nierówno rozciągnięty łańcuch

Data: 2011-06-29 00:04:37
Autor: morghul
nierówno rozciągnięty łańcuch
Wygotuj a nafcie, jak mocno ją zagrzejesz aż się będzie kopcić a potem szybko wrzucisz do zamrażarnika to jest jeszcze szansa że się skurczy równo i polatasz pare sezonów. Tylko pamiętaj o smarowaniu łojem z kota co 100km, jest takie urządzenie co się nazywa zkotojler i robi to automatycznie.

--

morghul

Użytkownik "Tomasz" <to@masz.pl> napisał w wiadomości news:iudhe3$aq6$1news2.ipartners.pl...
Witam,

Mam w HH 600 nierówno rozciągnięty łańcuch - momentami jest napięty, a momentami luźny. Łańcuch to jednak spory wydatek, zwłaszcza w sezonie, więc mam pytanie - na ile jazda z czymś takim jest możliwa i bezpieczna? Powinienem jeździć raczej o wiele wolniej czy w ogóle nie jeździć i wymienić?

Pozdrawiam

nierówno rozciągnięty łańcuch