nieszczelność przy antenie - woda w lampce

Data: 2011-04-06 08:10:30
Autor: Michał Jabłoński
nieszczelność przy antenie - woda w lampce
Ostatnio zauważyłem gromadzącą się wodę w lampce wewnętrznej nad
środkowym lusterkiem. Przeczytałem na forach że problemem zwykle jest
nieszczelność przy antenie którą najlepiej wypełnić silikonem. Ma
pytanie jak się do tego zabrać? Jak się dostać do tej lampki? W
instrukcji mam opisane ale dla innego typu lampki. Czy możecie napisać
w którym miejscu należy podważyć śrubokrętem (na rysunku zaznaczyłem
dwie strzałki).
rysunek:

http://img218.imageshack.us/i/dsc00293b.jpg/

Z góry dzięki za pomoc!

Data: 2011-04-06 08:15:58
Autor: Michał Jabłoński
On Apr 6, 5:10 pm, Michał Jabłoński <michal.jablo...@gmail.com> wrote:
[...]

Zapomniałem dodać: samochód renault thalia

Data: 2011-04-06 18:50:23
Autor: wowa

Użytkownik "Michał Jabłoński" <michal.jablonsk@gmail.com> napisał w wiadomości news:ff876d70-6697-4231-a270-00979450cedey31g2000vbp.googlegroups.com...
Ostatnio zauważyłem gromadzącą się wodę w lampce wewnętrznej nad
Zdejmij najpierw szkło, lampka może okazać się przykręcona. Antena jest nad lampką? Wtedy po zdjęciu zobaczysz śrubę mocującą. Odkręcić, posmarować stopkę cienką warstwą silikonu (najlepiej bezoctowy), przykręcić, zebrać nadmiar silikonu, cieszyć się suchą lampką :) Sprawdzone w kilku pojazdach.
Wojtek

--
sygnaturka oczekuje na natchnienie :)

Data: 2011-04-06 18:59:11
Autor: Papkin
Michał Jabłoński wrote:
[...]

A co na to instrukcja? Silikon naturalny, by nie rdzewialo. Troche lipa - antena zapewne nie jest zaraz nad lampka hmmm. W razie co cala podsufitke w dol ale to duzo roboty i mozna ja polamac (fora thalia)

Data: 2011-04-06 10:29:52
Autor: Michał Jabłoński
On Apr 6, 6:59 pm, "Papkin" <s...@spamerssux.net> wrote:
Michał Jabłoński wrote:
> [...]

antena zapewne nie jest zaraz nad lampka hmmm. W razie co cala podsufitke w dol
ale to duzo roboty i mozna ja polamac (fora thalia)

spróbuje jutro ściągnąć to lampkę, może uda się dotrzeć do anteny.
jeśli nie - to jak się zabrać do ściągnięcia tej podsufitki? da się to
jakoś inaczej uszczelnić ?

Data: 2011-04-07 03:13:02
Autor: Mateusz
On 6 Kwi, 19:29, Michał Jabłoński <michal.jablo...@gmail.com> wrote:
spróbuje jutro ściągnąć to lampkę, może uda się dotrzeć do anteny.
jeśli nie - to jak się zabrać do ściągnięcia tej podsufitki? da się to
jakoś inaczej uszczelnić ?

Nie bierz się za zdejmowanie podsufitki, bo tylko możesz sobie
problemów narobić i połamać zaczepy.
lampka na podsufitce jest na zatrzaskach (tak przynajmniej było w
megane i jeszcze jednym clio po drodze). Użyj małego śrubokręta
płaskiego i delikatnie ją podważ - powinno zejść. Jak zdejmiesz już
lampkę to masz elegancki dostęp do mocowania anteny. Co do samej
technologii uszczelnienia to nie znam się za bardzo ale potraktowałbym
to jakimś preparatem wiążącym rdzę (jeśli już jest) potem zobaczył jak
sprawa wygląda od zewnętrznej strony - już na dachu. Silikon bym dał
tylko od wewnętrznej strony, żeby to jakoś estetycznie wyglądało.

Data: 2011-04-07 19:38:39
Autor: wowa

Użytkownik "Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:6a23ca27-c0ee-4efc-9b99-b66d914bfc67x3g2000yqj.googlegroups.com...
sprawa wygląda od zewnętrznej strony - już na dachu. Silikon bym dał
tylko od wewnętrznej strony, żeby to jakoś estetycznie wyglądało.

I du... znaczy będzie dalej ciekło :) Musi odkręcić stopkę anteny i silikon od zewnątrz, tak aby woda nie wchodziła między blachę a stopkę. Kilka anten tak robiłem. Tak, to były francuskie produkty :)
Wojtek

--
sygnaturka oczekuje na natchnienie :)

Data: 2011-04-10 02:26:20
Autor: Michał Jabłoński
nieszczelność przy antenie - woda w lampce
On Apr 7, 7:38 pm, "wowa" <wo...@gazeta.pl> wrote:
U ytkownik "Mateusz" <mateusz.chmurzyn...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:6a23ca27-c0ee-4efc-9b99-b66d914bfc67x3g2000yqj.googlegroups.com...
sprawa wygl da od zewn trznej strony - ju na dachu. Silikon bym da
tylko od wewn trznej strony, eby to jako estetycznie wygl da o.

I du... znaczy b dzie dalej ciek o :) Musi odkr ci stopk anteny i silikon
od zewn trz, tak aby woda nie wchodzi a mi dzy blach a stopk . Kilka anten
tak robi em. Tak, to by y francuskie produkty :)
Wojtek

--
sygnaturka oczekuje na natchnienie :)

I tak właśnie zrobiłem. Póki co nie cieknie. Dzięki wszystkim za
odpowiedzi

nieszczelność przy antenie - woda w lampce