niesamowie! niewiarygodne!

Data: 2010-11-11 10:30:35
Autor: kochamspamWYTNIJTO
niesamowie! niewiarygodne!
.. ¿eby potem nie by³o, ¿e "nie wiedzia³em", gdy przyjd± po was stró¿e
prawa..

***

"Negatywne tre¶ci na temat Adama Michnika redaktora naczelnego Gazety
Wyborczej oraz wydawcy tej gazety Agory S.A. s± sprzeczne z zasadami
wspó³¿ycia spo³ecznego", co 26 wrze¶nia 2005 orzek³ w pisemnym wyroku
Wysoki S±d w imieniu Rzeczpospolitej Polskiej (sygn. III C 1225,
sêdzia przewodnicz±ca Agnieszka Matlak).

http://www.remuszko.pl/zaproszenie/

Niesamowite! Niewiarygobne!
Spróbuję to sprawdzić:
"26 września 2005 czarno na białym (tymi słowami!) orzekł w pisemnym wyroku Wysoki Sąd w imieniu Rzeczpospolitej Polskiej (sygn. III C 1225, sędzia przewodnicząca Agnieszka Matlak)."

Co prawda nie wiem czy mi dozwolą obejrzeć orzeczenia.
Ze 2 razy w życiu chciałem uzyskać odpis wyroku, ale za każdym razem musiałem dowodzić że jakoś to mnie dotyczy i legitymować się.
Mimo iż rozprawa i orzeczenie było publiczne. Raz zetknąłem się z uzasadnieniem następującym:
"Pan X nie skłamał, bo przecież jest oczywiste że powiedział nieprawdę, a zatem nie wprowadził nikogo w błąd".
Niewiele miałem z procesami do czynienia, ale zawsze odnosiłem wrażenie że jestem w domu wariatów. Jedyny sensownie wyglądający proces był wtedy kiedy biblioteka wytoczyła mi sprawę o zwrot pożyczonej książki (!). Ale może dlatego że przed rozprawą zakomunikowałem (ze wstydem) sekretarzowi, że oczywiście powództwo w pełni uznaję i z wyrokiem się zgodzę,

--

niesamowie! niewiarygodne!