nieprawomocnie skazanego za pedofilie

Data: 2019-12-04 17:10:26
Autor: A. Filip
nieprawomocnie skazanego za pedofilie
https://www.tvn24.pl/lubin-ksiadz-najpierw-skazany-na-pol-roku-wiezienia-za-pedofilie-teraz-uniewinniony,990504,s.html
Ksiądz był oskarżony o pedofilię. Najpierw sąd skazał go na pół roku
więzienia, teraz uniewinnił
; 04 grudnia 2019, 13:41 ;

Ksiądz salezjanin był oskarżony o molestowanie 13-letniej
dziewczynki. Sąd pierwszej instancji skazał go na sześć miesięcy
pozbawienia wolności. Od wyroku odwołali się prokuratura i obrońca
mężczyzny. Sąd przychylił się do apelacji obrony i uniewinnił
duchownego. *Wyrok jest prawomocny* . [...]
Nie wiadomo, jak sąd ją uzasadnił, bo proces odwoławczy był
niejawny. [...]

--
A. Filip

Data: 2019-12-04 18:51:03
Autor: z
Najsztuba uniewinnili, Durczoka uniewinnią to i kapłanowi należy się ;-)

Data: 2019-12-04 19:50:16
Autor: u2
W dniu 04.12.2019 o 18:51, z pisze:
Najsztuba uniewinnili, Durczoka uniewinnią to i kapłanowi należy się

ale Romka P. nadal w USA nie uniewinnili ?

Data: 2019-12-04 20:19:31
Autor: J.F.
Sąd śmiał prawomocnie uniewinnić księdza nieprawomocnie skazanego za pedofilie
Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5de7ffe8$0$17353$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 04.12.2019 o 18:51, z pisze:
Najsztuba uniewinnili, Durczoka uniewinnią to i kapłanowi należy się
ale Romka P. nadal w USA nie uniewinnili ?

Chyba sie nie da w ich systemie prawnym.

Nie skazali, to nie mozna uniewinnic :-)

Musialby przyjechac, to by mu zrobili proces ... a wynik nieznany. Uniewinnia, albo skaza.

A patrzac na publike ... raczej skaza. To nie ma co ryzykowac :-)

Chyba, ze go Ziobro sam do USA dostarczy ...

J.

Data: 2019-12-04 20:37:45
Autor: u2
W dniu 04.12.2019 o 20:19, J.F. pisze:
Chyba, ze go Ziobro sam do USA dostarczy

czyli jest szansa, że jednak skażą tego pedofila ?

Data: 2019-12-04 20:52:09
Autor: J.F.
Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5de80b08$0$557$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 04.12.2019 o 20:19, J.F. pisze:
Chyba, ze go Ziobro sam do USA dostarczy

czyli jest szansa, że jednak skażą tego pedofila ?

Raczej mala. Ziobro moze by i chcial, ale boi sie :-)

A czy pedofila ... ta dziewczyna to na ile lat wygladala, a ile mowila ze ma ?

https://wyborcza.pl/1,75410,7083570,Samantha_Geimer___ofiara_Polanskiego_z_1977_roku.html

Ale to wyborcza, to ile w tym prawdy ?

J.

Data: 2019-12-04 21:19:28
Autor: u2
W dniu 04.12.2019 o 20:52, J.F. pisze:
czyli jest szansa, że jednak skażą tego pedofila ?

Raczej mala. Ziobro moze by i chcial, ale boi sie

ale ale Romek P. omal nie został oddany w ręce sprawiedliwości w Szwajcarii, wystarczy że wiatr się zmieni i znowu jakiś kraj zechce go wydać

Data: 2019-12-04 21:42:03
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Roman P. jest obywatelem Francji.  Jako absolutne minimum wystarczy mu
że Francja go (dalej) nie wyda Kalifornii/USA.  Listę dodatkowych krajów
które może bezpiecznie odwiedzać zawsze może skrócić choćby nawet do zera.

Ja się "trochę" dziwie że (z tego co wiem) prokuratura Kalifornii nie
wysyła mu regularnie wezwań do stawienia się przed sądem także za
niestawiania się przed sądem.  Roman P. się nie stawi ale "świeży" powód
do wniosków o ekstradycje będzie.  Taki "prawny smar" do przełożenia
prawa USA na prawo innych krajów (europejskich).

--
A. Filip

Data: 2019-12-04 22:17:17
Autor: u2
W dniu 04.12.2019 o 21:42, A. Filip pisze:
[...]

czyli są równi i równiejsi ? celebrytów i cyklistów nie można skazać ? ale na księży trzeba prowadzić nagonkę ?

