nieprawdziwy opis towaru pomimo informacji wysyłanej do sklepu

Data: 2013-04-12 22:11:10
Autor: ww
nieprawdziwy opis towaru pomimo informacji wysyłanej do sklepu
Witam.

Znalazłem na allegro pewne urządzenie. Zainteresowała mnie informacja
dotycząca pewnej cechy tego urządzenia która znacznie podwyższałaby jego
wartość. Informacja ta jednak nie jest prawdziwa o czym poinformowałem
sprzedawce. On nie zrobił z tym nic i dalej w opisie jest nieprawda. Oczywiście
wiadomość przeczytał bo coś tam nawet odpisał.

Czy to nie podchodzi pod próbę oszustwa ?

nieprawdziwy opis towaru pomimo informacji wysyłanej do sklepu