nieoznakowani

Data: 2014-10-04 12:33:40
Autor: Trybun
nieoznakowani
W dniu 2014-09-30 21:56, megrimsES pisze:
Między Tarnowem a Rzeszowem dojeżdżam do jakiegoś ronda.
Na pierwszym zjeździe wizę, że stoi prawymi kołami na chodniku
Insignia. Jak byłem na rondzie, to widzę, że insignia ruszyła,
Co chwilę ograniczenie do 50, 70 jakieś przejścia dla pieszych.
Insignia dosłownie siedzi na zderzaku. Dosłownie jeden metr!
I nie pomyliłem się - 2 km dalej wyprzedzili i pojechali
w chuj. Nieoznakowani. Wytrzymać aby nie przyśpieszyć ciężko.
Kto im kurwa każe tak robić? Dotknął bym hebla i miałbym
skasowany tył.

W ogĂłle ten kto to wymyĹ›liĹ‚ tych nieoznakowanych 'stróżów prawa" powinien dostać porzÄ…dnego kopa w d*Ä™, ci co to zatwierdzili po dwa kopniaki. Musisz stanąć pod groĹşbÄ… kary bo byle chĹ‚ystek w cywilnych  machnie lizakiem.

Data: 2014-10-04 17:04:28
Autor: Gotfryd Smolik news
nieoznakowani
On Sat, 4 Oct 2014, Trybun wrote:

W ogóle ten kto to wymy¶lił tych nieoznakowanych 'stróżów prawa" powinien
dostać porz±dnego kopa w d*ę, ci co to zatwierdzili po dwa kopniaki.

  Sk±din±d trudno zaprzeczyć.
  Ale to pewnie "zostało z PRLu", więc nie znajdziesz winnego który
WPROWADZIŁ, a tego kto NIE COFNˇŁ, to musiałby¶ się namachać, kopi±c
po kolei w każdej większo¶ci sejmowej komplet obecnych, kontuzja
pewna :(

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-10-04 21:42:28
Autor: jerzu
nieoznakowani
On Sat, 4 Oct 2014 17:04:28 +0200, Gotfryd Smolik news
<smolik@stanpol.com.pl> wrote:

[...]

Z PRLu videorejestratory? Hmm...

W Niemczech autami z videorejestratorami jeżdż± policjanci w cywilu.
Pewnie też im to z PRLu zostało :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-10-04 21:57:51
Autor: megrimsES
nieoznakowani
<smolik@stanpol.com.pl> wrote:

[...]

2 razy mnie zatrzymali: raz za 108/80 i 160/120. Dostałem 300 DM i
Fahrverbot na miesi±c.

Innym razem tylko kontrola i zalecili abstand halten.

Data: 2014-10-07 03:26:58
Autor: Gotfryd Smolik news
nieoznakowani

<smolik@stanpol.com.pl> wrote:

On Sat, 4 Oct 2014, Trybun wrote:

W ogóle ten kto to wymy¶lił tych nieoznakowanych 'stróżów prawa"
     ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

 Ale to pewnie "zostało z PRLu", więc nie znajdziesz winnego który
WPROWADZIŁ, a tego kto NIE COFNˇŁ
[...]
Z PRLu videorejestratory? Hmm...

  Czytajcie a znajdziecie ;)
  Video jest tylko narzędziem "stróża prawa".
  To czy stróż ma miecz czy pistolet i videorejestrator jest
już spraw± drugorzędn±.

W Niemczech autami z videorejestratorami jeżdż± policjanci w cywilu.
Pewnie też im to z PRLu zostało :)

  Pewnie nie :)
  Oni mieli takiego go¶cia z w±sikiem, a jak znam życie, nawet jakby
Niemcy chcieli, nie dało się nie zachować "ci±gło¶ci prawnej" państwa
(choćby to że okupanci by nie pozwolili z powodu ewentualnych roszczeń
odszkodowawczych), więc niewykluczone, że "nieoznakowani" w .de RÓWNIEŻ
pozostali przez "nieskre¶lenie".
  Tylko wygenerowane dekadę wcze¶niej niż PRL ;)
  Zreszt±, który rz±d nie miał "nieoznakowanej policji".

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-10-07 20:12:45
Autor: John Kołalsky
nieoznakowani

Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl>

 Zreszt±, który rz±d nie miał "nieoznakowanej policji".

