nietypowa dętka rowerowa rozmiar 11 cal i x 1 3/4 do roweru dziecięcego

Data: 2009-05-09 09:21:56
Autor: piotr
nietypowa dętka rowerowa rozmiar 11 cal i x 1 3/4 do roweru dziecięcego
Witam

Poszukuję dętki rowerowej o dość nietypowych rozmiarach do roweru dziecięcego. Koła mają rozmiar 11 cali, balon 1 i 3/4. Czy ktoś z forumowiczów orientuje się gdzie można pytać o takie rozmiary? Może znacie jakieś sklepy internetowe. Przeglądałem sieć, szukałem w rowerowych w Poznaniu (stąd jestem), ale ten rozmiar jest chyba bardzo nietypowy, nie ma. Patrzyłem też w sklepach ze sprzętem rehabilitacyjnym w nadziei, że może wózki inwalidzkie korzystają z podobnego rozmiaru, niestety.

Może ktoś z Was może pomóc, możecie macie jakieś namiary na sklep gdzie takie dętki będą?

Pozdrawiam

Piotras

Data: 2009-05-09 10:12:29
Autor: Jam Łasica
[...]

www.milou.pl
Napisz bądź zadzwoń po 12ej i spytaj...

Pozdrawiam

nietypowa dętka rowerowa rozmiar 11 cal i x 1 3/4 do roweru dziecięcego