niepiśmienna niższa kultura bankowości

Data: 2019-06-06 14:47:42
Autor: J.F.
niepiśmienna niższa kultura bankowości

A propos kultury bankowosci.

Znow mam powtorke z rozrywki - zlecilem przelew wiekszej kwoty, ...  i nic.
Ani przelewu, ani telefonu.

No ... akurat zadzwonili. przelew zlecony wczoraj, a teraz juz po 14-tej ... pewnie wyjdzie jutro.

I ciekaw jestem, czy sami by zadzwonili, bo akurat moja kolej,
czy moj drugi przelew ich pospieszyl, bo w miedzyczasie zdazylem zlecic ponownie :-)

A nie, musze lekko przeprosic - o 10:45 wyslali SMS o wstrzymaniu, z prosba o telefon ...

J.

niepiśmienna niższa kultura bankowości