niereformowalne Citi

Data: 2009-08-31 06:08:00
Autor: xbartx
niereformowalne Citi
Dnia Sat, 29 Aug 2009 11:55:15 +0200, MarekZ napisał(a):

Citi podobnie jak w zeszłym roku pobrało mi opłatę roczną za kartę
wydanÄ… w promocji "3 lata za darmo". Znowu reklamacja, znowu zwrot
opłaty. Zastanawia mnie z czym Citi ma w tym przypadku problem, bo
zapewne sprowadza się to do jednego kliknięcia w ich systemie. Wrażenie
w każdym razie robi to nienajlepsze.

Mi coś się kojarzy, że jak kiedyś rozmawiałem w sprawie opłat, to konsultant/ka poinformował, że dla karty dodatkowej jest zaznaczona opcja darmowa na zawsze a do głównej on już coś tam zaznacza, że jest darmowa na ileś tam lat - dlatego wnioskuję po tym, że system jakieś możliwości tam ma konfiguracyjne. Co do samego zajścia to wydaje mi się, że karty w citi szczególnie >gold to że tak powiem vipo-elita ;) Kiedyś były można powiedzieć prestiżowe i brali je raczej ludzie, dla których te kilkaset pln zbytnio chyba różnicy nie robiło. Być może jest tu jakaś taka procedura, że jak na 10 naliczeń będzie 8-9 reklamacji to i tak wynik jest całkiem niezły ;) - to oczywiście takie tylko moje gdybanie.

niereformowalne Citi