[OK] nierównomierne napięcie łańcucha

Data: 2009-04-24 00:42:53
Autor: chary
[OK] nierównomierne napięcie łańcucha
Hans wrote:
hej, zauważyłem, że mój łańcuch nierównomiernie się napina w czasie
pracy - w jednym momencie jest bardzo luźny, natomiast po zakręceniu
korbą napięcie staje się bardzo duże. Z czego to wynika? Mam jajowatą
zębatkę albo blat na korbie? Czy może z czegoś innego? Dodam tylko,
że łańcuch jest 'po przejściach' - przeżył rozerwanie się (ponieważ
spadł w czasie jazdy) i ponowne skucie, może się jakoś
nierównomiernie porozciągał?
jak temu zaradzić - nowy łańcuch?

rower jest na ostrym kole

Moze masz jajowata zebatke? ;-)
http://pl.wikipedia.org/wiki/BioPace

--
pozdrawiam,
Marek Sosnowski

"W kazdym innym interesie duza konkurencja.
A w polityce duren na lapowniku i zlodziejem pogania.
Latwo sie wybic."

Data: 2009-04-24 09:20:12
Autor:
chary <chary@onet.pl> napisał(a):
Hans wrote:
> [...]
> że łańcuch jest 'po przejściach' - przeżył rozerwanie się (ponieważ
> spadł w czasie jazdy) i ponowne skucie, może się jakoś

Chyba, że łańcuch Ci się miejscowo rozciągnął, ale taki numer to w motocyklu
enduro widziałem, jak wahacz mocno o glebę przywalił. Ciekawe, czy można na OK
depnąć taką kontrę, żeby jakoś to miejscowo uszkodziło łańcuch?

--
Pozdrówka :)

--

[OK] nierównomierne napięcie łańcucha