nieopłacone wszystkie składki ZUS a zasiłek i ubezpieczenie

Data: 2012-02-08 16:09:09
Autor: GM
nieopłacone wszystkie składki ZUS a zasiłek i ubezpieczenie
Witajcie. Ostatnie 5 pełnych lat prowadziłem DG. W sumie przepracowanych mam około 12 lat prawie non stop od 2010r. Od maja zeszłegoroku już nie pracuję. nie rejestrowąłem się w urzędzie dla bezrobotnych, nie pobierałem zasiłku ani nie korzystałem z ubezpieczeń itp. Czy mam prawo do zasiłku, zakładając że w czasie prawie 6 lat prowadzenia DG mam braki w opłaconych składkach
(myśle że około 3). Nie podlegałem ulgowym skladkom.

--

nieopłacone wszystkie składki ZUS a zasiłek i ubezpieczenie