote:

[...]

a rzecznik Gruszka ma to chyba w glebokim powazaniu.
9 dni minelo i bez odzewu, pora zastukac do UKE...

Data: 2010-03-19 20:07:03
Autor: brum
[play] niemozliwy ACR...
a rzecznik Gruszka ma to chyba w glebokim powazaniu.
9 dni minelo i bez odzewu, pora zastukac do UKE...

przecznika obchodzi to, co mozna opublikowac jako sukces

Data: 2010-03-25 22:05:55
Autor: Paweł
[play] niemozliwy ACR...
Paweł wrote:

Paweł wrote:

Olgierd wrote:

[...]

no i ktos mnie uprzedzil i podkablowal watek z usnetu...
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,7702711,Nie_chca_blokowac_numerow_na_zyczenie_klienta___lamia.html

Data: 2010-03-26 07:02:01
Autor: brum
[play] niemozliwy ACR...
no i ktos mnie uprzedzil i podkablowal watek z usnetu...
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,7702711,Nie_chca_blokowac_numerow_na_zyczenie_klienta___lamia.html

i dobrze
to moze kolej na temat "dlaczego banki i inne takie dzwonia z zastrzezonych ?"
argument "zeby nie zawracac pupy pracownikom" jest chybiony, mozna ustawic numer glowny lub kazdy dowolny, np. prowadzacy do infolinii i niektorzy rzeczywiscie tak robia
tyle, ze na artykul to temat troche za malo chodliwy

Data: 2010-03-10 15:26:54
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
[play] niemozliwy ACR...
On Wed, 10 Mar 2010 14:06:20 +0000 (UTC), Olgierd
<no.email.no.spam@no.problem> wrote:

Dnia Wed, 10 Mar 2010 14:48:45 +0100, Pawe napisa(a):

Na podstawie powyszych zapisw
informujemy, e prostym rodkiem umoliwiajcym eliminacj oraz blokad
pocze przychodzcych jest uycie ?czerwonej suchawki?

Zajebiste.

Tera naleaby im odpowiedzie e telefon nie posiada czerwonej
suchawki. Ciekawe co by wymylili.... ;-)

Zdrwko

Data: 2010-03-10 18:32:49
Autor: Andrzej Podenkiewicz
[play] niemozliwy ACR...
W dniu 2010-03-10 14:48, Paweł pisze:

maja konsultanci poczucie humoru...

Przecież mogli napisać, żebyś płacił i nie używał telefonu :))))

"A mógł zabić" :)))

Pzdr.
kferro

[play] niemozliwy ACR...