Rosyjski :-)

Data: 2014-10-07 09:07:44
Autor: masti
nieoznakowani

<smolik@stanpol.com.pl> wrote:

[...]

wideo to nie ale zdjęcia jak najbardziej
https://pl.wikipedia.org/wiki/Traffipax

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysoko¶ci? -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2014-10-05 10:44:08
Autor: Trybun
nieoznakowani
[...]

Owszem, było w kodeksie drogowym to juz za PRLu, tylko że wtedy czysto teoretycznie, czyli gdyby zachodziła ważna potrzeba, a teraz to normalna codzienna praktyka.
Od pocz±tku lat 80tych mam prawko i ani razu nie zatrzymywał mnie milicjant z cywilnego auta, a co tu mówić o ukaraniu mandatem.

Data: 2014-10-07 03:29:14
Autor: Gotfryd Smolik news
nieoznakowani
On Sun, 5 Oct 2014, Trybun wrote:

Owszem, było w kodeksie drogowym to juz za PRLu,
tylko że wtedy czysto teoretycznie, [...]
a teraz to normalna codzienna praktyka.

  Ba, to chyba "zwykły tryb" rz±dowy, niestety :(

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-10-07 14:05:31
Autor: Trybun
nieoznakowani
[...]

Można odnie¶ć wrażenie że ówczesne władze były mało przyjazne obywatelowi, jednak te dzisiejsze s± obywatelowi wręcz wrogie.

Data: 2014-10-04 23:25:41
Autor: Witolko
nieoznakowani
Użytkownik "Trybun" <Ilich@jahu.com> napisał w wiadomości news:542fccf3$0$16747$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Który artykuł to reguluje, tego lizaka ?

Data: 2014-10-05 10:45:16
Autor: Trybun
nieoznakowani
W dniu 2014-10-04 23:25, Witolko pisze:
Użytkownik "Trybun" <Ilich@jahu.com> napisał w wiadomości news:542fccf3$0$16747$65785112news.neostrada.pl...
W ogóle ten kto to wymyślił tych nieoznakowanych 'stróżów prawa"
powinien dostać porządnego kopa w d*ę, ci co to zatwierdzili po dwa
kopniaki. Musisz stanąć pod groźbą kary bo byle chłystek w cywilnych
machnie lizakiem.
Który artykuł to reguluje, tego lizaka ?

Kodeks o ruchu drogowym. Punkt o kontroli pojazdĂłw i kierowcĂłw.

Data: 2014-10-05 12:41:14
Autor: Witolko
nieoznakowani
Użytkownik "Trybun" <Ilich@jahu.com> napisał w wiadomości news:5431050a$0$3168$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Pytalem o nr artykułu. Nie pytałem o przypuszczenia.

Data: 2014-10-05 13:13:01
Autor: Trybun
nieoznakowani
W dniu 2014-10-05 12:41, Witolko pisze:

Kodeks o ruchu drogowym. Punkt o kontroli pojazdĂłw i kierowcĂłw.
Pytalem o nr artykułu. Nie pytałem o przypuszczenia.

Najprosciej sobie poszukaj skoro nie wiesz, i skÄ…d/z czego ta mowa o przypuszczaniu?

Data: 2014-10-07 15:58:55
Autor: Gotfryd Smolik news
nieoznakowani
On Sun, 5 Oct 2014, Trybun wrote:

W dniu 2014-10-04 23:25, Witolko pisze:
Który artykuł to reguluje, tego lizaka ?

Kodeks o ruchu drogowym. Punkt o kontroli pojazdów i kierowców.

  Nie przesadzaj.
  Tam jest tylko "delegacja ustawowa" (art.131, "minister...okre¶li")
oraz lista uprawnień do ograniczania wolno¶ci konstytucyjnej
(tego nie wolno robić rozporz±dzeniem - patrz moje zastrzeżenie
co do rozporz±dzenia o znakach drogowych, minister może okre¶lić
*jak* egzekwować ograniczenia, ale nie ma prawa do okre¶lania
*jakie* ograniczenia nakłada się na kierowców).

