niespodziewanki (o: dwie :o)

Data: 2021-03-26 04:19:20
Autor: atlantyda@orcon.net.nz
niespodziewanki (o: dwie :o)
   po studiach w Córdoba dziewczyna z naszej ekipy odziedziczyła tzw * grunty * i mały parowiec wiekowy na mieliźnie ( tak zarośniety że już trudno go znaleźć ) chciałem zobaczyć więc polecieliśmy i niespodzianka z nierdzewnej stali ! kształt ( jak żaglowiec ) zgrabny zmieściłby morski kontener 12 metrowy , łatwo uszyć mu 3 rozmiary pociągowych latawców z amortyzatorami gwałtownych podmuchów autoPrzepuszczanie ( linami do bungee ) a wodę parować na gazie lub biodiesel (o: czyli : mam go odRemontować :o) powiedziały w powrotnej drodze , że chcą mnie , wykochać , więc dalej jak one próbowałem żartować ale zRobiło się ( jeszcze ) poważniej aż bezpowrotnie się zaplątałem zamilkłem robiąc coś z rękami jeszcze bardziej rozśmieszam i moja zaKochana wspomina lot z ( Santiago ) lekarstwami ( dla ochraniarza jej rodziców testów bezpieczeństwa klanu ) do naszej pierwszej chilijskiej bazy    13 października 2019 r ( pl.hum.poezja :  cud powszedni )     https://groups.google.com/g/pl.hum.poezja/c/AReftmls1p0/m/97fhGuR-CQAJ

. . .  ta chwila też nie osierocona tam wywołujesz tu tak ( samo ) ślicznie ( pilotując przy mnie ) śmiechem wybuchasz w niebie naszym kokpicie zauważyłaś moje skrobanie czarnych od roboty paznokci ( bo zaPowiedziałaś że : nie dasz mi się , doTknąć takimi rękami ) . . .
   i już  nad ranem dziewczyny usnęły teraz ja sobie wspominam    naszych 90 ton czas na * Bounty * pl.hum.poezja fare@tahitiplanet.com   20 sept. 2014     https://groups.google.com/g/pl.hum.poezja/c/9AHHKz3wVmI/m/82vUsaDxAQsJ

. . .  Eeva zauważyła że : Ansley się wyzwoliła (o; nie tylko z * sois belle et tais - toi * ;o) że sobie życzy już zaspokaja pragnienia Wszystkiego , smakuje i kocha nie tracąc równowagi Doskonałość przyciąga - zbliża Teraz , jej kroki to nie upadek kontrolowany Tu poezja angażuje gest ( z wzajemnością ) nieskończoności spotkanie z ( 1 ) Jednością komunii ( w ) Razem pełne ( spełnione ) usta i dłonie zamyka na moim chuju znów oSiadła jak cumulonimbus nad pustynią czuła ( mną ) głęboko soczyście , jak tłukąc się rozprysłem w niej , czas ( nie ma czasu ) nic nie psuje więc ? (o: nie stygnę :o) dla Eeva teraz gdy Ansley ujmująco się odłączyła i akompaniuje nam westchniem : " najbardziej lubię odkrywać się dziwić gdy wśród * obcych * którzy go nie znają jak w sztorm wchodzi bez tłumaczenia się i wszystko ( się ) zmienia przeciwności mu pomagają . . . mi też wśród was i dalej już coraz chętniej pięknie " itp . . . po drugiej erupcji ( w ) Eeva , odsapnęła mi na drugie ucho , podobnie (o; jakby mnie nie było w  ich splotach ;o) " jeszcze zgrabniej przy nim dziecko ( désenchanté , désillusionné , frustré marquée par le doute déception désespoir dans un état de profonde l'angoisse ) którego nikt nie chciał - odżywa odradza się zaczyna wreszcie swoje dzieciństwo " itd . jak przez * telefon * ( z dwóch pustych puszek na końcach struny - sznurka ) sobie o mnie mruczały , leniwie wymknąłem się myślami na chwilkę tam - gdzie * to * się zaczęło : ? 