Data: 2019-12-05 17:32:22
Autor: J.F.
Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5de8225d$0$544$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Niech sp* do Francji.

J.

Data: 2019-12-05 17:45:07
Autor: u2
W dniu 05.12.2019 o 17:32, J.F. pisze:
[...]

tam ich twój Romek P. przytuli ?

Data: 2019-12-05 19:31:00
Autor: J.F.
Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5de93412$0$17362$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Tam niech zadbaja o siebie.

Tylko ze Francja kraj niby katolicki, a rzad ksiezom nie chce placic :-)

Zawsze moga filmy robic. Byle nie pedofilskie, bo to i we Francji karalne

J.

Data: 2019-12-05 19:51:54
Autor: u2
W dniu 05.12.2019 o 19:31, J.F. pisze:
Niech sp* do Francji.

tam ich twój Romek P. przytuli ?

Tam niech zadbaja o siebie.

to nie ma to tamto, sam sp*

Data: 2019-12-04 22:37:11
Autor: Marcin Debowski
On 2019-12-04, A. Filip <anfi@pseudonim.pl> wrote:
[...]

Zbyt grubymi nićmi szyte. Raz, że narażałoby reputację prokuratury, a dwa ekstradycja nie jest w końcu automatyczna i pewnie nikt by tego nie przyklepał. Musieliby znaleźć coś bardzo konkretnego.

--
Marcin

Data: 2019-12-05 17:34:37
Autor: J.F.
Użytkownik "A. Filip"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:anfi+tbijuehlef-jc43@wp.eu...
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

A w dodatku ma juz 84 lata i wcale niekoniecznie chce mu sie z domu wyjezdzac.

A adres zna ? :-)

J.

Data: 2019-12-05 17:46:08
Autor: u2
W dniu 05.12.2019 o 17:34, J.F. pisze:
A w dodatku ma juz 84 lata i wcale niekoniecznie chce mu sie z domu wyjezdzac.

ale do Łodzi to jednak chciał, tylko go tam ktoś nie chciał ?

Data: 2019-12-04 23:20:07
Autor: Animka
W dniu 2019-12-04 o 20:52, J.F. pisze:
[...]

Nie rozumiem co to za matka, która wysyła swoje dziecko na balangę do chłopów...i jeszcze ta dziewczyna się kąpie w basenie. W domu nie mogła sie wykąać, tylko tam musiała wystawiać swoje wdzięki?
Tak czy siak Polański nie powinien jej tknąć. Taki stary, a taki zboczeniec. Miał tyle bab, to jeszcze dziecko upił i zgwałcił.

--
animka

Data: 2019-12-05 06:53:51
Autor: u2
W dniu 04.12.2019 o 23:20, Animka pisze:
[...]

i to prawdopodobnie niejedno, ale wielkiemu artyście wolno więcej:)

Data: 2019-12-05 10:18:06
Autor: ąćęłńóśźż
Sąd śmiał prawomocnie uniewinnić księdza nieprawomocnie skazanego za pedofilie
Wtedy był młody.

-- -- -
Taki stary

Data: 2019-12-05 10:37:16
Autor: A. Filip
Polański w 1978 "emigrował z USA" :-) [wikipedia-pl]
ąćęłńóśźż <a@e.pl> pisze:
Taki stary

Wtedy był młody.

Rajmund Roman Thierry Polański [wikipedia-en] vel. Raymond Thierry
Liebling [wikipedia-pl] miał 1978 (wielka ucieczka z USA) 45 lat.
Ani stary, ani młody IMHO.

BTW Dlaczego w polskiej wikipedii "ucieczka przed wymiarem
sprawiedliwości (sądem) Kalifornii/USA" nazywa się "emigracją z USA"?
Żart bezczelnością jest tak prześwietny że tylko boki zrywać IMHO :-)

<złośliwość> Jak w duchu tych słów wikipedii-pl o Polańskim należy
interpretować w wikipedii zwroty o emigracji do Izraela? </złośliwość>

--
A. Filip

Data: 2019-12-05 12:43:48
Autor: u2
W dniu 05.12.2019 o 10:18, ąćęłńóśźż pisze:
Wtedy był młody.

-- -- -
Taki stary

nie taki młody, po 40-tce:)

Data: 2019-12-05 12:32:29
Autor: J.F.
Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qs9bm0$ttn$1@news.icm.edu.pl...
[...]

