nietypowa prosba dot. telefonu komórkowego z radiem

Data: 2020-06-14 14:29:39
Autor: Jestem Nowy
nietypowa prosba dot. telefonu komórkowego z radiem
zakładam jednak że dla młodych ludzi to minutka i już
są w stanie wyszukać odpowiednią aukcję i ją tutaj wkleić

z pewnym opóźnieniem przychodzę podziękować za skuteczne porady
kupiłem odpowiednie słuchawki z radiem FM i problem rozwiązałem

tym którzy mi pomogli (wszystkim ogólnie i każdemu z osobna)
serdecznie dziekuję

nietypowa prosba dot. telefonu komórkowego z radiem