niepokojące odgłosy ramy Author

Data: 2010-10-29 13:37:40
Autor: scooby
niepokojące odgłosy ramy Author

Czytałem i słuchałem wielu opinii, że Visiony są miękkie i gną się na
boki podczas przyspieszania. Nie przeszkadzało mi to specjalnie do póki
nie usłyszałem charakterystycznego cykania/skrzypienia w okolicach
główki ramy

zdaje się że ten model tak ma, ja swoje długie śledztwo musiałem odłożyć ad acta i się przyzwyczaić; na początku pomagało smarowanie czymś sztycy, ale teraz to już mu wszystko jedno i trzaska sobie w najlepsze :/

pzdr, scby

Data: 2010-10-30 02:51:20
Autor: Marek
niepokojące odgłosy ramy Author
Rama z zasady jest dobrym przewodnikiem i wzmacniaczem dźwięku. Dźwięk
dobiega czasem pozornie z innego niż rzeczywiste źródła. W poprzedniej
ramie (też przypadkiem Author Vision) przyczyną takiego tykania
(współgrającego z kadencją) okazał się jakiś twardy paproch między
ramą a hakiem przerzutki. Gdyby nie przypadek, w życiu bym na to nie
wpadł. Nie sądziłem, że tam mogą działać tak znacząco jakiekolwiek
siły związane z pedałowaniem.

--
Marek

niepokojące odgłosy ramy Author