Widac wie, ze kariere lepiej zrobic za mlodu :-)

i jeszcze ta dziewczyna się kąpie w basenie. W domu nie mogła sie wykąać, tylko tam musiała wystawiać swoje wdzięki?

No, basen sluzy do kapieli, a jak jest goraco, to sie korzysta.
A u siebie w domu moze nie miala basenu, bo mama za pozno zaczela kariere :-)

Tak czy siak Polański nie powinien jej tknąć. Taki stary, a taki zboczeniec. Miał tyle bab, to jeszcze dziecko upił i zgwałcił.

Ale jesli nie wiedzial ze "dziecko" ?
Mloda, ladna dziewczyna, to co sie dziwic, ze chlop wino otwiera.
A moze jeszcze "sztywna na planie" i trzeba modelke rozluznic.

Co tam bylo dalej to nie wiem, bardzo sie opierala czy wcale nie,
ale po prostu amerykanskie prawo traktuje seks z "dziecmi" jako gwalt, stad taki zarzut.

U nas jest inny przepis, bardziej oddajacy istote sprawy.

J.

Data: 2019-12-05 12:46:39
Autor: u2
W dniu 05.12.2019 o 12:32, J.F. pisze:
Tak czy siak Polański nie powinien jej tknąć. Taki stary, a taki zboczeniec. Miał tyle bab, to jeszcze dziecko upił i zgwałcił.

Ale jesli nie wiedzial ze "dziecko" ?

udajesz durnia większego niż jesteś

Data: 2019-12-05 16:50:29
Autor: J.F.
Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5de8ee1e$0$17350$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

hej - dzieci nie maja wieku wypisanego na czole.
A 13-latka moze wygladac calkiem dorosle.

https://kultura.onet.pl/film/wiadomosci/samantha-geimer-nie-chce-byc-tylko-ofiara-polanskiego/tn87bet

Niewiele z tego wynika, na zdjecie sie chyba w ogole nie ma co patrzec .... ale Vogue szukal 13-latek do zdjec ?

J.

Data: 2019-12-05 16:56:52
Autor: u2
W dniu 05.12.2019 o 16:50, J.F. pisze:
udajesz durnia większego niż jesteś

hej - dzieci nie maja wieku wypisanego na czole.
A 13-latka moze wygladac calkiem dorosle.

oglądałeś Pewnego razu w Hollywood Tarantino ? tam aktor podwożący cizię autostopem, która mu lezie do rozporka pyta się ile ty masz lat dziecino:)

Data: 2019-12-05 17:00:46
Autor: J.F.
Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5de928c3$0$550$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Moze sie naogladal ... wiadomosci :-)

No ale co cizia odpowie - 13 czy 17 ?

J.

Data: 2019-12-05 17:16:57
Autor: u2
W dniu 05.12.2019 o 17:00, J.F. pisze:
No ale co cizia odpowie - 13 czy 17 ?

obejrzyj film, wtedy się dowiesz:)

Data: 2019-12-05 12:50:52
Autor: A. Filip
nieprawomocnie skazanego za pedofilie
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:
[...]
[...]

AFAIR: Sam Polański w plea bargain zeznał (przyjął linie obrony) że
"był przekonany że (13 latka) miała 16 lat".  Nawet wtedy stosunek
pozostawałby nielegalny w stanie Kalifornia ale ze słabszego paragrafu.
Zarzuty zatwierdzone przez wielką ławę przysięgłych zawierają
zarzut zwykłego gwałtu (choć bez użycia oczywistej przemocy fizycznej)
a nie tylko "stosunek z nieletnia".  Skoro plea bargain nie zostało
domknięte z winy Polańskiego (który "wyemigrował" z USA) to kluczowe są
zarzuty prokuratury zatwierdzone przez wielką ławę przysięgłych.

https://en.wikipedia.org/wiki/Roman_Polanski_sexual_abuse_case
* Rape by use of drugs
* Perversion
* Sodomy
* Lewd and lascivious act upon a child under fourteen
* Furnishing a controlled substance to a minor[9]

--
A. Filip

Data: 2019-12-05 13:35:26
Autor: u2
W dniu 05.12.2019 o 12:50, A. Filip pisze:
AFAIR: Sam Polański w plea bargain zeznał (przyjął linie obrony) że
"był przekonany że (13 latka) miała 16 lat".  Nawet wtedy stosunek
pozostawałby nielegalny w stanie Kalifornia ale ze słabszego paragrafu.

napisz o kolejnych osobach, które twierdzą, że wasz wielki artysta je zgwałcił

Data: 2019-12-05 16:01:19
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Polański ma inne sprawy karne o gwałt "w toku"?

