nieterminowa spłata karty kredytowej a BIK

Data: 2015-06-04 13:54:15
Autor: Jasio
nieterminowa spłata karty kredytowej a BIK
Termin spłaty wyciągu miałem 01.06, a przelew zrobiłem dopiero dzisiaj,
czy mocno mi to nabrudzi w BIK?

Data: 2015-06-04 14:28:45
Autor: gral
W dniu 2015-06-04 o 13:54, Jasio pisze:
Termin spłaty wyciągu miałem 01.06, a przelew zrobiłem dopiero dzisiaj,
czy mocno mi to nabrudzi w BIK?

Nic.
Status w BIK jest taki sam dla niezalegających jak i dla zalegających krótko, a mianowicie: "Zaległość 0-30 dni"

Data: 2015-06-04 17:57:39
Autor: Jasio
nieterminowa spłata karty kredytowej a B IK
W dniu 2015-06-04 o 14:28, gral pisze:
Nic.
Status w BIK jest taki sam dla niezalegajÄ…cych jak i dla zalegajÄ…cych
krótko, a mianowicie: "Zaległość 0-30 dni"

uff, dzięki za info.

Data: 2015-06-04 18:37:03
Autor: Robert Tomasik
W dniu 04-06-15 o 17:57, Jasio pisze:
[...]

Co więcej bank ma obowiązek to niezwłocznie prostować, więc po zapłacie powinno wracać do normy.

Data: 2015-06-08 06:37:55
Autor: eRzecznikBIK
nieterminowa spłata karty kredytowej a BIK
W dniu czwartek, 4 czerwca 2015 13:55:14 UTC+2 użytkownik Jasio napisał:
Termin spłaty wyci±gu miałem 01.06, a przelew zrobiłem dopiero dzisiaj,
czy mocno mi to nabrudzi w BIK?

Dzień dobry,

Banki i SKOK-i przekazuj± dane do BIK nie rzadziej niż raz na miesi±c.. W raporcie BIK opóĽnienia w spłacie prezentowane s± w następuj±cych przedziałach: 0-30 dni, 31-90 dni, 91-180 dni, powyżej 180 dni, Windykacja, Egzekucja, Odzyskany, Umorzony. Je¶li zależy Ci na szybszej aktualizacji można zwrócić się do banku z tak± pro¶b±.
Poza tym warto na bież±co kontrolować swoj± historię kredytow± - sprawdzisz j± bezpłatnie na stronie BIK. Możesz również przetestować wszystkie produkty BIK, zakładaj±c bezpłatne Konto Próbne.  Pozdrawiam,
eRzecznik BIK

nieterminowa spłata karty kredytowej a BIK