  Przepis:

http://www.nettax.pl/dzienniki/du/2008/132/poz.841.htm
+++
§ 2.
1. Policjant umundurowany w warunkach dostatecznej widoczności
  podaje sygnały tarczą do zatrzymywania pojazdów lub ręką,
  a w warunkach niedostatecznej widoczności - latarką [...]
2. Policjant nieumundurowany jest uprawniony do zatrzymania
  kierującego pojazdem wyłącznie na obszarze zabudowanym.
3. Policjant nieumundurowany w warunkach dostatecznej widoczności
  podaje sygnały tarczą do zatrzymywania pojazdów, a w warunkach
  niedostatecznej widoczności - latarką [...]
-- -
  Akt prawny w nagłówku strony ;)
<standardowo wniosek o niekrzyczenie o "krzaczki", cut&paste
między różnymi stronami kodowymi>

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-10-07 22:14:00
Autor: Trybun
nieoznakowani
[...]

I tu nic sie nie zmianiło od starych komuszych czasów. I nie to mnie wk*ia, a idiotyczne machanie lizakiem z pędz±cego obok cywilnego auta nakazuj±ce zatrzymanie się. Jak ja cywil mam się obronić przed potencjaln± napa¶ci± bandziorów gdy te osły mnie całkowicie ubezwłasnowolniaj±? Nie tylko to że nie mogę posiadać skutecznej do obrony broni, ale jeszcze muszę się każdej łajzie machaj±cej lizaczkiem zatrzymać...

Data: 2014-10-08 11:48:41
Autor: Gotfryd Smolik news
nieoznakowani
On Tue, 7 Oct 2014, Trybun wrote:

I tu nic sie nie zmianiło od starych komuszych czasów. I nie to mnie wk*ia,

  Wiem, wiem, ja tylko prostowałem tezę, jakoby przepis "był w PoRD" :)
  Co do meritum nie sposób się nie zgodzić.

pzdr, Gotfryd

Data: 2014-10-09 12:59:36
Autor: Witolko
nieoznakowani
Użytkownik "Trybun" <Ilich@jahu.com> napisał w wiadomo¶ci

ale jeszcze muszę się każdej łajzie machaj±cej lizaczkiem zatrzymać...

Nie, nie musisz się zatrzymać gdy każdy policjant macha lizakiem.
Jest wyjątek. W tym wątku był podany opis rozporządzenia.

Data: 2014-10-09 15:08:47
Autor: Trybun
nieoznakowani
W dniu 2014-10-09 12:59, Witolko pisze:
[...]

Nawet sobie nie chcę wyobrażać konsekwencji takiego niezatrzymania..

Data: 2014-10-06 09:12:39
Autor: masti
nieoznakowani
Witolko wrote:

Użytkownik "Trybun" <Ilich@jahu.com> napisał w wiadomo¶ci news:542fccf3$0$16747$65785112news.neostrada.pl...

W ogóle ten kto to wymy¶lił tych nieoznakowanych 'stróżów prawa" powinien dostać porz±dnego kopa w d*ę, ci co to zatwierdzili po dwa kopniaki. Musisz stan±ć pod groĽb± kary bo byle chłystek w cywilnych  machnie lizakiem.

Który artykuł to reguluje, tego lizaka ?

<http://www.infor.pl/prawo/prawo-karne/policja/217561,Kontrola-ruchu-drogowego-przez-Policje.html>

Data: 2014-10-07 16:09:42
Autor: anacron
nieoznakowani
W dniu 04.10.2014 o 12:33, Trybun pisze:
[...]

Nie wiem, mnie jakoĹ› w DE nigdy nie zatrzymali mnie, a w Polsce
notorycznie siÄ™ czepiajÄ…, aczkolwiek ostatnio "A to Pan..." i puszczajÄ….
:) To nie jest kwestia istnienia lub nie nieoznakowanych patroli, a
mentalności Policjantów. Odnoszę wrażenie, że w DE, aby zatrzymali za
prędkość, to trzeba naprawdę przegiąć, bo na takie +20 do ograniczenia,
to oni nie marnują czasu, za to wielokrotnie widziałem, jak pojawiali
się, gdy podwójna ciągła została przekroczona lub ktoś na czerwonym
poszedł. Jeszcze inne kwestia, że w DE te ograniczenia jakoś tak
bardziej z głową poustawiane, a nie jak w PL, gdzie jedna - często
opuszczona - chałupa i 2 Ha lasu i już 50.

--
anacron

Data: 2014-10-07 14:12:09
Autor: AZ
nieoznakowani
On 2014-10-07, anacron <anacron@anacron.pl> wrote:

aczkolwiek ostatnio "A to Pan..." i puszczajÄ….

Ze lzami w oczach czy bez?

--
Artur
ZZR 1200