To jakim Polański "wydaje się być" człowiekiem to co innego niż prawna
odpowiedzialność karna, niestety.  Odpowiedzialność "przemysłu
filmowego" za dziesięciolecia seksualnego wykorzystywania "marzących o
filmowej karierze" to jeszcze co innego.

--
A. Filip

Data: 2019-12-05 16:08:14
Autor: u2
W dniu 05.12.2019 o 16:01, A. Filip pisze:
Polański ma inne sprawy karne o gwałt "w toku"?

bronisz swojego ziomala jak Neumann, k..., niepodległości:)

Data: 2019-12-05 16:31:54
Autor: J.F.
Użytkownik "A. Filip"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:anfi+mr4ahmxg6f-jc54@wp.eu...
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Sprawy to nie, ale publiczne oskarzenia sie pojawiaja.
Tylko jak zwykle - po 40 latach ...

Otoz to.

J.

Data: 2019-12-05 16:37:32
Autor: u2
W dniu 05.12.2019 o 16:31, J.F. pisze:
Polański ma inne sprawy karne o gwałt "w toku"?

Sprawy to nie, ale publiczne oskarzenia sie pojawiaja.
Tylko jak zwykle - po 40 latach ...

a czym to się różni od oskarżeń po latach nie tak wielkich artystów ?

Data: 2019-12-05 17:01:56
Autor: J.F.
Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5de9243b$0$17359$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

W zasadzie niczym. Chyba, ze duze pieniadze sa w tle ...

J.

Data: 2019-12-05 17:20:12
Autor: u2
W dniu 05.12.2019 o 17:01, J.F. pisze:
[...]

nie ściemniaj, jakiś podrzędny ksiądz oskarżony o gwałt jest skazany i kibluje, a sąd z powództwa cywilnego przyznaje milion dla gwałconej z funduszu wiernych

a taki wielki artysta Romek P. ścigany przez wiele dekad przez faszystoskie antysemickie hamerykańskie sądy, nadal na wolności i nie płaci swoim ofiarom złamanego centa

Data: 2019-12-05 17:27:39
Autor: J.F.
Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup W dniu 05.12.2019 o 16:31, J.F. pisze:
[...]

Jesli kibluje, to raczej nie bylo to po 40 latach, bo u nas sie przedawnia.
Czyli przyjmijmy, ze sprawa jakos tam dobrze udowodniona ...

a sąd z powództwa cywilnego przyznaje milion dla gwałconej z funduszu wiernych

I tym razem po 40 latach ...

a taki wielki artysta Romek P. ścigany przez wiele dekad przez faszystoskie antysemickie hamerykańskie sądy, nadal na wolności i nie

Bo uciekl. A jakby nie uciekl ... niby byla ugoda i swoje 42 dni odsiedzial.

płaci swoim ofiarom złamanego centa

Placi, nie placi ... nie wiadomo
https://wiadomosci.wp.pl/polanski-zgodzil-sie-15-lat-temu-wyplacic-odszkodowanie-6037430851761281a

J.

Data: 2019-12-05 17:42:37
Autor: u2
W dniu 05.12.2019 o 17:27, J.F. pisze:
a taki wielki artysta Romek P. ścigany przez wiele dekad przez faszystoskie antysemickie hamerykańskie sądy, nadal na wolności i nie

Bo uciekl. A jakby nie uciekl ... niby byla ugoda i swoje 42 dni odsiedzial.

to co by się stało ? może by się zgłosiły kolejne ofiary wielkiego artysty, choć małego wzrostem ? a nie po 40 latach ? którym bardzo wielki artysta, choć mały wzrostem, musiałby wypłacić kolejne odszkodowania ? a tak nie wypłacił ani złamanego cenciaka:)

Data: 2019-12-05 19:32:34
Autor: J.F.
Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5de9337c$0$17362$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

to co by się stało ?

Nie czytasz ? Nie byl pewny czy sedzia bedzie te ugode respektowal, i moglo sie zmienic na 42 lata ... tez bys uciekl.

J.

Data: 2019-12-05 19:54:06
Autor: u2

Data: 2019-12-05 17:59:48
Autor: ąćęłńóśźż
Sąd śmiał prawomocnie uniewinnić księdza nieprawomocnie skazanego za pedofilie
Po co się rozpisywać, wystarczy jedno słowo fellatio.
W niektórych stanach to karalne nawet z mężem (czy z żoną - skazują obydwoje??).