11 lat temu ? na starym latawcu zdrętwiały ze zmęczenia w kayaku już przed ( ludzką wyspą ) Umiujaq przywitało mnie stadko dzieciaków i ich entuzjazm udzielał się , szybko przyswajały , startując na brzuchu orały plażę wahadłowo - wężykiem żeby nie dogonić wiatru , albo na mój gwizd go wypuszczały zanim ustawi się w zenicie itp . przyciągnęli Winnie cudnie nam kibicującą ich nauczycielkę żebym też nauczył , i dała sobie wcisnąć uchwyty latawca w , jej smukłe dłonie pod moimi ufne kojące ciepło bioder ud pośladków oddychałem potokiem czarnych włosów pytała mnie o coś przejęta rozpromieniona nie rozumiałem więc cmoknąłem w policzek i zapomniany latawiec wyrwał nas z piasku ( na pół obrotu w przychylnym powietrzu ) żeby wbić mnie trochę dalej , już pod nią ( jak pierwszy oddech ) z resztką tchu wyszło mi " w tym niebie tyle nieba " (o: pachnące ludzkością Tu zaczekało aż mnie odetka :o) wstając , skołowana odkryła moje żebra sine od dwóch dni ? i wystarczyło otworzyć oczy żeby stać się pępkiem świata radości którą sTworzyła teraz mnie obcałowywały dzieciaki zwinęły poliestrowego Pegaza i na kolację wszyscy u Winnie później sami - w sercu chwili wieczność milczała w muzyce ciszy płomienie lizały myśli w miejscu uciekały jak czas utonęły w przedmiotach przy zdjęciach ( ze stażu ) Winnie , dwóch uczniów odebrało sobie życie - szczegóły nie wiedziałem jak zatrzymać rozpinałem sukienkę zdjęła mamrotałem w jej gorące łzy że jestem z dwa razy starszy i mam zamiar zimować w tundrze bo już nie muszę wracać do ludzi to istotniejsze niż zobaczyć wiosnę przerwała mi :  że właśnie się rodzę i że ona wie jak długo będę żył ( itd ) Świt wydzielał sylwetki z resztki nocy ( przed szkołą ) wpadały dzieciaki ciekawe czy się całowaliśmy Winnie daje buziaka nie o to chodziło więc wstała od stołu objęła mnie ( w krześle ) kolanami i szepnęła że kocha pod * wodospadem * włosów dostałem pyszny języczek na śniadanie . . . obiecałem zostać . . .
   jak ta chwila , wspomnień czas ( zaczynać ) szykować śniadanie zerkając (o; dla równowagi ;o) w e-wiadomości np zMakrelizowaneJewropy pozbawianej kompetencji ( lekarzy rodzinnych , prywatnych klinik , skutecznych i tanich leków ) przez biurwy ( rządzenie ) zastępowanie wiarą w zarządzanie bez ryzyka sankcji ekonomicznych politycznych itp izolacji kontrola rozpowszechniana - wzmacniana w mediach oficjalnych ( źródeł - kierunków uZnanych ) już nie potrzeba przeszłości - narodów - rodzin  wystarczą banki ( jak w Libanie teraz : nie można wybrać swoich pieniędzy muszą mieć * dobry * powód gdy chcą zaPłacić ) itd u was też wkrótce skończy się    https://youtu.be/_orECufn8F8      jak ( u ) Brzechwy stryjek szedł lasem z siekierką za pasem tak ( sobie ) poMyślał : ,, na cóż ona zda się? Jak spadnie na , nogę stracić mogę! " więc zamienił ( stryjek siekierkę ) na kijek.    https://youtu.be/HoMzLLWNV1g

Data: 2021-03-29 04:18:06
Autor: atlantyda@orcon.net.nz
niespodziewanki (o: dwie :o)
