nieplanowane opóźnienia w dostarczaniu smsów

Data: 2010-07-04 21:16:36
Autor: killer-of-god
nieplanowane opóźnienia w dostarczaniu smsów
Hej.
Zadaję to pytanie nie tylko z czystej ciekawości gdyrz zdarza się to
dosyć często u mnie, a jest bardzo denerwujące. Czym spowodowana być
może sytuacja, w której w telefonie (nokia n82) wszystko jest
skonfigurowane jak trzeba, jest zasięg (plus),, a wiadomości
dochodzą nawet po 20 minutach od wysłania. W klasycznej formie
wygląda to tak, że co jakiś czas przy próbie wysłania smsa nie
dostaję potwierdzenia dostarczenia i chcąc sprawdzić czy sms wyszedł
zerkam do skrzynki nadawczej, a tam tkwi sobie wysyłana wiadomość,
tyle, że ze statusem sugerującym próbę wysłania o jakiejś tam
godzinie. Najczęściej są to dwie minuty od wciśnięcia wyślij. Po
nadejściu zapowiadanej próby wiadomość zmienia status na wysyłana,
po czym znowu informacja, że będzie kolejna próba i może tak długo,
zwykle po kilku minutach sms znika ze skrzynki nadawczej, a ja w
raportach widzę potwierdzenie dostarczenia. Często pomaga też ręczne
zmuszenie telefonu do podjęcia próby wysłania przy pomocy
odpowiedniej komendy w menu. Co to być może?
Pozdrawiam.

nieplanowane opóźnienia w dostarczaniu smsów