-- -- -

Data: 2019-12-05 18:41:10
Autor: Animka
W dniu 2019-12-05 o 12:32, J.F. pisze:
[...]

Nie czytałam dawniej o tym co pod tym linkiem.Teraz się okazuje, że dawał jej narkotyki, wino i razem się kąpali w basenie. Jakby była mądra to by szybko zwiewała do mamusi. Tylko, że może ona wtedy nie wiedziała co to natkotyki.

Nie rozumiem co to za matka, która wysyła swoje dziecko na balangę do chłopów...

Widac wie, ze kariere lepiej zrobic za mlodu :-)

No i żadnej kariery nie zrobiła. Po prostu perfidnie ją ten obleśny typ wykorzystał.

[...]

Nic nie pisali o matce i np. ja nie wiem kim jest jej matka.

Tak czy siak Polański nie powinien jej tknąć. Taki stary, a taki zboczeniec. Miał tyle bab, to jeszcze dziecko upił i zgwałcił.

Ale jesli nie wiedzial ze "dziecko" ?

Skoro robił jej zdjęcia do gazety to jakąś umowę powinien z nią, raczej z jej mamusią podpisać.( a w umowie dane osobowe modelki).

Mloda, ladna dziewczyna, to co sie dziwic, ze chlop wino otwiera.
A moze jeszcze "sztywna na planie" i trzeba modelke rozluznic.

Zaplanował to sobie i wykonał z premedytacją. Dziewczyna - dziecko widać była nie przygotowana, nieświadoma tego co będzie dalej.

Co tam bylo dalej to nie wiem, bardzo sie opierala czy wcale nie,

Pewnie była bezwładna po tych narkotykach z winem.

ale po prostu amerykanskie prawo traktuje seks z "dziecmi" jako gwalt, stad taki zarzut.

U nas jest inny przepis, bardziej oddajacy istote sprawy.

Chyba taki sam jest przepis w Polsce.

--
animka

Data: 2019-12-05 19:59:35
Autor: J.F.
Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qsbfgg$nag$1@news.icm.edu.pl...
[...]

Basen to cos zlego ?

Ale tez masz na poczatku
"Twierdziła, że jest pełnoletnia i tak też wyglądała co potwerdziła policja.
Wielu osobom pokazywała nawet sfałszowane prawo jazdy.
Przed Polańskim była w związkach z innymi mężczyznami z tego środowiska.
Jej matka nie była przeciwna - liczyła na karierę córki"

Ale ile w tym prawdy .. kto wie.
A moze gdzies dostepne oficjalne protokoly ?

Jakby była mądra to by szybko zwiewała do mamusi.

A to akurat moglo byc trudne - USA bywaja duze, a komunikacja miejska nie zawsze jest.

No dobra - atrakcyjna dziewczyna szybko zlapie stopa :-)

[...]

Pisza ze aktorka i modelka.
Raczej mala znana.

Taa ... sam by nie/chetnie wskoczyla komus do łózka za dobry kontrakt, czy wlasnie nie wskoczyla ... i zostala malo znana.

[...]

A cholera wie, jakie w USA zwyczaje.

ale po prostu amerykanskie prawo traktuje seks z "dziecmi" jako gwalt, stad taki zarzut.
U nas jest inny przepis, bardziej oddajacy istote sprawy.

Chyba taki sam jest przepis w Polsce.

Karalny jest, ale "gwałtem" sie tego nie nazywa.

J.

Data: 2019-12-06 15:42:47
Autor: Animka
W dniu 2019-12-05 o 19:59, J.F. pisze:

Nie czytałam dawniej o tym co pod tym linkiem.Teraz się okazuje, że dawał jej narkotyki, wino i razem się kąpali w basenie.

Basen to cos zlego ?

Nie, ale nie se starymi alfonsami.

Ale tez masz na poczatku
"Twierdziła, że jest pełnoletnia i tak też wyglądała co potwerdziła policja.
Wielu osobom pokazywała nawet sfałszowane prawo jazdy.

Patrzyłam tak sobie na zdjęcie tej 13-tolatki i pomyślałam: jaka ona jest brzydka.
Teraz chyba po operacjach plastycznych na zdjęciu z wystawionymi pazurkami odmłodzona i ładniejsza.

Przed Polańskim była w związkach z innymi mężczyznami z tego środowiska.
Jej matka nie była przeciwna - liczyła na karierę córki"

A ja myślałam, że ona była dziewicą. To pies ją ganiał. Już się na jej temat nie wypowiem.