   za chwilę   po śniadaniu start do roboty przySzykowania chętnym sąsiadom Dziewczyny parowca odRemontowania , też mają ich z nami pomysły zaprosili na obiad i zgoda z Dziewczyną ( powiedziała im ) że popołudnie tam chce być tylko ze mną ( do rana )     https://youtu.be/4Upc8LrKeBs      ( wstępny )  opis przyrody  z  mojego  punktu widzenia     https://youtu.be/67S0ZhWGd5Q      wczoraj , przy kolacji jak zwykle  organizującej ( ten poniedziałek )  moja zaKochana odPowiedziała  że musi lecieć na nasze wyspy  zaproponowałem ruskim L-65  przy argentyjskiej nastolatce  piękniejszej połówce [ syna ( trudnego tylko w Japonii ) współTwórców Życia z nami ]  bo , moja zaKochana reaguje trochę wolniej na Nie(za)znane (o; czego nie ma w instrukcji ;o)  nastolatka jak albatros wyCzuwa muzykę powietrza * widzi * w locie wiatr ( i woda ) to akompaniament  OK , nastolatki rodzice wzięli urlop bezpłatny na rok , więc też poLecą pomóc uzupełnić i zwodować ketch naszej nierozłącznej parki (o: cdn :o)  ja ( jutro ) biorę XCUB z Dziewczyną zapewniającą ( moją zaKochaną ) że tu będę w dobrych * rękach * ( z nią ) i ona , tak ( dobrze ) się czuje ze mną też - pode mną - sex pomógł jej pojąć móc to ( pojęcie ) Razem wyrazić tzn : nie tylko mojej zaKochanej nie ubędzie itd , tym Razem nie ja rozbawiłem klan jej słuchał ( jak księdza ) z powagą (o; uczącego robić dzieci ;o) ojca i nikt już nie dokładał do ogniska sKończyliśmy wino rozmarzeni * znikaliśmy * zRealizować ( naszą ) jeszcze jedną z tysiący nocy . i teraz : przy śniadaniu na chwilę nabieram dystansu słuchając echa z waszego świata :    THE JAPANESE JOURNAL OF ANTIBIOTICS 74-1 Mar. 2021 ?Review Article?
Global trends in clinical studies of ivermectin in COVID-19 Morimasa Yagisawa, Ph.D.1,2, Patrick J. Foster, M.D.2 , Hideaki Hanaki, Ph.D.1  and Satoshi ?mura, Ph.D.1 1 Kitasato University ?mura Satoshi Memorial Institute 2 Keio University Faculty of Pharmacy (Received for publication March 10, 2021)    https://pgibertie.files.wordpress.com/2021/03/74-1_44-95.pdf      Le prix Nobel de médecine 2015 explique comment en finir avec la Covid    https://bit.ly/2QNs8KU      w Hiszpanii. Region Andaluzji zmniejszył śmiertelność z powodu COVID o 82% przy minimalnych dziennych dawkach witaminy D-3.    strach klimatyczny  wzbudzany przez kilka dziesięcioleci  nie zmobilizował tłumów  obiecywana śmierć w powodzi ( 1 cm rocznie )  śmiertelnych fal upałów ( rosnących dwa stopnie na wiek )  huraganów co dziesięć lat itp katastroficzne przepowiednie  o których starannie zapomniano ( gdy się nie spełniły  a Ziemia nadal się zieleniła )  strach o zdrowie okazał się skuteczniejszy: śmierć już nie jest na pojutrze, ( za trzy, pięć lub dziesięć lat) ale jutro, może dziś, w kiblu ? wirus zŁapie ( tatarzyna )  https://youtu.be/4DKQk1_aet4?t=53   testy maski izolacja to nie podatek węglowy teraz ludność sama pilnuje siebie, dzieląc wyznaczając do powszechnej dezaprobaty niezamaskowanych niezaszczepionych itd biurwy itp gestapokowidianie przyznający  sobie * prawa * do zmuszania reszty   do przestrzegania * przepisów *   kryzys * zdrowotny * przepoczwarza miernotę w kapo po utworzeniu stowarzyszenia nieustannej obserwacji siebie, nawzajem,    człowiek chce mieć pewność, a nie wiedzę. nawet gdy pewność jest beznadziejna, będzie z niej zadowolony, ponieważ w jego naturze jest udomowienie.  ,, w zamierzchłych czasach ludzi odróżniała od siebie wiedza   następnie brano pod uwagę narodziny i pochodzenie  później bogactwo zaczęto uważać za oznakę wyższości  dziś ludzie nie są już oceniani inaczej  jak tylko na podstawie pozorów "     już nie tylko nie potrzeba prawdziwej wojny rządy znalazły dziwnie praktycznych wrogów :  mobilizujących , tłumy omijają , te  * rządy *  wciskające * szczepionkami * paszporty zabraniające wyjść z domu niezaszczepionemu  ( alarm w telefonach dookoła , przed wejściem do sklepu itp blokowanie pieniędzy ) itd  nieposłusznych znikanie w obozach  to jest obecnie ustanawiane też przez Parlament Europejski ( prawo do natychmiastowego zaStosowania ) technokratyczne zaKamuflowanie jarzma wszystkich obywateli nie tylko uniemożliwienia swobodnego przemieszczania się, co było zaGwarantowane przez Konstytucje i Traktaty ( nie tylko ) Europejskie.    URGENT: Digital Green Certificate Regulation   https://youtu.be/L1a8zIsOzCg
   czas na wolność dla  * zaSzczepionych * tylko (o; do czasu ;o)  dla 500 milionów ( max 1 miliard ) [ tak uważa  ( nie tylko ) Ovadia Yosef w 2010 ] Bill Gates przekazał GAVI (Światowemu Sojuszowi na rzecz Szczepionek i Szczepień) 750 milionów dolarów tylko w 1999 roku.     czy w czasie okupacji dziennik regionalny potępiłby czyny sił okupacyjnych i ich współpracowników ( np gestapo ) ?
decyzje rządu to stosowanie dyrektyw otrzymanych od organów ponadnarodowych  których celem jest zerwanie z pojęciami narodu suwerenności , historii , kultury oraz dyskryminacja obywateli paszportem szczepień  który wkrótce będzie obowiązkowy pomimo odmowy potępiający "szczepionkę" to tylko opinia prawdziwych naukowców i Kodeks Norymberski dziedzinie, która podlega prawdziwej nauce  a nie pewnej formie polityki , która pozwala sobie  ( w imieniu nauki ) ją zastąpić - przekształcić  na wroga ludu  (o; dla *dobra* publicznego )
   zostań w domu noś maskę wszędzie w domu , jak nad morzem  trzymaj starszych ludzi z dala od rodzinnego świątecznego obiadu nie całuj się , BBC odradza pozycji misjonarskiej podczas kochania    to generacja Y i Z narodzili się z internetem i spędzają więcej czasu przy telefonach lub komputerach niż przed telewizorem  YouTube :  niezbędne miejsce dla tych pokoleń ( można oglądać, komentować, oceniać i udostępniać ) Tik Tok : głównie dla kreatywnych (o: z tzw wyobraźnią :o)     tym kontrastem się sKończy , tym  * kontrapunktem *    https://pl.wikipedia.org/wiki/Kontrapunkt_(muzyka)     pośpieszna dziś tu chaotyczna moja przerwa śniadaniowa teraz ( jak zwykle ) nowy dzień może się zacząć jasność niezmącona , harmonia ( w ) preflight checklist ( do ? )  jak najdalej od waszych ( mrocznych ) małości , ducha

niespodziewanki (o: dwie :o)