niepoprawny politycznie pisarz

Data: 2010-01-18 01:22:54
Autor: zeusx
niepoprawny politycznie pisarz

"Postać Pawła Tarnowskiego dla mnie reprezentuje ukrzyżowanie polskich katolików. Byliście podczas wojny razem z Żydami celem nazistów, a po wojnie sowieckiego totalitaryzmu. Jesteście wybitnymi ludźmi o bogatej wierze i kulturze, z nieprzeciętną historią odwagi i wytrwania w duchowej tożsamości. Paweł reprezentuje pokornego, dobrego człowieka, który doświadcza wielu pokus, zmagań, słabości, grzechów.
Michael D. O'Brien (ur. 1948 w Ottawie): mieszka w Ontario, jest autorem bestsellerowych powieści, tłumaczonych na inne języki, w tym polski, m.in. "Eliasz. Czas Apokalipsy", "Dom Sophii", "Dziennik zarazy". \
http://fronda.pl/news/czytaj/o_brien_wywiad
zx