Ale ile w tym prawdy .. kto wie.
A moze gdzies dostepne oficjalne protokoly ?

Tyle w Polsce mamy problemów, więc lepiej dać sobie spokój z nimi.

Jakby była mądra to by szybko zwiewała do mamusi.

A to akurat moglo byc trudne - USA bywaja duze, a komunikacja miejska nie zawsze jest.

Zawsze by ją ktoś podwiózł na komisariat jakby na ilicy krzyczała help.

No dobra - atrakcyjna dziewczyna szybko zlapie stopa :-)

Jak lubi ryzykować.

Pisza ze aktorka i modelka.
Raczej mala znana.

Taa ... sam by nie/chetnie wskoczyla komus do łózka za dobry kontrakt, czy wlasnie nie wskoczyla ... i zostala malo znana.

Skoro znała tych aktorów i reżyserów to jakieś tam "chody" miała ;-)

Tak czy siak Polański nie powinien jej tknąć. Taki stary, a taki zboczeniec. Miał tyle bab, to jeszcze dziecko upił i zgwałcił.

Ale jesli nie wiedzial ze "dziecko" ?

Nażarl się narkotyków to nawet krowy by nie rozróżnił.
A tu w Polce włażą mu w d.... i jeszcze statuetki dają. Żaden jego film mi się nie podobał.

[...]

To chyba zależy od tego co sędzia sobie pomyśli.

--
animka

Data: 2019-12-06 15:57:48
Autor: J.F.
Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:qsdpe1$6i2$1@news.icm.edu.pl...
[...]

Idziesz na publiczny basen i patrzysz kto w kolejce stoi ?

Ale tu sytuacja inna - to widac taka branza, ze mlode dziewczyny taplaja sie w basenie, a dookola stare alfonsy :-)

[...]

Tez mi sie tak wydawalo ... ale brzydkiej by chyba nie fotografowal :-)
Moze to inne zdjecia.
Te zrobione przez P. sie chyba nie zachowaly, czy nie upublicznily ...

Jakby była mądra to by szybko zwiewała do mamusi.
A to akurat moglo byc trudne - USA bywaja duze, a komunikacja miejska nie zawsze jest.
Zawsze by ją ktoś podwiózł na komisariat jakby na ilicy krzyczała help.

Dlaczego - bo ktos ją winem poczestował ?
Czy zaprosil do skorzystania z basenu ?
Albo pigulke "rozweselacza" zaoferowal ?

No dobra, w USA to moze nawet przestepstwo podawanie alkoholu nieletniej ... ale wygladala starzej, to by sie na drobnej grzywnie skonczylo :-)

No dobra - atrakcyjna dziewczyna szybko zlapie stopa :-)
Jak lubi ryzykować.

No zaraz - a co proponujesz w poprzednim akapicie ?
Wiec dziewczyna byla do pewnego stopnia na "starego alfonsa" skazana, ale ... jesli tak naprawde sie "obracala" w srodowisku, to chyba tez wiedziala jak wyjsc z imprezy ..

[...]

Ale widac za male, skoro jakies drobne rólki grała :-)
A moze talentu nie miala ...

[...]

Ale nie krowe zgwalcil, wiec widac sie nie nazarl :-)

A tu w Polce włażą mu w d.... i jeszcze statuetki dają. Żaden jego film mi się nie podobał.

A ktore ogladalas ?

[...]

A co ma myslec - jest odpowiedni art w KK, a na gwalt inny.

J.

Data: 2019-12-06 20:24:34
Autor: Animka
W dniu 2019-12-06 o 15:57, J.F. pisze:
[...]

To przecież nie był publiczny basen tylko w domu aktora...no tego... zapomniałam jego nazwisko.
Już dawno nie chodzę na baseny. Nie umiem pływać. Mogłam się tylko potaplać-szczególnie w Powsinie czy w Jez.czerniakowskim. Zresztą kiedyś "g" w wodzie nie pływały.Teraz to i w morzu zaraza.

Ale tu sytuacja inna - to widac taka branza, ze mlode dziewczyny taplaja sie w basenie, a dookola stare alfonsy :-)

LOL

[...]

A czy on jest piękny? Dziewuchy leciały na jego szmal i karierę. No i ta jego obecna żona ładna, młoda. Stoi murem za nim, ale na boku pewnie ma jakichś przydupasów.

Moze to inne zdjecia.
Te zrobione przez P. sie chyba nie zachowaly, czy nie upublicznily ...

Oszukał ją po prostu, że zdjęcia będą do gazety.

[...]

Tak ją widocznie mamusia od niemowlęcia uczyła, że z obcymi picie alkoholu i branie od nich narkotyków nic jej nie będzie zagrażało.

Czy zaprosil do skorzystania z basenu ?
Albo pigulke "rozweselacza" zaoferowal ?

Nie wiem. W Stanach widocznie to było w modzie. Tak jak kiedyś w Polsce palenie papierosów.

No dobra, w USA to moze nawet przestepstwo podawanie alkoholu nieletniej ... ale wygladala starzej, to by sie na drobnej grzywnie skonczylo :-)

Miał przyzwolenie jej mamusi to się nie przejmował niczym.

Wiec dziewczyna byla do pewnego stopnia na "starego alfonsa" skazana, ale ... jesli tak naprawde sie "obracala" w srodowisku, to chyba tez wiedziala jak wyjsc z imprezy ..

Może po prostu chciała tej przygody. Ciort z nią i z tym typem.

Skoro znała tych aktorów i reżyserów to jakieś tam "chody" miała ;-)

Ale widac za male, skoro jakies drobne rólki grała :-)
A moze talentu nie miala ...

Może. Nie kojarzę jej z żadnym filmem.

Nażarl się narkotyków to nawet krowy by nie rozróżnił.

Ale nie krowe zgwalcil, wiec widac sie nie nazarl :-)

Miał zaplanowane. Wiedział wcześniej komu ma robic zdjęcia.

A tu w Polce włażą mu w d.... i jeszcze statuetki dają. Żaden jego film mi się nie podobał.

A ktore ogladalas ?

Tu mnie "złapałeś za język". Oglądałam może ze 2 jego filmy, ale tutułów nie pamiętam.
To chyba zależy od tego co sędzia sobie pomyśli.

A co ma myslec - jest odpowiedni art w KK, a na gwalt inny.

Może się "pomylić" i przestawić paragrafy.

--
animka

Data: 2019-12-06 22:27:45
Autor: u2
W dniu 06.12.2019 o 20:24, Animka pisze:
A czy on jest piękny? Dziewuchy leciały na jego szmal i karierę. No i ta jego obecna żona ładna, młoda. Stoi murem za nim, ale na boku pewnie ma jakichś przydupasów.

ano, animela marzy o miłości idealnej, a tutaj zwykłe pieprzenie z małolatami, obecna żonka Romana P. do młódek jednak już nie należy:)

btw Romek jako niski wzrostem mierzył w wysokie blondie, jak animela wysoka szczupła blondie to ma szanse, ze ją wielki reżyser jeszcze kiedyś przeleci:)

Data: 2019-12-07 20:44:36
Autor: ąćęłńóśźż
Sąd śmiał prawomocnie uniewinnić księdza nieprawomocnie skazanego za pedofilie
Nie masz i zazdrościsz?
Masz tłuczek do mięsa (chłopu poleciłbym młotek lub szpadel)?
Weź wielki zamach i się pie....nij kilka razy w łepek (chłopu poleciłbym w łeb).
Nie zawsze pomaga, ale na pewno nie zaszkodzi.

-- -- -
na boku pewnie ma jakichś przydupasów.

Data: 2019-12-07 00:00:01
Autor: Marcin Debowski
On 2019-12-06, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

https://i1.wp.com/d24fkeqntp1r7r.cloudfront.net/wp-content/uploads/2018/01/31113546/a6f1b-thegirl2.jpg
https://media.vanityfair.com/photos/54ca8d22b8f23e3a03139925/master/w_1011,h_1300,c_limit/image.png
https://i.pinimg.com/originals/06/dc/94/06dc943688706ea2833fe098da023f3b.jpg

Brzydką bym jej absolutnie nie nazwał ale jeśli to mają być jej zdjęcia jako tej wyglądającej na dorosłą 13-latki to Polański albo był emocjonalnym debilem albo powinień bezwarunkowo skończyć w pierdlu.

Ale już to poniżej wygląda, że może być 13. ale i 19.
https://www.washingtonpost.com/resizer/4EsO5GpKEVcUxUvVfEjHSt8D-IE=/767x0/smart/arc-anglerfish-washpost-prod-washpost.s3.amazonaws.com/public/HPK6C55ITM7NLJJAALPSWNA4LU.jpg

--
Marcin

Data: 2019-12-07 16:57:20
Autor: Animka
[...]

Na tym zdjęciu wyszła nawet bardzo ładnie.

--
animka

Data: 2019-12-07 20:11:40
Autor: u2
W dniu 07.12.2019 o 16:57, Animka pisze:
[...]

beznadziejne zdjęcie, ucięta głowa, usta otwarte, nie widać dekoltu:)

Data: 2020-01-19 10:00:00
Autor: Budzik
Sąd śmiał prawomocnie uniewinnić księdza nieprawomocnie skazanego za pedofilie
Użytkownik Animka animka@tonie.ja.wp.pl ...

[...]

A jestes w stanie wyobrazic sobie ze to było ładnych pare lat temu i na pewne sprawy patrzono wtedy odrobine inaczej?

--
Pozdrawia... Budzik
Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

Data: 2020-01-19 11:27:22
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

Jak bzykał ksiądz a nie Wielki Reżyser też?

Ja wiem że wtedy patrzono inaczej.  Tyle że jeśli za sprawy sprzed
dziesięcioleci dotyczące księży/KRK patrzy się przez pryzmat obecnych
standardów to "Wielki Reżyser Ocalały z Holocaustu" też obrywa o ile się
nie stosuje *bezczelnie* podwójnych standardów i podwójnej moralności.
Ja jestem w stanie całkiem sporo przełknąć przy podejściu "jednakowe
standardy dla/na wszystkich".  "Polowań (tylko) na *wybrane* czarownice"
to nie obejmuje.

--
A. Filip

Data: 2019-12-04 22:03:40
Autor: Kviat
W dniu 04.12.2019 o 17:10, A. Filip pisze:
[...]

Pewnie błagała klechę, żeby pozwolił jej dać mu ciumka i żeby uzdrowił ją dotykając bioenergoterapeutycznie. A on nie mógł odmówić.
Dlatego go uniewinnili.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2019-12-04 22:19:25
Autor: u2
W dniu 04.12.2019 o 22:03, Kviat pisze:
Pewnie błagała klechę, żeby pozwolił jej dać mu ciumka i żeby uzdrowił ją dotykając bioenergoterapeutycznie. A on nie mógł odmówić.
Dlatego go uniewinnili.

ale ale Romka P. kfiatek poważa i oddaje mu czołobitne hołdy:)

Data: 2019-12-04 23:14:08
Autor: Animka
W dniu 2019-12-04 o 17:10, A. Filip pisze:
[...]

Dlaczego proces był niejawny. Chronili chyba swojego księżulka.
Państwo w Państwie normalnie, a nie Sądy :-(
Rząd wymyslił, ze wejdzie ustawa, tóra będzie w razie czego wsadzała sędziów do więzienia, ale może tylko tak straszą.

--
animka

Data: 2019-12-04 23:39:30
Autor: A. Filip
Animka <animka@tonie.ja.wp.pl> pisze:
[...]

Co do niejawności: ja bym obstawiał że oficjalne uzasadnienie sądu leci
po linii "dla dobra dziecka".  Kto by się go czepił tajności
postępowania w przypadku prawomocnego skazania "wrednego pedofila"?

--
A. Filip

Data: 2019-12-05 00:06:40
Autor: Animka
W dniu 2019-12-04 o 23:39, A. Filip pisze:
[...]

Może i dla dobra dziecka, ale dziecka na sprawie raczej nie było.

--
animka

Data: 2019-12-05 13:20:46
Autor: Olin
Dnia Wed, 04 Dec 2019 17:10:26 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):

[...]

Ale o co chodzi? Ten śmiały sędzia został wylosowany przez ziobrową ruletkę?

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-12-05 13:36:29
Autor: u2
W dniu 05.12.2019 o 13:20, sracz z UB pisze:
Ale o co chodzi?
Ten śmiały sędzia został wylosowany przez ziobrową ruletkę?

:))))))))))))))))

Data: 2020-01-19 10:00:00
Autor: Budzik
Sąd śmiał prawomocnie uniewinnić księdza nieprawomocnie skazanego za pedofilie
UĹźytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

Jakies wyjasnienie powiazania tytułu z trescia posta?

Data: 2020-01-19 11:28:33
Autor: A. Filip
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

[...]

Połowa powiązania to celowy flejm "dla zagajenia dyskusji".

--
A. Filip

Data: 2020-01-19 10:59:59
Autor: Budzik
[...]

Ładnie opisałes to co normalny człowiek nazwałby "pierdoleniem".

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

nieprawomocnie skazanego za pedofilie